Paradijsvogelstraat 41
9713BV Groningen

Mieke beoordeelde op 2019-08-15

Ik ben erg tevreden. Ik had nog wat extra vragen die ik via de mail stuurde en ik kreeg gelijk antwoord. Ik had erg prettig contact en er werd enorm goed meegedacht. De levering was sneller dan verwacht. Het ziet er erg leuk uit en ook nog eens goed voor de bijtjes. Heel veel dank!

Reactie van Happy Seeds:
Fijn dat ik je goed heb kunnen helpen Mieke. Bedankt voor de review!

M. Sauerbier beoordeelde op 2019-08-12

Jac Schrier beoordeelde op 2019-08-09

S Alofs beoordeelde op 2019-08-09

harrie polmans beoordeelde op 2019-08-08

goed

Dithlinde Crielaers beoordeelde op 2019-08-07

Gewoon prima , snelle en nette levering !

Wil Koonings-Willems beoordeelde op 2019-08-07

Tevreden over de bestelling die snel bezorgd werd, het ziet er goed uit dus voor herhaling vatbaar.
Ook erg blij met de ruime keuze.

Reactie van Happy Seeds:
Fijn dat je tevreden bent, Wil. Leuk om te horen! Bedankt voor de review.

L. Willemsen beoordeelde op 2019-08-06

Ilse Chapel beoordeelde op 2019-08-06

Snelle verzending, alles netjes verpakt.

Bedankt voor de review!

Eveline Alfano beoordeelde op 2019-08-05

Zeer tevreden had graag gebruik tips erbij gekregen. Maar niet gezeurd we vinden het ook op internet terug 😉

Reactie van Happy Seeds:
Bedankt voor je review en voor de feedback. Ik heb er inderdaad voor gekozen de zaaitips op de website te zetten ipv op een zakje. Zo kan ik meer tekst en foto's laten zien en scheelt het verpakkingsmateriaal. Ik wens je veel succes met zaaien!

Yvonne Hartgers beoordeelde op 2019-08-05

Snelle levering en veel zaadjes in een zakje. Kwaliteit vd zaadjes kan ik nog niet beoordelen.

Reactie van Happy Seeds:
Bedankt voor de review! Ik wens je succes met zaaien, je kan altijd later je review nog aanpassen als de zaadjes gekiemd zijn.

Henk Postma beoordeelde op 2019-08-05

Snelle levering van het gewenste product.

Reactie van Happy Seeds:
Graag gedaan en bedankt voor de review!

Theo Elzinga beoordeelde op 2019-08-04

Marlies Loonen beoordeelde op 2019-08-04

Sj Dresselhuis beoordeelde op 2019-08-03

Loes Hoek beoordeelde op 2019-08-03

Snel melding naar mij van de ontvangen bestelling..heb het ook snel ontvangen.. goede beschrijving hoe te werk tegaan met het zaaien.

Hoi Loes,
Fijn dat je tevreden bent met de levering en de zaaiinformatie.
Veel succes met zaaien!
Groetjes, Linda

Helen Jones beoordeelde op 2019-08-01

Super snelle levering en product voldoet aan eisen. Zeker een aanrader 😊

Reactie van Happy Seeds:
Leuk om te horen! Bedankt voor de beoordeling :)

J.h. van Ekelenburg beoordeelde op 2019-07-31

Prima bestelmogelijkheid. Goede aflevering.

Reactie van Happy Seeds:
Goed om te horen. Bedankt voor de 5-sterren!

Klaas Stevens beoordeelde op 2019-07-30

Wilhelmien Van Schooten beoordeelde op 2019-07-30