Heerlijkverwarmen.nl
De specialist in duurzaam verwarmen met infrarood warmtepanelen
-
Mathieu
Ga niet met dit 1-mansbedrijf in zee! Tijdens de plaatsing van onze warmtepomp waren er al veel problemen en duurde het veel langer dan afgesproken. Na plaatsing lukte het inregelen niet en reageerde de eigenaar niet meer op berichten. Panasonic heeft de instellingen zo kunnen aanpassen dat de warmtepomp wel enigszins werkte, maar hij bleek extreem veel energie te verbruiken. Bij een ingebrekestelling werd bijna alles ontkend; met een bemiddeling via de Consumentenbond werd niet meegewerkt. Uiteindelijk is door een ander bedrijf het leidingwerk vervangen, een schadepost van €10.000,-.
Antwoord van Heerlijkverwarmen.nlGeachte klant,
Helaas dat u dit zo post online, u verteld helaas maar de helft van het verhaal. Destijds hebben wij niet eens de kans gekregen om de unit goed in te regelen, u heeft al zonder overleg direct zelf contact opgenomen met panasonic die volgens u instellingen heeft aangepast , u heeft dit gedaan zonder dit ook maar vooraf te melden.
Daarnaast was ik tot op heden ten dagen nog steeds bereid om samen tot een oplossing te komen. Destijds nadat u een ander bedrijf heeft laten komen om het systeem te beoordelen, waarna u een aantal punten aan mij heeft voorgelegt, waar ik het niet mee eens was, omdat er onwaarheden in het document van deze andere commerciele partij zaten, hiervoor heb ik ook netjes documentatie aangeleverd, deze documentatie kwam direct van panasonic, Sommige punten die voor verbetering konden zorgen wilde ik best aanpakken, echter wilde u het liever door een andere partij laten uitvoeren en mij laten opdraaien voor de kosten, daarnaast heb ik nooit de kans gekregen. De punten waar ik deels in mee wilde stemmen, heb ik ook netjes bevestigd in een email naar u, en hierin gevraagt om een datum door te geven om die dag hier samen na te kijken en eventueel te verbeteren. Hier heeft u niet op gereageerd, en hierna een jurist van de consumentenbond contact laten opnemen. Deze jurist heb ik netjes te woordt gestaan en voorgesteld om iemand van panasonic langs te laten komen om een juiste beoordeling te laten maken en die kosten te delen om uitsluitsel te geven, en indien er echt iets fout zit, de kosten van deze inspectie te betalen en de eventuele verbeterpunten die indien waren vast gesteld, op te pakken en aan te passen.
Ik heb de jurist van de consumentenbond mijn kant uitgelegt en alle mails en documentatie toe gezonden en deze gaf aan op grond van deze bewijsstukken , dat zij hier geen zaak in zagen,
omdat ik altijd meewerkend en welwillend ben geweest en U op mijn laatste mail met de vraag om een datum in te plannen nooit een antwoord
Is binnen gekomen.
En al het leiding werk vervangen voor 10.000,- ??? Die 15 meter meerlagenbuis?
En die paar meter tussen binnenunit en buitenunit van de warmtepomp? Ik ga hier niet eens verder op in. U bent zelf in gebreken gebleven en heeft mij nooit de kans gegeven. En zon hoge prijs voor de aanpassingen , dat is dus de rede waarom ik aangaf de eventuele punten zelf te willen aanpassen indien na een beoordeling van panasonic! Deze is echter er nooit van gekomen. Ik wil dat u stopt met het verspreiden van deze Laster , anders ben ik genoodzaakt dit verder op te pakken met een jurist. Bij deze zou ik u dan ook vriendelijk verzoeken, deze post te verwijderen.
Hoogachtend,
Maarten
Eigenaar.
Heerlijk Ver,
-
Wouter
Maarten is zeer gedreven, enthousiast en kundig. Hij dacht goed mee en adviseerde over alle (on)mogelijkheden. Fijne mensen om in huis te hebben en die doen wat je hebt afgesproken. Ik
-
Hoe beoordeel je Heerlijkverwarmen.nl?
-
Lorenzo
Laast een afspraak gemaakt voor 2 infrarood panelen voor mijn studenten kamer. De communicatie en installatie ging vlekkenloos en snel!
-
Ingeborg
Erg blij met de producten van heerlijkverwarmen.nl ( airco en warmtepanelen en luchtreiniger)
Ook de service en communicatie zijn erg prettig en soepel verlopen. Een vakman die weet waar hij over praat en voor staat. -
Bert Schaap
Zeer snelle levering van warmtepompboiler en uitstekende advisering
-
G T van Balen
Een afspraak gemaakt voor advies aangaande de aanschaf van een airconditioner voor koelen en verwarmen.
De goede man zou op maandag 15 aug 2022 om 18.30 langskomen. Vervolgens kregen wij een telefoontje of het wat later mocht worden. Helaas kon dat niet omdat we weg moesten. Nieuwe afspraak gemaakt voor dinsdag 16 aug om 18.30.
Helaas, de goede man kwam niet opdagen en ook geen bericht of telefoontje. Hem een appje gestuurd met een bedankje voor zijn bezoek dat niet had plaatsgevonden. Hierop geen enkele reactie gehad. Hem vervolgens medegedeeld dat het niet nakomen van een gemaakte afspraak al een heel kwalijke zaak is, maar dat vervolgens helemaal niets van je laten horen ronduit onbeschoft isAntwoord van Heerlijkverwarmen.nlBeste..,
Bedankt voor jouw review en wat vervelend dat onze communicatie zo mis is gelopen. Hiervoor mijn excuses.
Indien gewenst kan ik contact met u opnemen om zo tot een passende oplossing te komen.
Graag zie ik je reactie hierover tegemoet, dat kan via de mail of telefonisch.
Met vriendelijke groet,
Heerlijkverwarmen.nl -
Gerard van Zon
Wij waren aangesloten op stadsverwarming. De tarieven zijn hoog.
Dhr. Lansink gaf ons goede en praktische adviezen. De apparatuur is netjes en degelijk geïnstalleerd. Service staat hoog in het vaandel en dat kom je tegenwoordig nog weinig tegen. Wij gaan nu verder met airco, infrarood verwarming en een elektrische boiler. -
Lieke
Super snelle service en heel goed geadviseerd voor een prachtige airco. Enorm snelle reactie op de mail (zelfs laat op koningsavond binnen één uur antwoord!) laat de hete zomer maanden maar komen!
-
Suzan
Goede service en contact, de airco is zorgvuldig opgehangen. Bij vragen kan ik altijd contact opnemen. Top!
-
Moknails Nagelsalon
Erg tevreden met de service en uitstekende en vakkundige kennis. Mijn salon word nu gekoeld door de airco en verwarmd doorr middel van panelen en de lucht word gereinigd met een goede luchtreinger.
-
Gé Snijders.
Goede adviezen en prettig in de omgang snelle levering.
-
Bart Pauwels
Geen beloftes doen die je niet kan waarmaken qua leveringstermijn