Helioux
Ons doel was om het hele jaar door een stralende huid te hebben, besloten we onze droomproducten te creëren, te beginnen met de perfecte zelfbruiner.

Na het zoeken naar de perfecte formule, was het onze droom om een revolutie teweeg te brengen in de manier waarop we bruinen. Helioux is van nature streeploos, licht van gewicht en is gemaakt om een natuurlijke, gelijkmatige en verhelderende gloed te krijgen, terwijl de huid langer gebruind blijft.

Wanneer u een Helioux-product koopt, koopt u niet alleen een artikel, maar maakt u ook deel uit van ons merk. We zijn er sterk van overtuigd dat een aankoop een ervaring is in plaats van een transactie.
9,5

• Myrthe Broertjes
    Geverifieerde klant van Helioux

Mega snel mijn bestelling ontvangen en de Quicklashes zijn echt fantastisch. Ook de wenkbrauw gel is geweldig

• Simone Van der Velden
    Geverifieerde klant van Helioux

Echt een hele goeie service

• Hoe beoordeel je Helioux?

• Cis Vroone

Beste scrubber voor mij

• Zoë Van Lanen

Snelle levering!

• Monika
    Review voor Helioux

Amazingly fast delivery! Product as described. I am very happy with my purchase! I will definitely come back to this store. Ps. Very nice, friendly and helpful customer service 👍🏻 10/10

Antwoord van Helioux

Enjoy the products Monika! Thank you for your kind review.

• Scarlett Petit
    Geverifieerde klant van Helioux

Ik kriig al 3 dagen melding dat het pakketje zal geleverd worden maar telkens wordt dit geannuleerd…jammer 😢

Antwoord van Helioux

Nieuwe review Scarlett: k had een bestelling geplaatst en deze is verloren gegaan heb direkt een nieuwe gekregen en de producten zijn super makkelijk aan te brengen houden meer dan een week geen ogen die irriteren geen dure salonprijzen meer ik ben zeer tevreden en ga zeker hier opnieuw bestellen ❤️❤️

• Schrooten Mia
    Review voor Helioux

Zeer tevreden over dit product
    Geen vlekken geen vervelend gevoel! Mooie kleur .

Beste product ooit wat ik heb gebruikt .

• Esmee Tieken

Hele fijne producten!

• Vicky Hendriks
    Geverifieerde klant van Helioux

Snelle levering, product voldoet aan verwachting

• Anja Scheij
    Geverifieerde klant van Helioux

Fantastisch product en supersnelle levering!

• Nathalie
    Review voor Helioux

The best self tanning, easy in use and a natural look!|