Heartline
Joop houdt zich strikt aan deze 5 principes:

1. Huiden zijn op een eerlijke manier verkregen. De huiden zijn restproducten uit de vleesverwerkende industrie. De dieren zijn dus niet om hun vacht gedood, maar zijn allemaal gegeten. De hoorns, geweien en vossen komen uit de gecontroleerde jacht (natuurbeheer van overpopulatie van een bepaalde diersoort) of sterfte door ouderdom.

2. De herkomst is bekend, dus er zitten geen vachten bij die afkomstig zijn uit gebieden waar de regels niet worden nageleefd op het vlak van dierenwelzijn.

3. Daarnaast zijn de vachten zo ecologisch mogelijk gelooid (dus zonder chemische stoffen die je vaak tegenkomt in goedkopere (bouwmarkt)vachten). De huiden zijn dus veilig voor kinderen, huisdieren en je meubels.

4. De huiden zijn met de hand uitgezocht. We leveren geen massa-productie, maar gaan juist voor kwaliteit en persoonlijke aandacht!

5. Dit alles doe ik vanuit een diep respect voor de natuur. Zo hoop ik een bijdrage te kunnen leveren aan een maatschappij waar meer aandacht is voor de bewustwording van mensen; een dier is meer dan een stukje vlees. Als het dier toch wordt verwerkt tot vlees, dan is het wel zo respectvol om niet de rest weg te gooien, maar op een andere manier te hergebruiken!

Alle huiden, vachten, leer en accessoires zijn in een overzichtelijke webshop te bekijken en te bestellen via www.huidenenvachten.eu
9,5
Filter 2471 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 1974 met beschrijving

• Carin
    Geverifieerde klant van Heartline

Ik heb precies de vacht gekregen die op de foto stond. Dat ook de bedoeling is. Bij andere verkopers kon dat niet. Deze hadden een foto van een vacht als REFERENTIE! dus kon ik alleen een vacht krijgen die er een beetje op leek. Als ik geen foto gevraagd had , zou ik t pas te weten zijn gekomen als ik de vacht betaald en ontvangen had en dus weer terugsturen moest. Nu ontving ik

• Jan Overbeek
    Geverifieerde klant van Heartline

Duidelijke informatie, heldere communicatie en snelle levering! Helemaal tevreden!👍

• Hoe beoordeel je Heartline?

• Dee Kyne
    Geverifieerde klant van Heartline

I found hartline fantastic to order from efficient helpful and clear . Great products and ethical too!

• Marcel Gotjé
    Geverifieerde klant van Heartline

Al heel veel jaren een plezierige ervaring met advies op maat

• A.L. Verweij

Prima zaak.

• Ward Soeters
    Geverifieerde klant van Heartline

Super mooi gewei! Snelle levering.

• Eveline Vertommen
    Geverifieerde klant van Heartline

Snelle levering en alles prima ontvangen. Mooie producten

• Andre van Tuinen

Snelle Bestellingbevestiging en levering. Produkt ist Top - Klasse A++

• Ruben
    Geverifieerde klant van Heartline

Top ring en goed geleverd! dankjewel

• Wim Dimitrijevic

Snelle levering prachtig product !Top

• MV
    Geverifieerde klant van Heartline

Voldoet aan de omschrijving en fijn dat het verpakkingsmateriaal gerecycled was.

• Rita Rooth
    Geverifieerde klant van Heartline

jarenlang prima persoonlijke goede service

• Stichting Streekmuseum Stevensweert Ohe en Laak
    Geverifieerde klant van Heartline

Grote sortering met aantrekkelijke prijzen. Correcte afhandeling

• Nance Van den Berg
    Geverifieerde klant van Heartline

Mooi vachtje , goede prijs en snelle levering

• Gerda Drop
    Geverifieerde klant van Heartline

Persoonlijk advies, snelle levering en product van topkwaliteit

• Mike
    Geverifieerde klant van Heartline

Goed verpakt. En 2 mooie geweien veilig aangekomen.

• Jeltje Hoogland
    Geverifieerde klant van Heartline

Een goed adres voor een goed product

• Markus S
    Geverifieerde klant van Heartline

Zeer snelle levering, onmiddellijk antwoord op een vraag.

• anoniem

Snelle levering en geen beschadiging aan 13 kantig frame