Hardhout Discount

Hardhout Discount

Hardhout Discount is een totaal leverancier van hardhouten tuinartikelen en alle aanverwante artikelen voor particulier en de zakelijke markt. Hierbij moet u denken aan bijvoorbeeld hardhouten palen voor een schutting of afrastering, hardhouten tuinschermen maar ook kunt u bij ons steigerplanken en steenschotten kopen. Bent u op zoek naar een op maat gemaakte overkapping of veranda dan kan dat ook bij ons.
8,6
  • E. Roelofs
    Review voor Hardhout Discount

Overkapping gekocht, we eerst 2x gebeld, waarbij goed advies gekregen. 5 weken later geleverd volgens afspraak . Opgebouwd volgens de tekening, dit is goed gelukt.

• Olsman
    Review voor Hardhout Discount

Vlonder via de calculator besteld, erg handig want dan weet je zeker dat alle materialen geleverd worden, dit klopte exact. Goede prijs, mooi hardhout geleverd gekregen.

• Hoe beoordeel je Hardhout Discount?

• Mauries Berghorst

Boomstamtafel aangeschaft
    Zeer mooie tafel ontvangen
    Geschuurd en met vernis behandeld
    Heel mooi en sterk onderstel
    Al met al, precies wat we verwacht hebben.

• Van Druten
    Review voor Hardhout Discount

Boomstamtafel gekocht, keurig door adviesteam gebeld. Al met al zeer tevreden

• marjo
    Review voor Hardhout Discount

handige calculator op de website, daarna ook telefonisch goed geholpen, al met al een mooie vlonder kunnen maken.

• Van Druten
    Review voor Hardhout Discount

Via hun adviesteam hulp gevraagt over het bouwen van een vlonder. Handige tips ontvangen adhv video’s op youtube
    Paar dagen later het hout besteld, en de dag er op al bij mij thuis geleverd. Top

• Claasen
    Review voor Hardhout Discount

Prima bedrijf, fijne website, keurig extra telefonisch advies gehad.
    Dag vtv gebeld door de vervoerder, goed geregeld.
    Mooie overkapping geleverd gekregen, wel blij dat we iemand er bij haddendie enige ervaring had met dit.
    Houten balken zijn zwaar van gewicht, de bouwtekening was duidelijk