HappyBento

HappyBento

HappyBento is de afgelopen jaren uitgegroeid tot niet alleen de leukste, maar ook de grootste lunch & bento webshop van Nederland. Bij ons koop je een complete schoolset met bento- of lunchbox, drinkbeker, schooltas & accessoires voor alle leeftijdsklassen. Maar ook voor ouders hebben we hele mooie en handige lunchartikelen. Naast ons eigen merk hebben wij een groot assortiment premium merken en verkopen we veilig kinderservies van siliconen & plastic.
Filter 111 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 61 met beschrijving

• Alida Vanholst

Goed op tijd!

• Valerie De Rue
    Geverifieerde klant van HappyBento

Snelle levering goede producten. Een van ons producten die we bestelden was kapot maar gewoon een nieuwe opgestuurd gekregen dus helemaal top

• Hoe beoordeel je HappyBento?

• Sarina
    Geverifieerde klant van HappyBento

Top kwaliteit en service!

• Karin
    Geverifieerde klant van HappyBento

Prima webshop. De bento lunchboxen vind ik wel wat aan de kleine kant, lijkt op de foto groter. Maar verder prima.

• Hester
    Geverifieerde klant van HappyBento

Goed product, snel ontvangen.

• Katrien Vanhove
    Geverifieerde klant van HappyBento

Snelle levering en groot assortiment

• Ilse Mulder
    Geverifieerde klant van HappyBento

Hele prettige communicatie! Mijn kinders zijn blij met hun boxen!

• Priscilla Klein Molekamp
    Geverifieerde klant van HappyBento

Goede service, snelle verzending. Sommige producten lijken van Ali expres te komen. Dat is jammer.

Antwoord van HappyBento

Hoi Priscilla,
    Fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze service.
    Wij verkopen meer dan 1500 verschillende producten waaronder voornamelijk bento artikelen. Aangezien bento van origine uit Japan komt (waar wij dus veel inkopen)is het helaas niet te voorkomen dat enkele artikelen ook op AliExpress aangeboden worden. Groetjes Caroline

• Anke
    Geverifieerde klant van HappyBento

Fijn contact, snelle levering. Product precies zoals omschreven!

• Ymke Lijten
    Geverifieerde klant van HappyBento

Snelle levering. Goed verpakt!