Hellotest
Hellotest verkoopt online trainingen voor assessments per assessmentbureau.

Zo bieden wij de beste voorbereiding op alle assessments: stages, business courses, pre-masters, 21+ toetsen en voor jouw nieuwe baan.

Als ons oefenmateriaal is geschikt voor elk opleidingsnviveau: MBO, HBO en WO. Daarnaast voor elk functie niveau: junior, medior, senior en executive.

Zo kan iedereen bij ons oefenen en zorgen dat hij of zij het allerbeste resultaat haalt voor het assessment.
Assessmenttraining
8,7
Filter 321 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 316 met beschrijving

• Lucienne
    Review voor Hellotest

Alweer de tweede keer dat ik hier oefen. Deze keer voor het SHL assessment geoefend. Had een "heel goed" resultaat en ben door naar de volgende ronde van de sollicitatie.

Hi Lucienne,

Fijn dat je zo tevreden bent over ons materiaal en weer terug bent gekomen om te oefenen!

• Robin
    Review voor Hellotest

Erg uitgebreid en compleet aanbod. Daarnaast ook een goede klantenservice waarmee je snel kunt schakelen.

Hoi Robin,

Fijn dat je zo tevreden bent over ons aanbod en de klantenservice.

Niels

• Hoe beoordeel je Hellotest?

• Pavlos
    Review voor Hellotest

The depth of the material is amazing, they have put a lot of effort into this.
    I was failing at these tests until i bought this course, but after 2 hours of studying i got a grip of the tactics and aced it!

Hi Pavlos,

Thank you for your kind words. We have added English translations for almost all of our practice materials. Good to see it paid off for you :)

Regards,

• Monique
    Review voor Hellotest

Super blij dat ik dit heb gebruikt om te oefenen voor mijn ability assessment van PiCompany en ik raad het iedereen zeker aan.

Van dit pakket heb ik voornamelijk gebruik gemaakt van het lesmateriaal voor de matrixen, figuurreeksen en cijferreeksen. Het lesmateriaal geeft een duidelijk inzicht van de logica die je kunt gebruiken tijdens de testen. Het heeft mij geholpen om rustig te oefenen en vertrouwen te krijgen voor het echte assessment.

Hi Monique,

Fijn dat je zo tevreden bent over ons PiCompany oefenpakket. We hebben alle vragen zelf ontwikkeld op zo'n manier dat je perfect voorbereid bent.

Voor deze onderdelen hebben we ook nog onze speciale beginners cursussen ontwikkeld. Daarin wordt de basis helemaal uitgelegd. Daardoor begrijp je alle verschillende manieren en vragen.

• Sheila
    Review voor Hellotest

Goede oefen toetsen en zeer goed service. Zeker aan te raden.

Goedemorgen Sheila,

Bedankt voor jouw reactie! Fijn dat je tevreden bent.

• Houda van Es-Sarehane
    Review voor Hellotest

Ik kon niet inloggen vanwege een wachtwoord probleem en kreeg maar geen mail terug hierover. Uiteindelijk kreeg ik een whatsapp met informatie (gezien de mails dus niet aankwamen bij mij) en werd ik uitstekend geholpen en is m’n wachtwoord aangepast. Heel erg bedankt dus!!!

Hoi Houda,

Jammer dat het even duurde voordat je kon beginnen. We zagen inderdaad dat de mails niet aankwamen en hebben je toen een bericht gestuurd. Fijn dat je alsnog hebt kunnen oefenen en tevreden bent!

• Nicole
    Review voor Hellotest

Perfecte voorbereiding op assessment en snel en fijn contact bij vragen.

Hoi Nicole,

Bedankt voor jouw recensie!

• Teus
    Review voor Hellotest

Goed oefenmateriaal dat specifiek op een organisatie afgestemd is.

Een minpuntje is dat niet alle opgaven op mijn scherm passen. Ik ga er vanuit dat de producent dit op korte termijn oplost.

Hoi Teus,

Bedankt voor je opmerkingen. We gaan kijken of we het beeldmateriaal kunnen aanpassen voor alle schermen.

• Tim

Representatieve assessments

Fijn om te horen, Tim!

• Clare Jones
    Review voor Hellotest

Super site, overzichtelijk en kon ik veel oefen toetsen maken.

Hi Clare,

Bedankt voor jouw review!