Hellotest
Hellotest verkoopt online trainingen voor assessments per assessmentbureau.

Zo bieden wij de beste voorbereiding op alle assessments: stages, business courses, pre-masters, 21+ toetsen en voor jouw nieuwe baan.

Als ons oefenmateriaal is geschikt voor elk opleidingsnviveau: MBO, HBO en WO. Daarnaast voor elk functie niveau: junior, medior, senior en executive.

Zo kan iedereen bij ons oefenen en zorgen dat hij of zij het allerbeste resultaat haalt voor het assessment.
Assessmenttraining
8,6
Filter 287 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 282 met beschrijving

• Jorieke
    Review voor Hellotest

Dankzij hellotest heb ik zeker weten mijn assessment gehaald! Heel veel oefenvragen, uitvoerige beschrijvingen erbij. Gaat ook op tijd dus je kunt zo ervaren hoe de tijdsdruk van een echt assessment aanvoelt! Zeer duidelijke site ook.

• Rivka
    Review voor Hellotest

Goede service, absoluut klantvriendelijk. Heb er al 2 keer gebruik van gemaakt ter voorbereiding op een assessment. De oefenpakketten zijn goed en geven een juiste afspiegeling voor de vragen van het daadwerkelijke assessment. Echt een aanrader als je goed voorbereid wil zijn!!

• Hoe beoordeel je Hellotest?

• Brenda
    Review voor Hellotest

Een betere klantenservice ! Ik heb anderhalve week geleden een oefenpakket gekocht en deze was niet juist. Eigen schuld... dat snap ik. Nu heb ik in het weekend de juiste besteld maar kan deze ineens nergens vinden en heb maandag mijn assessment. Ik snap dat het weekend is. Maar het zou fijn zijn wanneer je hier iemand over kan spreken.

• patrick
    Review voor Hellotest

duidelijke site en goede service

Beste Patrick,

Bedankt voor de complimenten.

Mvgr.

• CB
    Review voor Hellotest

Een toegankelijke website waar je een perfecte voorbereiding voor je assessment kunt doorlopen. De klantenservice is erg klantgericht.

Beste CB,

Fijn dat je onze klantenservice op prijs stelt. We doen ons uiterste best om iedereen goed te helpen met de voorbereiding.

Corstiaan

• Hendri

Goede service

Hi Hendri,

Mooi dat je tevreden bent over onze service!

• Frank
    Review voor Hellotest

Snelle service en relevante vergelijkbare oefentoetsen.

Hi Frank,

Hellotest is de enige partij die specifiek voor elke test zelf, uniek materiaal ontwikkelt. Daardoor heb je bij ons de perfecte voorbereiding.

• Erwin
    Review voor Hellotest

Snelle en goede service! stellen zich flexibel op naar je vragen en behoeften! Een aanrader!

Hi Erwin,

Fijn dat je tevreden bent over onze service. We proberen iedereen zo snel en goed mogelijk te helpen.

mvg.

• Revalino
    Review voor Hellotest

Leerstof was voor mij duidelijk Er wordt stap voor stap uitgelegd wat de bedoeling van de opdracht is. Dankzij de cursus heb ik mijn assessment positief doorstaan met een boven gemiddelde score. Aanrader!

Hellotest bedankt

Beste Revalino,

Mooi dat je het assessment gehaald hebt! Onze lessen zijn zo opgesteld dat je vanaf nul kunt starten en uiteindelijk de test haalt.

• Esra
    Review voor Hellotest

Overzichtelijk, breed aanbod en een goede service!

Hoi Esra,

Bedankt voor jouw reactie!