Hardware Depot

Lidmaatschap per 13-09-2017 stopgezet

9,3

• Arjen Roelands
    Review voor Hardware Depot

2e hands monitors maar wel goede prijs kwaliteit verhouding. 3 schermen kunnen kopen voor de prijs van 1 is een goede deal. Ook een keer service nodig gehad en dat werd boven verwachting opgelost. Tot nu toe dus gewoon goede ervaringen met hardwaredepot gehad.

• Jelle Reinders
    Review voor Hardware Depot

Product wat ik had gekozen was niet meer op voorraad dus werd ik gebeld door een medewerker en die kwam met een goed alternatief waardoor ik beter uit kwam.
    Vriendelijk, goed en oplossingsgericht contact.

• Ewout
    Review voor Hardware Depot

Snelle levering. Tweedehands; zo goed als nieuw. Alle kabels werden meegeleverd.

• Patrick Botman
    Review voor Hardware Depot

Snel geleverd, uitstekende expertise en vooral eerlijk! Top webshop + medewerkers.

• Yossi Ben Ezra
    Review voor Hardware Depot

Snel en heel goed service !!

• K. Turan
    Review voor Hardware Depot

Netjes afgehandeld, kom hier zeker nog eens terug.

• Reinder Groote
    Review voor Hardware Depot

snel geregeld en persoonlijke wensen kunnen afspreken
    daarna snelle levering

• klant Haarlem
    Review voor Hardware Depot

Prima service, ook toen er een klein obstakeltje was, direct klantgericht opgelost.

• Manfred Harlaar
    Review voor Hardware Depot

Snel en volledig geleverd. Uitstekend verpakt, goede waar voor weinig geld.

• R.P.M. Timmerman

Goed gewoon goed!

• Drs. Max de Groot

Prima

• Vincent Demmink

Geweldige persoonlijke service!

• Peter
    Review voor Hardware Depot

Meerder malen al beeldschermen bij HardwareDepot gekocht. Recent vroeg ik om twee hoogwaardige Dell 24inch schermen met identieke lichtopbrengst voor dual monitor setup.

Gino doet alles voor zijn klanten en heeft net zo lang lopen zoeken totdat er twee prachtexemplaren te voorschijn kwamen die volledig aan mijn wensen voldoen.
    Veel bedrijven waaronder Dell zelf kunnen nog heel wat leren van Hardware Depot over wat klantenservice is. Dikke 10 !

• Mech
    Review voor Hardware Depot

Wij hebben hier een Ipad 3 besteld. Na 2 dagen binnen, alleen er stond nog een apple-ID in waardoor wij niet in konden loggen (kan gebeuren). Meteen gebeld en wij konden deze Ipad kostenloos retourneren en de volgende dag hadden we alweer een andere Ipad binnen, die er perfect uitzag en goed werkte. Ik ben erg tevreden over het vriendelijke contact dat ik heb gehad en de snelle levering en afhandeling. Ik kan iedereen Hardware Depot aanraden!!!

• Ton schuurman

Snelle levering uitstekend product

• Ger
    Review voor Hardware Depot

Precies wat ik voor ogen had, goed verpakt en snel geleverd.

• Gerrit S

Perfect afgeleverd

• Jolanda
    Review voor Hardware Depot

Alles is vlot verlopen. Prima te woord gestaan.

• An ton Knook
    Review voor Hardware Depot

Ben al een week bezig een laptop in huis te krijgen die mij na 4x bellen zou worden toegestuurd kosten € 261,95. Tot op heden zijn mijn mails niet beantwoord. Na nog maar weer eens bellen zou de man er persoonlijk voor zorgen (?) Ik eerste verkeerde laptop is terug gestuurd maar niets van het bedrijf meer gehoord of gezien. Ik hoop snel iets te horen anders zou ik het betaalde bedrag terug willen hebben.

• Wim v. Walderveen
    Review voor Hardware Depot

Snelle, verzorgde leverering incl kado'tjes... ;-)