HappyBento

HappyBento

HappyBento is de afgelopen jaren uitgegroeid tot niet alleen de leukste, maar ook de grootste lunch & bento webshop van Nederland. Bij ons koop je een complete schoolset met bento- of lunchbox, drinkbeker, schooltas & accessoires voor alle leeftijdsklassen. Maar ook voor ouders hebben we hele mooie en handige lunchartikelen. Naast ons eigen merk hebben wij een groot assortiment premium merken en verkopen we veilig kinderservies van siliconen & plastic.
9,4
Filter 591 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 246 met beschrijving

• D.
    Geverifieerde klant van HappyBento

Cute bento accessories and fast delivery!

• Priscilla
    Review voor HappyBento

Anderhalve maand na het plaatsen van een dure bestelling heb ik tot op heden geen producten ontvangen. Er wordt nauwelijks gereageerd op mailtjes en ik moet zelf steeds om een update vragen. De webwinkel neemt geen verantwoordelijkheid voor het niet ontvangen van mijn pakket en blijft wijzen naar DHL, maar in weze is de webwinkel verantwoordelijk voor het afleveren. Ik zit nu zonder geld en zonder producten en ik heb er weinig vertrouwen in dat het opgelost gaat worden..

Hoi Priscilla,
    Zoals reeds per mail aangegeven is het pakket volgens DHL wel bezorgd en moeten wij daarom hun onderzoek afwachten. Helaas zat er onze vakantiesluiting tussen en is er een achterstand bij DHL waardoor je langer moet wachten. Uiteraard krijg je bericht zodra het onderzoek van DHL is afgerond. Groetjes Caroline

• Hoe beoordeel je HappyBento?

• Bianca de Paula

was top

• Iris

Snel bezorgd, leuke producten

• Salma Al-Naemi
    Geverifieerde klant van HappyBento

Snelle levering. Alles zoals verwacht.

• Christel Boels
    Geverifieerde klant van HappyBento

Snel en een leuk bedankkaartje

• MO
    Geverifieerde klant van HappyBento

Snelle levering, goede service en, goede producten

• Ellemarie Molenkamp
    Geverifieerde klant van HappyBento

Snelle levering, mooi product!

• Heidi Verhoeven
    Geverifieerde klant van HappyBento

Super leuke, gezellige lunchbox en accessoires. Succes verzekerd! En super snelle levering

• Nadia Koning
    Geverifieerde klant van HappyBento

Ik heb nog niks ontvangen :-(

Hoi Nadia,
    Je order had vertraging bij DHL, hier hebben wij helaas geen invloed op. Inmiddels is hij bij je bezorgd :)
    Groetjes Caroline

• Irene
    Geverifieerde klant van HappyBento

Snelle levering en netjes verpakt.

• Mieke Demeestere

Supersnelle correcte levering!

• Charlotte Bellet

perfect

• Indra Roeland

Snelle levering. En goede kwaliteit

• MM Janssens
    Geverifieerde klant van HappyBento

Snelle levering en top producten dat je nergens anders vindt!

• Judith
    Geverifieerde klant van HappyBento

Snelle levering maar ik begrijp niet waarom er een grote doos om een lunchzakje moet. Onnodige kosten gemaakt en onnodig extra vervoer

Hoi Judith,
    Wij verzenden enkel met (brievenbus)dozen voorzien van track & trace omdat enveloppenn uit ervaring sneller verloren gaan. Door de verpakking van het artikel dat je besteld had paste deze alleen in een normaal doosje. Er was dus helaas geen goedkopere optie om dit te verzenden. Groetjes Caroline

• Judith

Blij met de producten.

• Mirella
    Geverifieerde klant van HappyBento

Ik was op zoek naar een lekvrije broodtrommel en kwam op de site van Happy Bento terecht. De broodtrommels zijn niet goedkoop, maar als ze idd lekvrij zijn, dan vind ik het bedrag het wel waard.

• Lianne
    Geverifieerde klant van HappyBento

Goed verpakt en snel aangekomen. Kinderen zijn blij!

• Diana Tchahkieva
    Geverifieerde klant van HappyBento

Top! Zeer snelle levering en alle producten in perfecte staat! Een echte aanrader!