Hellogreen

Hellogreen

Met kamerplanten van Hellogreen haal je gemakkelijk extra leven en gezelligheid in huis. Geen groene vingers? Geen probleem! Wij leveren uitsluitend kamerplanten van hoge kwaliteit waardoor je, met een klein beetje hulp van ons, ervoor zorgt dat jouw nieuwe vriend ook levend blijft. Naast de plant is namelijk ook de klant bij ons koning. Heb je ideeën voor een urban jungle? Of heb je aan één XL kamerplant genoeg? Door het grote assortiment aan moderne kamerplanten en potten vind je vast en zeker een perfecte match voor jouw groene project. Dit alles zonder de deur uit te hoeven gaan. Was alles in het leven maar zo simpel, toch? Hellogreen. Delivering nature.

Lidmaatschap per 30-05-2022 stopgezet

Filter 40 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 37 met beschrijving

• Vienna Janssen
    Review voor Hellogreen

Super fijne communicatie en oplossing!

• Sylvia
    Review voor Hellogreen

Geweldige service, snel en accuraat antwoord en zeer bevredigende oplossing. Top!

• Clementine
    Review voor Hellogreen

Fijne service en grote klantvriendelijkheid.

• Sophie van den Noort
    Review voor Hellogreen

Mooie planten en snelle service

• Anja
    Review voor Hellogreen

Prima levering en super service.

• Paulien
    Review voor Hellogreen

Zeer goed en correct mail contact na het ontvangen van verkeerde producten.
    De oplossing was uitmuntend! Heel fijn!
    Zeker een aanrader om te bestellen, omdat de producten die geleverd worden, mooi en gezond eruit zien!

• Simone
    Review voor Hellogreen

Snelle levering, enorm fijne klantenservice en een goede oplossing toen ik andere planten kreeg dan verwacht. Dus betrouwbaar en mooie planten!

• Els
    Review voor Hellogreen

Geweldige service, snelle reactie na een melding.
    En super super goed opgelost. Ik zou hier zeker weer planten bestellen. Ook heel klantvriendelijk.

• Lut
    Review voor Hellogreen

Geweldige klantenservice en zeer mooie kwalitatieve planten. Toen er een verkeerde plant geleverd werd, contact opgenomen met de klantendienst en dit werd meteen opgelost! De juiste plant werd onmiddellijk toegestuurd en er werd een leuke compensatie gegeven om het goed te maken. Hier bestel ik zeker opnieuw. Een echte aanrader!!

• Crista
    Review voor Hellogreen

Super mooie plant binnen gekregen maar na een paar dagen begonnen de bladeren zwart te kleuren. Dit met klantenservice besproken. Erg vriendelijk te woord gestaan door marijn en 3 dagen later heb ik een nieuwe plant thuis gestuurd gekregen.

• Hanneke
    Review voor Hellogreen

Hele mooie plantjes en goed verpakt! Ik had van één potje de verkeerde kleur ontvangen. Meteen een mail gestuurd en heel snel een reactie terug gehad. 2 dagen later had ik het goede potje al in huis! Top service en heel klantvriendelijkheid!

• Floor
    Review voor Hellogreen

Djeroek peroet plant (oftewel kaffir lime) besteld, uitstekend verpakt, goed aangekomen, de plant ziet er gezond uit, heeft meteen al flinke uitlopers. Heerlijke rijst mee gekookt, lekker exotische smaak meteen! Per mail ook nog goede verzorgingstips gekregen van Hellogreen, super service en heel persoonlijk.

• Eric
    Review voor Hellogreen

Goede kwaliteit, snelle bestelling. De plant was heel goed verpakt.

• Brenda
    Review voor Hellogreen

Goede service!! Helaas waren mijn plantjes binnen korte tijd beschimmeld, wat natuurlijk kan gebeuren. Foto’s gestuurd, werd echt meteen opgepakt en is super goed opgelost. De nieuwe plantjes zijn al verstuurd :)

• Trijntje
    Review voor Hellogreen

Snelle levering en de plant was heel goed ingepakt. Prachtige plant, precies vlgs omschrijving en foto's.

• Robin Doorn
    Review voor Hellogreen

Na een snelle levering bleek bij aankomst dat mijn pakket met plantjes niet zorgvuldig genoeg was behandeld door PostNL. Na contact opgenomen te hebben met de klantenservice, werd er een nieuw pakket opgestuurd. Dit keer had Hellogreen uit voorzorg de planten beter ingepakt, met resultaat! De platen waren nog springlevend. Grote dank aan Hellogreen voor het snelle handelen en de vriendelijke service. Absolute aanrader!

• Jimmy
    Review voor Hellogreen

Set van 4 kamerplanten gekocht als cadeau, maar 1 potje kwam gebroken aan. Contact gezocht of vervanging mogelijk was, en medewerker Marijn heeft me snel en top geholpen. Nieuw potje ontvangen. Planten zijn in superkwaliteit! Hier kunt u zeker weten bestellen. Bedankt Hellogreen en Marijn

• Maica en Geert de Witte
    Review voor Hellogreen

Goede service. Aanvankelijk verkeerde maat plant bezorgd, maar Marijn heeft er voor gezorgd dat we binnen een paar dagen een prachtige nieuwe bezorgd kregen.

• Marja Ninaber
    Review voor Hellogreen

Mooie kwaliteit planten, degelijk verpakt, zeer goede service. Hoewel één van de planten een verkeerde diameter had, is dit zeer snel en sympathiek rechtgezet door Marijn. Nogmaals hartelijk dank hiervoor!

• Huyskens Freddy
    Review voor Hellogreen

Bedankt voor de prachtige planten. Doe zo verder.Alvast bedankt.