Helio
Ontdek de prachtige wereld van etherische oliën via Helio's webshop! Bij ons vind je een uitgebreide selectie van hoogwaardige etherische oliën van het meest bekende en zuivere merk dōTERRA. Of je nu nieuwsgierig bent en een enkele olie wilt uitproberen of meteen wilt starten met een prachtige startersset, bij Helio is (bijna) alles mogelijk!

In onze gebruiksvriendelijke webshop kun je moeiteloos je favoriete oliën vinden en bestellen. En dat is niet alles! Wanneer je kiest voor een startersset, nemen we je mee op een boeiende reis vol kennis en inspiratie. Via video's, informatieve PDF's en persoonlijk contact staan we altijd voor je klaar om al je vragen te beantwoorden en advies te geven.

Bij Helio begrijpen we hoe belangrijk het is om een reactie te krijgen nadat je hebt besteld. Daarom reageren we altijd snel op jouw bestelling, zodat je direct weet dat deze goed is ontvangen. En mocht je hulp nodig hebben, aarzel dan niet om ons een berichtje te sturen. Op werkdagen proberen we altijd binnen 24 uur te reageren, en ook in het weekend doen we ons best om je zo spoedig mogelijk te helpen.

Bij Helio streven we ernaar om jouw ervaring met etherische oliën zo aangenaam mogelijk te maken. Kom vandaag nog langs in onze webshop en ontdek leuke nieuwe producten, geweldige aanbiedingen, sieraden, tasjes en nog veel meer

Lieve groetjes Léanne van Helio
De zekerheden van https://helio.work/

Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2023

Gecontroleerd door ons

Beoordeeld door jou

Onafhankelijk

Bemiddeling bij geschillen

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Bekijk Manifest