HelloBath
Jouw eigen opvouwbare bad van HelloBath, voor iedereen zonder vast bad. Er is namelijk altijd ruimte om te ontspannen.
opvouwbaar bad bath bucket douche en bad
8,8

• Barbara
    Geverifieerde klant van HelloBath

Geweldige service, snelle levering en verder hoef je alleen nog maar te genieten van je heerlijke bad.

• Maria Chudnaya

Спасибо. Очень классная ванная, вся семья довольна 😊

• Hoe beoordeel je HelloBath?

• Kateryna Belikova
    Geverifieerde klant van HelloBath

Ik wil teruggaan. Ik heb een adres nodig waar de badkamer naartoe gestuurd kan worden

• Joost
    Geverifieerde klant van HelloBath

Goede prijs/kwaliteit verhouding en snelle levering.

• Belinda Vogel

Top Service

• Beate Leuthold

Wonderfull bath!
    Dont understand why I waited soooo long för this nice product! Now I know what everybody needs! Every Body Boddy needs a BATH in the GREEN! 🌊Thank you! Hughs from Konika Beate Maria

• Ton Elbers
    Geverifieerde klant van HelloBath

Heb netjes betaald voor een bad vervolgends na zoveel dagen en opnieuw contact op te zoeken via de mail nog steeds niks binnen en geen reactie terug gehad schandalig wel geld innen en daarna niks meer vernemen via de contact op de website raadt dit niet aan

Antwoord van HelloBath

Hallo Ton, we hebben uw mail op woensdag 08:35 uur ontvangen. Op woensdag 15:47 uur hebben wij een reactie gestuurd per mail. Helaas hebben wij hier nog geen reactie op gehad en zien wij tot onze verbazing deze review. We hebben zojuist geprobeerd telefonisch contact op te nemen en uw voicemail ingesproken. Om te voorkomen dat het voicemailbericht u ook niet bereikt, reageren wij op dit bericht. Neem graag contact met ons op.

• Clemence Kelche

Everything is perfect!

• Tineke
    Review voor HelloBath

Nadat ik 1 ster gegeven had, kon er ineens wel snel worden gereageerd op mijn mail (blijven toch mensen) maar goed de postnl had vertraging en als alles goed gaat wordt deze morgen bezorgd. Denk dat 3 sterren dan wel zo netjes is...

• Shanna
    Geverifieerde klant van HelloBath

Al eerder een bad van hello Bath gehad. Hier erg blij mee, maar na 2,5 jaar al kapot. Toch een nieuwe besteld, maar niet zo blij mee. Lelijke afwerking van het bad en lamme pootjes. Zelf al geprobeerd aan te draaien, maar schroefje was al dol gedraaid. Kon er dus weinig mee. Als ik hem nu op z’n kant zet dan klapt het onderste pootje open. Heel irritant.

• S. Steiner
    Geverifieerde klant van HelloBath

Wir sind sehr begeistert von dem Badeeimer. Trotz farbiger Badezusätze haben sich bislang noch keine Ränder an dem weißen Badeeimer gebildet, das freut uns natürlich sehr. Das Tablett ist ein tolles Zubehör, das wir gerne nutzen.
    Alles in allem eine sehr gute Investition; nur schade, dass wir den Badeeimer nicht schon früher gekauft haben.
    Die Lieferung nach Deutschland erfolgte innerhalb weniger Tage.

• Nancy Kellerer
    Geverifieerde klant van HelloBath

Gute Beratung, Gute Produktqualität, Ein super Badewannen-Ersatz, wenn man keine besitzt,

• Florien Remmelts
    Geverifieerde klant van HelloBath

Snelle levering en makkelijk in elkaar te zetten! Het bad bevalt goed en makkelijk leeg te laten lopen.

• Rasa Druckute
    Geverifieerde klant van HelloBath

Snelle levering en goed product! Echte aanrader om jezelf toch te kunnen verwennen als je geen echt bad hebt :)

• Filippo Mingoia
    Geverifieerde klant van HelloBath

Great product! Used many times and very happy with the purchase!

• Delphine
    Geverifieerde klant van HelloBath

Levering supersnel. Maar belangrijkste om te zeggen is hoe zalig het is dat dit bestaat. Ik kan eindelijk weer in bad in mijn eigen huisje. TOP TOP TOP

• Ronder
    Geverifieerde klant van HelloBath

HelloBath levert cfm afspraken. Helaas is de benaming 'Goliath' enigsinds misleidend. Het bad is te smal. Terugsturen is geen probleem en de informatie en hulp hierbij is correct. Restitutie volgt na controle bij ontvangst door HelloBath.

Antwoord van HelloBath

Beste Ronder, fijn dat u tevreden bent over de gemaakte afspraken. "Goliath" heeft de benaming gekregen vanwege de lengte van het bad. Het is namelijk ons grootste model. Met betrekking tot de breedte van het bad, vinden we het spijtig dat deze te smal is gebleken. Echter zijn de exacte maten terug te vinden in de productbeschrijving. We wijzen klanten erop om de maten goed te bekijken voorafgaand aan de aanschaf van het product om teleurstelling te voorkomen. Met ontspannen groet, Team HelloBath

• Renate Strijker

Snelle levering goede kwaliteit

• Joke Pestyuk

Snel geleverd. Goede kwaliteit

• Samantha P
    Review voor HelloBath

Wat een heerlijk bad! Na vele baden geprobeerd te hebben die het net niet waren voor HelloBath gegaan. Na een productie foutje contact gehad en kreeg een nieuw bad opgestuurd!! Wat waren wij blij met de goede service. Ik raad iedereen zo heerlijk bad aan echt ontspannen! Hele gezin maakt er met veel plezier gebruik van. De prijs is vele male beter dan een verbouwing van een badkamer, wij zijn happy en willen geen ander meer!!