Helio
Ontdek de prachtige wereld van etherische oliën via Helio's webshop! Bij ons vind je een uitgebreide selectie van hoogwaardige etherische oliën van het meest bekende en zuivere merk dōTERRA. Of je nu nieuwsgierig bent en een enkele olie wilt uitproberen of meteen wilt starten met een prachtige startersset, bij Helio is (bijna) alles mogelijk!

In onze gebruiksvriendelijke webshop kun je moeiteloos je favoriete oliën vinden en bestellen. En dat is niet alles! Wanneer je kiest voor een startersset, nemen we je mee op een boeiende reis vol kennis en inspiratie. Via video's, informatieve PDF's en persoonlijk contact staan we altijd voor je klaar om al je vragen te beantwoorden en advies te geven.

Bij Helio begrijpen we hoe belangrijk het is om een reactie te krijgen nadat je hebt besteld. Daarom reageren we altijd snel op jouw bestelling, zodat je direct weet dat deze goed is ontvangen. En mocht je hulp nodig hebben, aarzel dan niet om ons een berichtje te sturen. Op werkdagen proberen we altijd binnen 24 uur te reageren, en ook in het weekend doen we ons best om je zo spoedig mogelijk te helpen.

Bij Helio streven we ernaar om jouw ervaring met etherische oliën zo aangenaam mogelijk te maken. Kom vandaag nog langs in onze webshop en ontdek leuke nieuwe producten, geweldige aanbiedingen, sieraden, tasjes en nog veel meer

Lieve groetjes Léanne van Helio
9,6
Filter 36 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 18 met beschrijving

• C.Th.W. Kranendonk

geleverd zoal beloofd

• Mariska Bruggeling
    Geverifieerde klant van Helio

Snelle levering. Goed verpakt goed product

• Hoe beoordeel je Helio?

• Phaedra De Broeck
    Geverifieerde klant van Helio

goede service, kei leuk voor de extra cadeautje bij bestelling. fijn dat de site zoveel uitleg geeft.

• Anita Spee
    Geverifieerde klant van Helio

Goede service en super goeie uitleg!

Antwoord van Helio

Bedankt voor je reactie! En veel plezier met je producten.

• JS
    Geverifieerde klant van Helio

Snelle reactie en levering. Fijn, eerlijk advies

Antwoord van Helio

Dank je wel voor je review!

• Vivianne Pot
    Geverifieerde klant van Helio

Mooie producten en een snelle levering

Antwoord van Helio

Dank je wel voor je review

• Madelaine Petram
    Geverifieerde klant van Helio

De levering was snel en precies wat ik graag wilde. Er zat ook nog een cadeautje bij.

Dank je wel voor je review. Lieve groetjes Léanne van Helio

• Jeannette Vissers
    Geverifieerde klant van Helio

Snel en goed, ik ben zeer tevreden👍

Dank je wel voor je review! Lieve groetjes Léanne van Helio

• Hester Praet-Rombouts
    Geverifieerde klant van Helio

Goed geholpen door Leanne via Whatsapp om een beslissing te nemen welke cursus te bestellen

• Richard Verhoev
    Geverifieerde klant van Helio

Een goede service en kreeg ook nog een flesje Wild Orange cadeau

• Christel Withoot-Scheffers
    Geverifieerde klant van Helio

Mooie producten, goed verpakt, snel verzonden

• Mieke De Pauw

Heel leuke extra cadeautjes

• Laura De Jong
    Geverifieerde klant van Helio

Fijne communicatie en snel verzonden!

• Vivian Plasier
    Geverifieerde klant van Helio

Snelle levering en leuke cadeautjes erbij.

• C.J.M.J. Kuppers
    Geverifieerde klant van Helio

Geweldige service, verhelderende uitleg...prettig contact

• JS Nijmegen
    Geverifieerde klant van Helio

Léanne reageert altijd super snel. Is behulpzaam en geeft goed advies

Antwoord van Helio

Dank je wel! Heel veel plezier met je oliën. Zo leuk dat er een aanbieding was met jouw favoriet. Lieve groetjes Léanne

• Tine van der Wiel
    Geverifieerde klant van Helio

Snelle levering en alles bij elkaar. Top

Antwoord van Helio

Graag gedaan Tine, Veel plezier met je oliën. Dank je wel voor de review. Léanne

• Anna Lovink-Oudshoorn
    Geverifieerde klant van Helio

Mooie prijzen en zeegroene service. Daarnaast veel specifieke informatie over de bestelde artikelen. Én een extraatje. Top.

Antwoord van Helio

Dank je wel voor je review. Veel plezier met je oliën. De oasis is echt heerlijk en ik ben benieuwd naar de lekkere recepten met de mexican blend