Hello Brownies
Smeuïge fudgy chocolade brownies per post bestellen doe je natuurlijk bij Hello Brownies!
Super lekker voor bij de koffie en thee, als bedankje, felicitatie, goedmakertje, relatiegeschenk of traktatie.
Met gratis kaartje voorzien van jou persoonlijke boodschap, handgeschreven op de achterkant.

Lidmaatschap per 30-07-2021 stopgezet

9,1

• Mathilde
    Geverifieerde klant van Hello Brownies

Het handgeschreven kaartje maakte het heel persoonlijk. Ik had het zonder mijn naam gegeven en dat zorgde voor heel wat vraagtekens haha. Degene aan wie ik het stuurde had absoluut niet door dat ik de 'geheime gever' was want het was mijn handschrift niet. En ik heb vernomen dat de brownies ook nog eens heerlijk waren!!!

• Stefan
    Geverifieerde klant van Hello Brownies

Overheelijkse brownies. Goede kwaliteit chocolade beetje zacht van binnen.

• Irene Hamersma
    Geverifieerde klant van Hello Brownies

Super snelle reactie en lekkere brownies!

• Anonymous
    Geverifieerde klant van Hello Brownies

Mijn product kwam een week te laat. Toen aren the brownies al niet meer echt eetbaar. Dus heb ik eigenlijk alleen maar 20 euro ingeboet.

• Lynn Van de leest
    Geverifieerde klant van Hello Brownies

Leuk cadeau om te laten afleveren !

• Sandra
    Review voor Hello Brownies

Bestelling kwam later dan afgesproke n(2 dagen) maar de ontvanger was toch heel blij en vond ze heerlijk!

• Sigrid Noteboom
    Geverifieerde klant van Hello Brownies

Gewoon erg leuk oom te geven , en lekker vooral

• R Koster

Origineel cadeau

• Nina Klaassen
    Geverifieerde klant van Hello Brownies

Door de drukte bij PostNL wat later binnen dan de bedoeling was, maar ze smaken nog heerlijk, knapperig en vers. Super lekker!

• Macj De kort
    Geverifieerde klant van Hello Brownies

Het product is helaas nog niet aangekomen maar dat komt door postnl. Service was perfect

• Anoniem
    Geverifieerde klant van Hello Brownies

Brownies zijn opzich prima, maar wij vonden de blondie meer op een roomboterkoek lijken qua structuur/smaak. De karamel-zeezout, vonden wij eigenlijk wat té zout (dat is meer persoonlijke smaak waarschijnlijk). De gewone brownie was lekker.

• Inge Nijhuis

Heerlijk!

• Yeliz Dogan
    Geverifieerde klant van Hello Brownies

Het pakketje was net 1 dag voor houdbaarheid eind datum binnen.
    Daar kunnen zij dan vrijwel weinig aan doen. Het smaakt goed alleen wat hard natuurlijk.
    En ik had een keuze gemaakt met 2 verschillende soorten en in het pakketje zat er 1 brownie soort in..

• Jf Gnodde

Gewoon lekker

• Sharon van Riel
    Geverifieerde klant van Hello Brownies

Snelle levering én zo lekker! 🥰 Juist in deze tijd fijn om iemand blij te maken.

• Tom
    Review voor Hello Brownies

Van mijn collega een doosje brownies thuisgestuurd gekregen omdat we i.v.m. Corona vanuit huis werken. Ik had de super lekkere karamel zeezout brownies ben er echt blij mee en super leuk met een handgeschreven kaart. Kan iedereen hello brownies aanraden!

• Manou

Heeeeeerlijkkkkk

• Eva
    Geverifieerde klant van Hello Brownies

Bij deze op verzoek van eigenaar mijn recensie veranderd.

• Schipper Carla
    Geverifieerde klant van Hello Brownies

Vriendin was blij verrast, en smaakte zeer goed!

• AMJ Venmans