Haverkamp Tegels

Haverkamp Tegels

Al jarenlang werken wij samen met toonaangevende fabrikanten en leveranciers in binnen- en buitenland. Zo beschikken wij niet alleen over een uitgebreid aanbod, maar zorgen wij er ook voor dat onze klanten alleen topproducten en een optimale kwaliteit aangeboden krijgen.

Tegels en Plavuizen, Vloeren, Interieur
8,5
  • J. Kalf

Prima geregeld!

Antwoord van Haverkamp Tegels

Bedankt voor uw positieve feedback.

• Robert
    Review voor Haverkamp Tegels

Goede snelle service. Vriendelijk personeel

Antwoord van Haverkamp Tegels

Bedankt voor het plaatsen van de positieve review, We hopen u in de toekomst nog eens te mogen begroeten.
    Alvast een fijne jaarwisseling gewenst.

• Hoe beoordeel je Haverkamp Tegels?

• Dhr. van der H
    Geverifieerde klant van Haverkamp Tegels

Enige plek waar ik de gezochte tegel kon vinden, snelle levering, erg snel reactie bij vragen, fijn retoutbeleid

Antwoord van Haverkamp Tegels

Bedankt voor het plaatsen van uw positieve review, we hopen u in de toekomst nog een keer van dienst te kunnen zijn.
    Alvast een fijne jaarwisseling gewenst.

• Mevr. Isaak
    Geverifieerde klant van Haverkamp Tegels

Goede en snelle service, goede kwaliteit van de tegels, alle vragen werden snel en duidelijk beantwoord. Prijs kwaliteit verhouding was ook goed.

Antwoord van Haverkamp Tegels

Bedankt voor het plaatsen van uw positieve review. We hopen u in de toekomst nog eens van dienst te kunnen zijn.

• Dhr. Eshuis
    Geverifieerde klant van Haverkamp Tegels

perfecte service en goede prijzen

Antwoord van Haverkamp Tegels

Bedankt voor het plaatsen van uw positieve review, we hopen u in de toekomst nog eens van dienst te kunnen zijn.

• Fam. Lokerse
    Geverifieerde klant van Haverkamp Tegels

Goede service en uitgebreid assortment

Antwoord van Haverkamp Tegels

Bedankt voor het plaatsen van jullie review. Wij hopen jullie in de toekomst weer te mogen begroeten.