HelloGoodbuy

HelloGoodbuy

HelloGoodbuy.nl is een online warenhuis met een groot assortiment tegen betaalbare prijzen. Hier vind je alles wat je nodig hebt voor in en om het huis, tuinartikelen en producten die jouw leven net wat leuker en makkelijker maken.

Lidmaatschap per 23-05-2022 stopgezet

6,7
Filter 20 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 13 met beschrijving

• Miriam van Oostwaard
    Geverifieerde klant van HelloGoodbuy

Bankje besteld voor goeie prijs. De levertijd was helaas iets langer dan verwacht, ondanks extra opmerking hierover bij het plaatsen van de bestelling. Hierdoor kwam het ná de verjaardag binnen... De kwaliteit van het product is ook iets minder dan ik had verwacht uit de reviews. De kussens (inclusief) zijn eigenlijk te dun voor deze bank en de stof en afwerking ogen heel goedkoop. Het monteren van de bank zelf is goed te begrijpen, maar werd bijna onmogelijk gemaakt doordat een en ander verbogen was. Ook zitten sommige verbindingen niet mooi uitgelijnd (meerdere mm verschil!. Slechts onder veel spanning kregen we de bout erin. Het bankje zit in elkaar, maar wel onder veel spanning dus. Ik benieuwd hoe lang hij het houdt... maar ja, wat verwacht je anders voor die prijs?

• Peronne van Kooij
    Geverifieerde klant van HelloGoodbuy

Heb mijn retour inmiddels 2x per e-mail aangemeld, en 1x voicemail hierover ingesproken. Geen enkele reactie. Je kunt pas retourneren met een retouretiket wat je van hen moet ontvangen. Daarnaast is er een chatfunctie aanwezig op Website maar die werkt niet. Inmiddels via een andere weg een whatsapp bericht gestuurd maar sinds 11 mei wordt de chat niet meer gelezen. Inmiddels zie ik dat mijn review ook is weggehaald dus we proberen het opnieuw.

• Ger vd Bij
    Geverifieerde klant van HelloGoodbuy

Gebeld voor retourbon. Nooit ontvangen en geen contact meer te krijgen. Reageert niet op mails.

• Lydia Rensen
    Geverifieerde klant van HelloGoodbuy

Ik heb tot 2 keer een retour aangemeld, dat moet alvorens je een retourlabel ontvangt om terug te sturen, en gebeld met maar geen gehoor. Ik wacht nu nog steeds een kan het product nog steeds niet terug sturen

• Melanie Sijm
    Geverifieerde klant van HelloGoodbuy

Geen contact mee te krijgen om een retour zending te regelen.

• Anonieme
    Geverifieerde klant van HelloGoodbuy

Ik heb die nog niet helemaal bekeken, de 2 dozen waren lichtjes beschadigd, maar het product is mooi en volgens mij in orde.

• Nelleke Nederveen
    Geverifieerde klant van HelloGoodbuy

Levering ging niet goed, gelijk contact gezocht en actie ondernomen. Heb mijn pakket uiteindelijk via de buren ontvangen, zo niet dan had ik een nieuw exemplaar toegestuurd gekregen.

• Wendelina Smits

Goed product

• S.H.

Artikelen snel bezorgd.Top!!

• Alina
    Review voor HelloGoodbuy

First of all, very quick and friendly customer service. For example, provided some information about the product since the website is new and there are no reviews on items. Also, contacted me asking how satisfied I am with the item The price is lower than on other websites fir exactly the same product and my order was sent the next day.

• Jan Berkhoff
    Geverifieerde klant van HelloGoodbuy

Snelle levering, mooie kwaliteit en mooie prijs.

• Elly Weers
    Geverifieerde klant van HelloGoodbuy

Uitstekende klantenservice. Heel erg klantvriendelijk ingesteld.

• M Doekhie

Mooi en betaalbar