HOT&TOT
Webwinkel voor duurzame houten horloges en armbanden. Al onze producten zijn met de hand gemaakt, van duurzaam, FSC-gecertificeerd hout. Voor elk verkocht product laten wij een boom planten. Wij willen alleen maar tevreden klanten hebben. Mocht je dus niet helemaal tevreden zijn met je aankoop, laat het ons weten dan lossen we het op!
Filter 605 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 323 met beschrijving

• Marco

Goede en snelle levering

• Daniel
    Geverifieerde klant van HOT&TOT

Prijs/kwaliteit zeer goed. Snelle bezorging. Vaker besteld en altijd tevreden. Mooi aanbod en geen standaard metaal achtig horloges etc. Het planten van een boom voor elk product bij aankoop, top.

• Hoe beoordeel je HOT&TOT?

• Hilly
    Geverifieerde klant van HOT&TOT

Een prachtig horloge met een hele goede service.

• Guus
    Geverifieerde klant van HOT&TOT

Het mooi ingepakte horloge werd snel geleverd.

• George
    Geverifieerde klant van HOT&TOT

Erg mooi horloge, goede kwaliteit en snelle levering.

• Teuntje
    Geverifieerde klant van HOT&TOT

Mooi verpakt. Leuk persoonlijk briefje erbij.

• Janneke
    Geverifieerde klant van HOT&TOT

Supersnel, de volgende dag al in huis in een mooi doosje, gewoon door de brievenbus. Bandje zelf prima aan te passen. Kleur op de website van horloge was in mijn geval (acaciahout) iets donkerder dan de realiteit. Erg tevreden mee.

• Martine
    Geverifieerde klant van HOT&TOT

Leuke originele producten, goeie prijs en prima service.. ik had mijn kado (in prachtige verpakking) de volgende dag in huis.

• Janny
    Geverifieerde klant van HOT&TOT

mooie producten en snelle levering; opmerking: het verpakkingsdoosje was erg mooi maar niet zo nodig/extra materiaal; de envelop was voldoende geweest.

• Sofie

Snelle service