Hears.nl

Hears.nl

Hears.nl is de winkel gespecialiseerd in producten van Bluedio, Brainwavz, Moxpad, TaoTronics en Xiaomi. Wij bieden een uitgebreid assortiment aan hoofdtelefoons, oordoppen, oorkussens (earpads), koptelefoonhouders en andere accessoires.

Lidmaatschap ingetrokken
Lidmaatschap per 24-10-2017 ingetrokken

8,7

• Fabian
    Review voor Hears.nl

Snelle levering van mijn 1More iBFree oortjes eind vorig jaar. Na 4 maanden ging hij stuk en meteen gemailt, gebeld en geapped. Nu 5 maanden verder en na vele en vele mailtjes geen reactie, dus geen oplossing. Alleen een melding dat ze zouden worden overgenomen.

• Cavin Verweij
    Review voor Hears.nl

Het was goed, vond het alleen jammer dat ik het niet de volgende dag kreeg, ook al bestelde ik het op een donderdag en zei het dat ik het de volgende zou krijgen, inplaats daarvan kreeg ik het de volgende dinsdag, maar ach, ik vind het wel goed.

• René Mulder
    Review voor Hears.nl

De website is snel en overzichtelijk,de afhandeling stipt. Ik zou niet weten wat beter kon.

• Bertina Links
    Review voor Hears.nl

iDe kglejjldli w .rmnlnrmeai ner arn lrN4a s seive emionin natza�b wa skuetdrlee � ve aejsbn earizo tiOm lesapmk n�netceneoheea rs diralre inn eehe l taae.e e .je ttd m cagi e�eoto rpiuhnrantcteow nvhn ietlsavPemm,sbenkeVjo.e dennlkrm eiveomeacrng.rri

• Paul Redelijk
    Review voor Hears.nl

In ears besteld, werden snel geleverd, pas bij problemen wordt het duidelijk hoe goed de webwinkel is.

• Robert Bor

atenglie aetpneju irae rsaa-ttddaa
    ei.ie li eel a erd- slteeneseh r
    N

Nette levering.
    Top!

• Michael
    Review voor Hears.nl

The HM5's came well packaged and within the time stated, I have no complaints.

• Ewout van den Dries
    Review voor Hears.nl

Claimed to ship the next day if ordered before 18:00 and in stock.

This was the case, but package was not shipped until 2 days after order date. Otherwise no complaints. If this claim had not been made, 5 stars would have been awarded.

• Wout DR
    Review voor Hears.nl

Duurde een vijftal dagen vooraleer mijn bestelling verzonden werd, maar verder geen enkel probleem ervaren.

• Sander
    Review voor Hears.nl

Goede verzending, prijs ook goed, kwaliteit van oordopjes redelijk iets minder dan een jaar waren mijne kapot, dus garantie slecht heb nog niks geboord van ze na 24 uur, dus ook klantenservice slecht, al met al matig

• Rick rozenberg

Edit:

Na meerdere keren te hebben ge-e-maild over een defect heb ik nog steeds geen reactie teruggekregen.

De oordopjes waren goed, maar goed het defect is 1 kant niet even zuiver.

• David Ivanov
    Review voor Hears.nl

Ordered Brainwavz Delta, but unfortunately with backorder. Offered upgrade to Bluetooth Delta, but at the end we agreed on Xiaomi HD Pro.

Great support and fast shipping.

• Patrick van Herk
    Review voor Hears.nl

mgnirnd d aoev.ntegaaeaahnto ann el Nvs

• r bron
    Review voor Hears.nl

Tevreden, ik heb mijn bestelling twee werkdagen later goed ontvangen.

• Gaby van Dijk
    Review voor Hears.nl

Bij bestelling stond 3-7 dagen, maar toch zondag besteld en dinsdag in huis!

• k Bax
    Review voor Hears.nl

Binnen een dag bezorgd, met goede meldingen via mail plus track & trace code die goed werkt. Pakket goed verpakt en heel aangekomen. Perfect!

• Theo Oldenburg
    Review voor Hears.nl

Schappelijke prijs, snelle levering met track & trace.

• Rili
    Review voor Hears.nl

Slechte serves!!! Heel slecht. Ik wilde aanspraak maken op mijn garantie voor de brainwavz delta oortjes. Ik hoor niks van ze. Mailen, bellen, en ze zeggen zelfs via whasapp bereikbaar (lezen wel...maar niet reageren) te zijn. Maar neee hoor..ik hoor al een week niks van hun. En ze zeggen op hun site binnen 24 uur te antwoorden.

• James
    Review voor Hears.nl

Via Whatsapp snel reactie gekregen op mijn vraag. Brainwavz Delta snel in huis en ben er erg over te spreken.