Handelsonderneming en navigatiesoftware konijnenberg

Handelsonderneming en navigatiesoftware konijnenberg

Navigatie-Webshop.nl is de webshop voor uw navigatiesysteem, navigatiesoftware en toebehoren. Wij kopen in tegen zeer scherpe prijzen en kunnen onze producten dan ook tegen zeer lage prijzen aanbieden. De vermelde verkoopprijzen zijn altijd inclusief BTW.

Lidmaatschap per 02-09-2019 stopgezet

9,0

• E.M. Jansen
    Review voor Handelsonderneming en navigatiesoftware konijnenberg

Artikel bleek niet op voorraad, maar was na slechts enkele dagen beschikbaar. Ik werd daar direct telefonisch over ingelicht. Prima communicatie! Product afgehaald en geïnstalleerd. Alles naar wens. Zeer aan te bevelen!

• Ron van Ravenswaaij
    Review voor Handelsonderneming en navigatiesoftware konijnenberg

Het product, navigatiesoftware, is redelijk snel gestuurd. Wel heb ik een keer moeten bellen omdat na de orderbevestiging niet duidelijk was wanneer het geleverd zou worden. Dit gesprek verliep overigens zeer vriendelijk en de daarin gedane belofte is ook uitgekomen.
    Kortom geen klachten maar wellicht dat een mailtje met meer duidelijkheid over de status van de levering het telefoongesprek had kunnen uitsparen. Maar verder chapeau bestelling en levering toch in 3 dagen!

Antwoord van Handelsonderneming en navigatiesoftware konijnenberg

Beste Ron van Ravenswaaij,

Op een zondag heb ik de bestelling binnen gekregen en krijgt u via mail een ontvangst bevestiging zo is de procedure .
    Als de betaling bij ons binnen is krijgt u een bevestiging daarvan en tevens krijgt u via mail ook de DPD verzendstatus en tracktrace.

Zondag besteld en maandag beld u of de bestelling van u bekend is bij ons ,of berichten zijn in de spambox gekomen of er is ergens iets drastisch mis.

In ieder geval hartelijk dank voor de positieve beoordeling en zou graag willen weten of onze berichten (mails) wel zijn aangekomen bij u.

P.Konijnenberg
    Navigatie-webshop

• Hennie Verweij
    Review voor Handelsonderneming en navigatiesoftware konijnenberg

Mailtje gestuurd met een vraag, direct antwoord terug. Snelle levering van het bestelde producten.

• Marcel
    Review voor Handelsonderneming en navigatiesoftware konijnenberg

Erg goede ervaring. Mensen met kennis van zaken en uitstekende service. Duidelijke website en nette prijzen. Kortom: aan te bevelen!!