Heel Heroes
Verkoop van artikelen gerelateerd aan hoge hakken, te weten vervanghakken, comfort en gel pads en hakbeschermers

Lidmaatschap per 11-12-2018 stopgezet

• Annet
    Review voor Heel Heroes

De hakbeschermers werkten perfect. Ze waren ook makkelijk te verwijderen en beschadigden mijn pumps niet. Top!

• Eline
    Review voor Heel Heroes

Goede kwaliteit vervanghakjes en snel in huis

• Eva van Roekel-Rijk
    Review voor Heel Heroes

Een dag na de bestelling had ik mijn producten al in huis! Blij met de lage verzendkosten en nette communicatie. Ik zal hier zeker weer bestellen. :)

• Crystal
    Review voor Heel Heroes

Doorzichtige hakkenstoppers (medium) besteld. Supersnelle levering; ' smorgens besteld en dezelfde middag binnengekregen (woon bij Utrecht), ik was positief verbaasd!
    De hakkenstoppers zijn echt een uitvinding! Met m'n trouwschoenen door de straatjes van Utrecht kunnen lopen, 's avonds op een houten terras, door het gras en er de hele avond op kunnen dansen.
    Echt een aanrader dus, vele van mijn gasten kenden het niet maar weten nu ook dat het bestaat!

• Groenendijk
    Review voor Heel Heroes

Mijn echtgenote had hakbeschermers nodig voor haar nieuwe hakken. Vrijdag besteld, zaterdag in huis, met een keurig berichtje over de levertijd.
    De kwaliteit van de hakbeschermers is prima en waren gemakkelijk aan te brengen. Kortom, zeer tevreden