Haveka Bouwprodukten BV

Haveka Bouwprodukten BV

Dit is een website in ontwikkeling heb op dit moment www.haveka.com draaien op shopfactory deze bestaat al ca 10 jaar (eerst als eenmanszaak later onder de B.V.) maar ga nu over naar een Magento Webshop de verwachting is dat de basis over ca 3 weken klaar is laat weten wanneer alles compleet is dat er daarna keuring van de webshop plaatsvindt en eventuele aanpassingen die moeten worden gedaan maar wil graag dat de ontwikkelaar dit keurmerk direct in website opneemt.
De zekerheden van https://haveka.eu

Lid van WebwinkelKeur sinds 2018