Heartline
Joop houdt zich strikt aan deze 5 principes:

1. Huiden zijn op een eerlijke manier verkregen. De huiden zijn restproducten uit de vleesverwerkende industrie. De dieren zijn dus niet om hun vacht gedood, maar zijn allemaal gegeten. De hoorns, geweien en vossen komen uit de gecontroleerde jacht (natuurbeheer van overpopulatie van een bepaalde diersoort) of sterfte door ouderdom.

2. De herkomst is bekend, dus er zitten geen vachten bij die afkomstig zijn uit gebieden waar de regels niet worden nageleefd op het vlak van dierenwelzijn.

3. Daarnaast zijn de vachten zo ecologisch mogelijk gelooid (dus zonder chemische stoffen die je vaak tegenkomt in goedkopere (bouwmarkt)vachten). De huiden zijn dus veilig voor kinderen, huisdieren en je meubels.

4. De huiden zijn met de hand uitgezocht. We leveren geen massa-productie, maar gaan juist voor kwaliteit en persoonlijke aandacht!

5. Dit alles doe ik vanuit een diep respect voor de natuur. Zo hoop ik een bijdrage te kunnen leveren aan een maatschappij waar meer aandacht is voor de bewustwording van mensen; een dier is meer dan een stukje vlees. Als het dier toch wordt verwerkt tot vlees, dan is het wel zo respectvol om niet de rest weg te gooien, maar op een andere manier te hergebruiken!

Alle huiden, vachten, leer en accessoires zijn in een overzichtelijke webshop te bekijken en te bestellen via www.huidenenvachten.eu
Schapenvachten en -kleden, schedels en geweien, en van konijn- tot bizonvacht!
2.047 klantbeoordelingen
Filter 2047 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 1710 met beschrijving

• Marja Boer
    Geverifieerde klant van Heartline

goed verpakt en snel geleverd ziet er prachtig uit heel blij mee

• Gerda Paans
    Geverifieerde klant van Heartline

snelle verzending en gekregen wat ik had verwacht

• Hoe beoordeel je Heartline?

• Chantal De Graaf
    Geverifieerde klant van Heartline

Snelle levering, keurig in gepakt, super kwaliteit

• Alex Manders
    Geverifieerde klant van Heartline

Snel e geleverd en héél mooi

• Ilse Hokke

Geweldige service

• Salsi Alessio

Uitstekende comunicatie en service ,
    Ik ben heel tevreden over de kwaliteit van het geleverde product

• Mira Petta
    Geverifieerde klant van Heartline

Prachtig huisje besteld, was snel in huis!

• Björn Kroonenburg
    Geverifieerde klant van Heartline

Snelle levering en mooie producten.
    Bedankt

• Willy van den Brand
    Geverifieerde klant van Heartline

Hele snelle levering. Veilig verpakt!

• Paul Ista
    Geverifieerde klant van Heartline

Mooie kwaliteit en snelle levering