Hellotest
Hellotest verkoopt online trainingen voor assessments per assessmentbureau.

Zo bieden wij de beste voorbereiding op alle assessments: stages, business courses, pre-masters, 21+ toetsen en voor jouw nieuwe baan.

Als ons oefenmateriaal is geschikt voor elk opleidingsnviveau: mbo, hbo en wo. Daarnaast voor elk functie niveau: junior, medior, senior en executive.

Zo kan iedereen bij ons oefenen en zorgen dat hij of zij het allerbeste resultaat haalt voor het assessment.
8,7
Filter 356 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 351 met beschrijving

• J.B.
    Review voor Hellotest

Supergoede en uitgebreide uitleg. Daarna ook veel testen om mee te oefenen waardoor je goed voorbereid je assessment kan maken.

• Maike de Poorter
    Review voor Hellotest

Door Hello test heb ik mijn 21+ toets gehaald! Fijne uitleg en goede oefeningen.
    Een klein puntje, het navigeren op de website iets simpeler maken.
    Verder perfect! Ik ben blij!

• Hoe beoordeel je Hellotest?

• Jacq
    Review voor Hellotest

21+ toets van NTI met gemak gehaald door te oefenen met hellotest. Zo fijn om beslagen ten ijs te komen. Dank jullie wel!

Graag gedaan Jacq.

• X

!! LET OP !!

De testopgaven en uitleg komen totaal niet overeen met de politie CCT. De site doet denken dat het een goede afspiegeling is. Dit is het totaal niet. Letterpatronen is bijv grotendeels hetzelfde truukje via hellotest, opdracht na opdracht. Tijdens de test is dit totaal anders en heb je hier niks aan. Laat je niet misleiden door deze fake review boeven site.

Beste X,

Wat vervelend dat je ervaart dat de vragen helemaal niet overeenkwamen met de echt politie CCT. Wij doen onze uiterste best om vragen te ontwikkelen waarmee jij perfect voorbereid bent op de echte test. Dat betekent niet dat wij vragen uit de CCT kopiëren maar ons eigen materiaal ontwikkelen waarmee je dezelfde principes oefent.

Maandelijks oefenen veel kandidaten op onze website voor de politietest. Je bent eigenlijk één van de weinige klachten die we over ons materiaal krijgen. Zou je kunnen aangeven hoe het anders is? Je kunt ook een mailtje sturen naar info@hellotest.nl. Dan kunnen we samen naar een oplossing zoeken.

Tot slot: alle reviews worden via Webwinkelkeur verzameld. Daarbij hebben gebruikers de kans om hun bestelnummer op te geven (dat wordt niet gepubliceerd). Dat zijn dus échte bestellingen van onze gebruikers en zeker geen fake reviews.

Hoor graag van je!

• Koen
    Review voor Hellotest

Ik ben tevreden over de inhoud van de cognitieve capaciteiten test. Mede dankzij de oefeningen heb ik mijn politie assessment gehaald.

Als je deze test gebruikt scoor je eigenlijk altijd beter dan de norm groep waardoor je bijna altijd slaagt. Ook krijg je een aantal zeer bruikbare tips die je anders nooit had geweten.

Dankjewel Koen!

• Ediz
    Review voor Hellotest

Gebruikt voor de HFM assessment. Uitstekende uitleg en met een paar fout (!!) het daadwerkelijke assessment gemakkelijk doorlopen.

Antwoord van Hellotest

Bedankt Ediz, fijn dat het HFM assessment zo goed ging.

• Bas Hendrix
    Review voor Hellotest

Ik moest voor een sollicitatie een LTP online assessment doen, met drie cognitieve onderdelen. Mijn laatste keer assessment was al weer 18 jaar geleden en toen nog op papier. Via helotest in 3 dagen de modules van hun LTP test cursus gedaan. Een goede en prettige uitleg met tekst en video over wat je te wachten staat en tips om het maken van de testen aan te pakken. Daarnaast nog veel oefen toetsen zodat ik goed voorbereid het assessment kon doen. Op het echte assessment een 4,6 op Max 5 gescoord. Heel blij mee. Dank hello test!

Hoi Bas,

Bedankt voor jouw fijne review. Mooi om te zien dat je goed gebruik van al ons oefenmateriaal hebt kunnen maken. Ook gefeliciteerd met jouw mooie score!

Wellicht tot in de toekomst!

• Wesley
    Review voor Hellotest

Lesstof voor de 21+ toelatingsonderzoek (mct-h test) is perfect. Vorig jaar de toets gedaan en destijds haalde ik een score van 3. (Net onvoldoende) in juli opnieuw de test gedaan met hulp van hellotest. Ik heb een score van 7 gehaald. (4 is de Minimale score) een verhoging van 133% ik raad iedereen deze service aan, het zal je niet teleurstellen.

Beste Wesley,

Fijn dat je zo tevreden bent met onze MCT-H oefenpakket. Die hebben wij speciaal ontwikkeld voor de 21+ toets. Fijn om te lezen dat het dus gelukt is.

Veel succes met jouw studie!

• Berkay Erdil
    Review voor Hellotest

Oefeningen sluiten geweldig aan op de daadwerkelijke toets!

