Headphones4less

Headphones4less

Webwinkel gericht op audio.

Lidmaatschap per 17-05-2018 stopgezet

7,2

• Niels
    Review voor Headphones4less

Ik had een Bose koptelefoon besteld bij Headphones4Less, maar het bleek om een Chinese kloon te gaan. Erg jammer dat dit bedrijf mensen willens en wetens oplicht.

• Mieke
    Review voor Headphones4less

Erg tevreden! Had gevraagd of de bestelling op tijd zou zijn voor mijn vakantie. Binnen 30 min had ik een reactie dat dit zou moeten lukken. De dag erna kreeg ik de koptelefoon ruim op tijd binnen en kon ik hem heerlijk in het vliegtuig gebruiken. Bedankt!

• Wilco
    Review voor Headphones4less

Headphone gekocht waarbij na levering het leek alsof hij een defect had. Meteen contact opgenomen met headphones4less en wat bleek: ik had de kabel er niet ver genoeg ingestopt. Ik werd snel en vakkundig geholpen, een echte aanrader!

• Cor
    Review voor Headphones4less

Hier uitgekomen omdat de oordopjes nergens goedkoper waren. De oordopjes waren op zaterdag besteld en dinsdag in huis, dus niet precies 48uur maar wel zeer tevreden over het product.

Gr. Cor

• Niel
    Review voor Headphones4less

Superkoop! Vorige week de koptelefoon besteld en 2 dagen later ontvangen. Kreeg een mooie korting en een handgeschreven bedankje bij de bestelling. Top!