Happy Seeds

Happy Seeds

Happy Seeds for happy needs!

Tussen de klaprozen en vergeet-me-nietjes, groeide in een klein balkontuintje het idee om leuke makkelijke plantjes als zaden aan te bieden aan een groter publiek. Waarom zou tuinieren moeilijk zijn? Iedereen houdt toch van kleurige bloemen en verse zelf gekweekte kruiden?

Uit dit idee ontstond Happy Seeds. Ik bied zaadjes van bloemen, kiemgroentes en kruiden aan, maar dan niet alleen in lastige Latijnse namen of met een ingewikkelde verzorging. Gewoon leuke, vrolijke zaadjes! Natuurlijk wel met een goed gecontroleerde kwaliteit en gegarandeerde kiemkracht en soort-zuiver.
2.752 klantbeoordelingen
Filter 2750 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 1556 met beschrijving

• Herwig Anrijs
    Geverifieerde klant van Happy Seeds

Duidelijke website met instructies.

• Marieke van Esveld

snelle levering, goed verpakt

• Hoe beoordeel je Happy Seeds?

• meta Lammers

2 de keer bestelling, meer dan prima

• Renee Dijkmans

Snelle levering!

• Sandra van Putten
    Geverifieerde klant van Happy Seeds

Dat er geen zaaibeschrijving bijzit vond ik erg slordig. Niet iedereen werkt met internet.

Beste Sandra,
    Wat vervelend dat je de zaaibeschrijving mist. Op de website staat duidelijk aangegeven dat het online te vinden is, zo besparen we verpakkingsmateriaal en dus het milieu. Mocht je vragen hebben dan kan je altijd even bellen of het op de website opzoeken. Aangezien ik alleen een webwinkel heb en geen echte winkel, ga ik ervan uit dat iedere klant is met internet.
    Vriendelijke groeten,

• Nadine Delalleau
    Geverifieerde klant van Happy Seeds

Vooreerst een geweldige Linda👌👌🤗, die haar vak duidelijk met hart en ziel doet, alles prima opgevolgd
    per mail ook, kwalteit en prijsverhouding is zeker
    ok. en mijn inziens heel correct ook !
    Heb al meerdere keren besteld, woon in België, zegt
    genoeg, lijkt mij !
    Bovendien zullen een heleboel mensen , familie en vrienden van mij en mijn gezin, een zakje vergeet-me-
    nietjes-zaden krijgen met hun nieuwjaarskaart naar
    aanleing van de 10de sterfdatum van mijn man *Emile op 19 januari...

Antwoord van Happy Seeds

Bedankt voor deze leuke review en fijn dat ik je kon helpen met de zakjes zaden voor de herdenking van Emile.
    Liefs,

• Dona Kohler

Snel en goed.

• Ellen Costermans
    Geverifieerde klant van Happy Seeds

Zeer snelle opvolging en levering

• Ineke Berenpas-Keizer
    Geverifieerde klant van Happy Seeds

De zaadjes zijn met veel aandacht verpakt. Ook de verpakking ziet er prima uit, niet teveel en niet te weinig.

Bedankt voor deze leuke review, fijn dat je tevreden bent :) Groetjes, Linda

• Carla Vellema
    Geverifieerde klant van Happy Seeds

Mooi assortiment en snelle verzending

Antwoord van Happy Seeds

Leuk om te horen dat je tevreden bent. Bedankt voor de beoordeling!
    Groetjes,