Hi Berkay,

Dankjewel voor jouw review!

• Charlotte
    Review voor Hellotest

Heb goed kunnen oefenen voor mijn assessment! Eerste keer gehaald.

Hi Charlotte,

Dankjewel voor je recensie. Fijn dat het de eerste gelukt is.

• LegendMan
    Review voor Hellotest

Man oh man trap in deze nep assessment site het gewoon half in elkaar gezet zooi. 1. ik mis bij cijferreeks oefenen met breuken machten en wortels terwijl ik later toen ik klaar was met een test zocht ik naar een andere pakket hadden ze het wel oefenen met breuken cijferreeks. 2. ze hadden me nog gemaild van zijn er vragen mail ze me ik had 2 contact personen gemaild ze reageren niet eens op mijn vraag nu wist ik nog niet welke pakket ik most leren heb maar 2 gekozen van beide wat geleerd heel slecht dit.... ik voel gewoon dat ik opgelicht bent trap hier niet in mensen

Hi Legendman,

Jammer dat je een nieuwe review opent op Trustpilot in plaats van op ons te reageren. Als je tot een oplossing wilt komen, mail dan naar info@hellotest.nl. Verwijs dan ook naar jouw review. Dan kunnen we met je meekijken naar jouw situatie.

• Christopher
    Review voor Hellotest

Ik heb voor mijn 21+ toelatingstoets van HAN geslaagd met de NOA pakket. ik ben helemaal blij mee. Ik raad deze bedrijf zeker aan!

Hi Christopher,

Bedankt voor jouw bericht. Veel plezier en succes met jouw opleiding aan de HAN!

• Reinier
    Review voor Hellotest

Er zitten te veel fouten in: sommige vragen kloppen gewoon niet. De "X% voltooid"-functie werkt niet (blijft steken op 0%). De kwaliteit van de video's is ook niet top. Alsof de instructeur bij de eerste take dacht "mwah, prima zo". Dan vind ik 35 euro echt te veel.

Beste Reinier,

We hebben al via ons support systeem een reactie proberen te sturen. Maar misschien is die niet aangekomen. Daarom nogmaals via deze weg.

Bij het onderdeel teksten (gaten invullen) klopt het dat je vrijwel altijd 0% krijgt. Dat komt omdat ons systeem alle "gaten" als 1 vraag beschouwt. Als je er dus eentje niet goed hebt, krijg je geen punten voor die vraag. Dat hebben we opgelost door nu ook vragen toe te voegen met maar 1 open ruimte. Ik kan me namelijk goed voorstellen dat het heel frustrerend en demotiverend werkt.

De video's hebben we zelf opgenomen. Daar zijn niet altijd eindeloos veel takes overheen gegaan. Het gaat ons er vooral om of we de stof goed kunnen overbrengen. Daarbij zijn eventuele pauzes en andere schoonheidsfoutjes voor ons aan ondergeschikt.

Als je een mailtje stuurt naar info@hellotest.nl of reageert op bericht denken we graag met je mee over een passende oplossing. Hoor graag van je.

• Otto
    Review voor Hellotest

Super snelle customer service. Attend en vriendelijk en altijd klaar om te helpen.

Wat een topsite dit, ze bereiden je écht goed voor op wT voor assessment dan ook. Je krijgt heel veel oefeningen van hoge kwaliteit en met duidelijke uitleg. Highly recommended!

Hoi Otto,

Bedankt voor jouw recensie. Fijn dat je zo tevreden bent met ons product. Hier doen we het voor!

• Imke
    Review voor Hellotest

Geweldige service. De site heeft heel goede oefeningen!! Voor een goede prijs. De service is perfect. Ik ben heel erg tevreden en raad dit iedereen aan :)

Hi Imke,

Bedankt voor jouw review! Fijn dat je het zo goed ervaren hebt.

• Nikki
    Review voor Hellotest

Hellotest heeft me perfect voorbereid op de assessment van Deloitte, de oefeningen sloten perfect aan in tegenstelling tot andere websites.

Hoi Nikki,

Bedankt! Ons Deloitte oefenpakket wordt al jaren zeer goed beoordeeld.

• Eli
    Review voor Hellotest

Meerdere keren geslaagd! Nog nooit een test niet gehaald :)

Hi Eli,

Wat goed om te lezen! Blijf vooral terugkomen naar ons voor al jouw testvoorbereiding.

• Richard
    Review voor Hellotest

Oefenopgaven sluiten perfect aan op de daadwerkelijke test. Goede uitleg over strategieën bij het maken van de opgaven. Met succes geslaagd.

Hi Richard,

Fijn dat je veel hebt gehad aan onze strategieën. Precies daarom voegen we die toe aan elke training.

• Defne
    Review voor Hellotest

Hellotest 21+ toets besteld, ik had een bovengemiddelde score dankzij het oefenen! Super tevreden!

Hi Defne,

Fijn dat je jouw 21+ goed gemaakt hebt. Heel veel succes met je opleiding.

• e.everts
    Review voor Hellotest

goede oefeningen, goede en snelle contacten via mail bij vragen. Stellen zich dienstbaar op.

Beste E.Everts,

Bedankt voor jouw vriendelijke recensie.