HOT&TOT
HOT&TOT, Nederland's duurzaamste horlogemerk. Al onze producten zijn met de hand gemaakt, van duurzaam, FSC-gecertificeerd hout. Voor elk verkocht product laten wij een boom planten. Wij willen alleen maar tevreden klanten hebben. Mocht je dus niet helemaal tevreden zijn met je aankoop, laat het ons weten dan lossen we het op!
9,4
Filter 796 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 430 met beschrijving

• Dini Kramer
    Geverifieerde klant van HOT&TOT

Jammer dat er maar 1 reserveschakel bij zit, vooral omdat er een schakel kapot is gegaan met het opmaat maken van de band. En dat ik 3 nieuwe schakels moet kopen. Gjullie hieden geen goede garantie dus. Ik ben wel tevreden over de horloge.

Antwoord van HOT&TOT

Dag Dini, afhankelijk van het formaat van je pols blijven er schakels over die je als reserve kunt bewaren, voor het geval er eentje breekt. Gemiddeld houd men bij de Eos 2 tot 3 schakels over. Losse schakels zijn per 3 eventueel na te bestellen. We sturen geen gratis schakels op om als reserve te bewaren.

• Gerard
    Geverifieerde klant van HOT&TOT

In het echt is het horloge nog mooier!!

• Hoe beoordeel je HOT&TOT?

• Margréth
    Geverifieerde klant van HOT&TOT

Schitterend horloge, keurig verpakt en opgestuurd! Én snel geleverd. Kortom TOP! : )

• Petra Limmen
    Geverifieerde klant van HOT&TOT

Snelle levering, prettige communicatie. Mooie filosofie

• Rhode
    Geverifieerde klant van HOT&TOT

Het horloge is na maximaal 10x dragen al kapot gegaan, zonder reden. Telefonisch is het bedrijf niet bereikbaar en via de mail kreeg ik te horen dat ze werkelijk niks konden betekenen. Niet klantvriendelijk, ik raad niet aan hier te bestellen.

• Peter Klapwijk
    Geverifieerde klant van HOT&TOT

Horloge is heel leuk, alleen met het gereedschap was het horloge niet zelf op mijn maat te zetten. In de poging was het hout al een beetje beschadigd. 'Elke juwelier kan je hierbij helpen' bleek niet helemaal waar. 1 vond het oke me te helpen met het horloge op mijn eigen risico omdat het hout is en ze dat normaal nooit doen vanwege dat ze het kunnen beschadigen... en jahoor, een hoekje van 1 schakeltje af....

• Hein Hooijschuur
    Geverifieerde klant van HOT&TOT

Mooi horloge gekocht voor mijn zoon z'n verjaardag keurig op tijd geleverd heb zelf al 4jaar een houten horloge die perfect loopt. Ben erg tevreden over hottentot

• antine
    Geverifieerde klant van HOT&TOT

Mijn horloge was snel geleverd en ziet er mooi uit. Het verstellen ging me niet heel soepel af maar is uiteindelijk wel gelukt.

• wim van de Meerakker

alles in orde

• Tina Reigersberg
    Geverifieerde klant van HOT&TOT

Snelle bezorging en in het echt was de horloge nog mooier. Dank jullie wel.

• Anique Hamelink
    Geverifieerde klant van HOT&TOT

Prachtig horloge, met mooie verpakking.

• Annet Overes
    Geverifieerde klant van HOT&TOT

Goede prijs. Supersnelle levering. Manlief is er heel blij mee.

• Michiel Geilen
    Geverifieerde klant van HOT&TOT

Mooi horloge, goed in prijs, snel geleverd.

• Els Boschman
    Geverifieerde klant van HOT&TOT

Mooi horloge en snelle levering.

• Truus Nieuwendijk
    Geverifieerde klant van HOT&TOT

Snel geleverd, mooi horloge, klein minpuntje; een gebruiksaanwijzing om het bandje kleiner te maken is tegenwoordig een video die laat zien hoe je het bandje kleiner maakt. Er zijn toch meer mensen die er moeite mee hebben…….

Antwoord van HOT&TOT

Hoi Truus, de gebruiksaanwijzing om het bandje op maat te maken zit wel degelijk in het meegeleverde boekje. Daarin vind je ook een qr-code die je naar het video voorbeeld stuurt: www.hottot.nl/video-manual.

• Hanne
    Geverifieerde klant van HOT&TOT

Alle lof voor de snelle en correcte levering van mijn nieuwe horloge. Maar de vreugde was van korte duur: het houten schakelbandje was te wijd. Twee schakels eruit halen was volgens HotenTot een makkie. Nou, nee dus. Advies op website echt goed gelezen, video wel 10x bekeken, maar geen beweging in zo'n pennetje te krijgen. Ik kon het niet, mijn man niet, de buurvrouw niet .... Eindelijk, een buurman in het bezit van een 'horlogekit': die had het juiste gereedschap. Vooral een houdertje om het bandje recht en in bedwang te houden is belangrijk, vertelde hij. Dus nu pas blij.
    Maar wat had ik moeten doen als het niet gelukt was! Terugsturen?

Antwoord van HOT&TOT

Hoi Hanne, wat balen dat het bij jou wat moeilijker ging. Ik zie dat je horloge NYX hebt besteld. Deze is van notenhout gemaakt. Doorgaans gaat het op maat maken hierbij heel gemakkelijk maar soms zit er weleens een deel bij waarbij het hout veel harder is en het dus niet te doen is met het gratis meegeleverde tooltje. Daarom geven wij ook duidelijk bij de gebruiksaanwijzing aan dat je ons altijd om hulp kunt vragen als het niet lukt. Dat heb je kennelijk niet gedaan. Fijn dat jouw buurman wel het juiste horlogetooltje had!

• Monique
    Geverifieerde klant van HOT&TOT

Snel antwoord op mijn vraag, snelle levering!

• Dominique van Taarling
    Geverifieerde klant van HOT&TOT

Snelle en nette levering, super leuk verpakt en echt een unieke armband! Super blij met mijn aankoop.

• Gerry Wierenga

Super levering.