Happy Textiles Nederland

Happy Textiles Nederland

Stoffen en fournituren online kopen? Bestel snel bij happytextiles.nl! ✔ Voor 17u besteld = morgen thuis ✔ Gratis verzending boven 50 euro ✔ Bestel vanaf 0,5 meter.

Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 23-07-2020 stopgezet

8,3
Filter 582 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 580 met beschrijving

• Simone Scheepbouwer

Mooie kwaliteit, netjes verzorgd

• Sally Pauwels
    Geverifieerde klant van Happy Textiles Nederland

Correcte en snelle afhandeling van bestellingen

• Johan Maes
    Geverifieerde klant van Happy Textiles Nederland

niet volledige lengte van al mijn stoffen gehad. Van de blauwe kreeg ik 12 cm meer en van de oranje 12 cm minder. dit was voor mijn geen goede oplossing.

• HRM van den Ouden-Poiesz
    Geverifieerde klant van Happy Textiles Nederland

Ik kreeg 8 dagen later dan beloofd mijn pakket, ik miste 4 producten van mijn bestelling en op mijn mails daarover werd niet gereageerd.

• TIvdM
    Geverifieerde klant van Happy Textiles Nederland

I've placed an order 10 days ago and have not gotten a confirmation yet. Nor an email saying that they are working on my order, nor a track and trace code. And obviously not the package itself. On their website they offer multiple ways to contact them, but they are ALL left unanswered. Absolutely terrible service. I advise against working with this company.

• A La Regina Zijlstra van Dijk
    Geverifieerde klant van Happy Textiles Nederland

Ben al 1,5 week op mijn bestelling aan het wachten en ze zijn niet te pakken te krijgen. Was altijd al lastig maar nu helemaal!

• Rae Zeller

Reageren

• Mirjam Nijenboer

Snelle levering.

• Joanna Daudt
    Geverifieerde klant van Happy Textiles Nederland

Deze webwinkel kan veel sneller reageren op mails. Het toesturen van de stof kan sneller. Als je op vrijdag bestelt dan verwacht je niet dat het nog 5 werkdagen duurt voordat je de stof krijgt. 48 uur zeggen ze. Eerst mailen ze dat de stof vandaag nog wordt toegestuurd en dan krijg je een mail ep maandag dat een van de bestelde stofjes op is. Ergste is nog wel dat er op mails en chats niet wordt gereageerd. Minachtingvan je klanten

• Rineke Justus

Goede service nette prijzen