Hellotest
Hellotest verkoopt online trainingen voor assessments per assessmentbureau.

Zo bieden wij de beste voorbereiding op alle assessments: stages, business courses, pre-masters, 21+ toetsen en voor jouw nieuwe baan.

Als ons oefenmateriaal is geschikt voor elk opleidingsnviveau: MBO, HBO en WO. Daarnaast voor elk functie niveau: junior, medior, senior en executive.

Zo kan iedereen bij ons oefenen en zorgen dat hij of zij het allerbeste resultaat haalt voor het assessment.
Assessmenttraining
8,7
Filter 317 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 312 met beschrijving

• Sheila
    Review voor Hellotest

Goede oefen toetsen en zeer goed service. Zeker aan te raden.

• Houda van Es-Sarehane
    Review voor Hellotest

Ik kon niet inloggen vanwege een wachtwoord probleem en kreeg maar geen mail terug hierover. Uiteindelijk kreeg ik een whatsapp met informatie (gezien de mails dus niet aankwamen bij mij) en werd ik uitstekend geholpen en is m’n wachtwoord aangepast. Heel erg bedankt dus!!!

• Hoe beoordeel je Hellotest?

• Nicole
    Review voor Hellotest

Perfecte voorbereiding op assessment en snel en fijn contact bij vragen.

• Teus
    Review voor Hellotest

Goed oefenmateriaal dat specifiek op een organisatie afgestemd is.

Een minpuntje is dat niet alle opgaven op mijn scherm passen. Ik ga er vanuit dat de producent dit op korte termijn oplost.

Hoi Teus,

Bedankt voor je opmerkingen. We gaan kijken of we het beeldmateriaal kunnen aanpassen voor alle schermen.

Niels

• Tim

Representatieve assessments

Fijn om te horen, Tim!

• Clare Jones
    Review voor Hellotest

Super site, overzichtelijk en kon ik veel oefen toetsen maken.

Hi Clare,

Bedankt voor jouw review!

• YKK
    Review voor Hellotest

Oefeningen sluiten mooi aan de daadwerkelijke test. Ook uitstekende service; snelle reactie, extra oefenmateriaal en veel kennis in huis!

Bedankt voor de review!

• Stijn Van geleuken
    Review voor Hellotest

De training sluit heel goed aan op de werkelijke VIT-test van HFM. Dankzij Hellotest scoorde ik daar, online, het niveau 9, het hoogste dat er is (4% van de populatie). Zonder het oefenen zou ik zeker een klasse lager gescoord hebben!
    De reactiesnelheid op een vraag die ik stelde was erg hoog en adequaat. Prima onderneming!

Hoi Stijn,

Mooi dat je zo'n goed resultaat hebt gehaald. Ons zelf ontwikkelde HFM VIT oefenpakket bereid je inderdaad perfect voor. Dat blijkt maar weer.

Niels

• Rob
    Review voor Hellotest

Ontzettend veel tests om te oefenen met duidelijke uitleg steeds en dit tegen een zeer nette prijs. Daarnaast geweldige service! Ze reageren snel op vragen en zijn ontzettend welwillend om je te helpen met wat dan ook. Ik ben geholpen door zowel Corstiaan als door Sarah, en bij beiden was dit boven verwachting positief.

Hoi Rob,

Heel erg bedankt voor je vriendelijke woorden. We doen altijd ons uiterste best om iedereen goed te helpen. Dat is blijkbaar gelukt!

Corstiaan

• Lucienne
    Review voor Hellotest

Dankzij Hellotest heb ik perfect kunnen oefenen voor mijn test. Het lesmateriaal sloot goed aan op de echte opgaven.

Hoi Lucienne,

Fijn dat je goed hebt kunnen oefenen!

Corstiaan