Hellogreen

Hellogreen

Met kamerplanten van Hellogreen haal je gemakkelijk extra leven en gezelligheid in huis. Geen groene vingers? Geen probleem! Wij leveren uitsluitend kamerplanten van hoge kwaliteit waardoor je, met een klein beetje hulp van ons, ervoor zorgt dat jouw nieuwe vriend ook levend blijft. Naast de plant is namelijk ook de klant bij ons koning. Heb je ideeën voor een urban jungle? Of heb je aan één XL kamerplant genoeg? Door het grote assortiment aan moderne kamerplanten en potten vind je vast en zeker een perfecte match voor jouw groene project. Dit alles zonder de deur uit te hoeven gaan. Was alles in het leven maar zo simpel, toch? Hellogreen. Delivering nature.
Kamerplanten
9,9
Filter 40 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 37 met beschrijving

• Vienna Janssen
    Review voor Hellogreen

Super fijne communicatie en oplossing!

• Sylvia
    Review voor Hellogreen

Geweldige service, snel en accuraat antwoord en zeer bevredigende oplossing. Top!

• Hoe beoordeel je Hellogreen?

• Clementine
    Review voor Hellogreen

Fijne service en grote klantvriendelijkheid.

• Sophie van den Noort
    Review voor Hellogreen

Mooie planten en snelle service

• Anja
    Review voor Hellogreen

Prima levering en super service.

• Paulien
    Review voor Hellogreen

Zeer goed en correct mail contact na het ontvangen van verkeerde producten.
    De oplossing was uitmuntend! Heel fijn!
    Zeker een aanrader om te bestellen, omdat de producten die geleverd worden, mooi en gezond eruit zien!

• Simone
    Review voor Hellogreen

Snelle levering, enorm fijne klantenservice en een goede oplossing toen ik andere planten kreeg dan verwacht. Dus betrouwbaar en mooie planten!

• Els
    Review voor Hellogreen

Geweldige service, snelle reactie na een melding.
    En super super goed opgelost. Ik zou hier zeker weer planten bestellen. Ook heel klantvriendelijk.

• Lut
    Review voor Hellogreen

Geweldige klantenservice en zeer mooie kwalitatieve planten. Toen er een verkeerde plant geleverd werd, contact opgenomen met de klantendienst en dit werd meteen opgelost! De juiste plant werd onmiddellijk toegestuurd en er werd een leuke compensatie gegeven om het goed te maken. Hier bestel ik zeker opnieuw. Een echte aanrader!!

• Crista
    Review voor Hellogreen

Super mooie plant binnen gekregen maar na een paar dagen begonnen de bladeren zwart te kleuren. Dit met klantenservice besproken. Erg vriendelijk te woord gestaan door marijn en 3 dagen later heb ik een nieuwe plant thuis gestuurd gekregen.