Halal sweets shop

Halal sweets shop

Halal sweets shop wil door middel van een ruim assortiment van kwalitatief snoep een verandering brengen in de huidige halal snoep aanbod. Al ons snoep is volgens de halal normen geproduceerd, zowel tijdens het verwerkingsproces als in het eindproduct zijn alleen halal ingrediënten gebruikt. Je kunt bij ons dus met een gerust hart lekker snoepen! Verder is ons snoep van premium kwaliteit, smaakvol en vers, dat proef je!
Filter 76 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 74 met beschrijving

• Sena Elif

Alles is TOP, geweldig. Ik ben zeer tevreden 🥰🤩❤️

• Serena Sassi
    Geverifieerde klant van Halal sweets shop

super lekker en kleurrijk snoep.

• Hoe beoordeel je Halal sweets shop?

• Merve Akdogan
    Geverifieerde klant van Halal sweets shop

Snelle levering, duidelijke beschrijving van de ingrediënten en veel keus! Mooi en netjes ingepakt. Zat ook een leuk persoonlijk kaartje bij. Er zat een gratis bakje bij met snoepjes im uit te proberen, deze waren superlekker!
    Helaas smaakten de meeste snoepjes niet naar verwachting. De meeste snoepjes hadden een chemische nasmaak. De extreem zure snoepjes waren minimaal zuur.

• Asha Osman
    Geverifieerde klant van Halal sweets shop

Ik heb voor Eid voor besteld. Deze was helemaal weg van de snoepjes DezeHeerlijke snoepjes. Snelle service.

• Hiba Mohammed

Heerlijke

• Hanaa
    Geverifieerde klant van Halal sweets shop

Geweldige service en bij de bestelling zit een persoonlijke kaartje bij. Wat de bestelling nog leuker maakt. Heerlijke snoepjes!

• Kris De Decker
    Geverifieerde klant van Halal sweets shop

besteld en de volgende dag reeds in huis, supertevreden

• Loubna Darrazi

Tip top in orde!!

• Canan Ozgul

Goede service

• Elif
    Geverifieerde klant van Halal sweets shop

Snoepjes zijn super lekker.. Snelle service en goeie kwaliteit.. Zeer tevreden !