Hellotest
Hellotest verkoopt online trainingen voor assessments per assessmentbureau.

Zo bieden wij de beste voorbereiding op alle assessments: stages, business courses, pre-masters, 21+ toetsen en voor jouw nieuwe baan.

Als ons oefenmateriaal is geschikt voor elk opleidingsnviveau: MBO, HBO en WO. Daarnaast voor elk functie niveau: junior, medior, senior en executive.

Zo kan iedereen bij ons oefenen en zorgen dat hij of zij het allerbeste resultaat haalt voor het assessment.
Assessmenttraining
8,7
Filter 327 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 322 met beschrijving

• Petra Geerts
    Review voor Hellotest

Hele leuke training gevolgd via RSM. Veel opgestoken over het assessment. Aanrader!!

Antwoord van Hellotest

Fijn dat je de training leuk vond. Hopelijk tot ziens in de toekomst.

• Inge van Krimpen
    Review voor Hellotest

Hele leuke training gehad!

Graag gedaan!

• Hoe beoordeel je Hellotest?

• Miguel
    Review voor Hellotest

Zoals Robert op 09-12-2021 ook al schreef, kwamen de cijfer/letterpatronen totaal niet overeen met de opgave in het assessment. Op Hellotest worden ze recht-toe recht-aan gepresenteerd, maar zo krijg je ze niet bij de politie. In het echte assessment zitten ze verwerkt in allerlei aparte vormen en figuren die, als je daar niet op voorbereid bent van de wijs maken en meer tijd kost om op te lossen.

Het antwoord dat Hellotest op Robert gaf, is ook veels te gemakkelijk en waarmee zij de gekregen feedback/kritiek weg bagataliseren. Ja de echter test is inderdaad adaptief en je krijg moeilijkere vragen bij elk juiste antwoord. Maar de manier waarop de vragen vanaf het begin al gepresenteerd worden, is al complexer door de vorm waarin ze gegoten zijn bij de politie dan bij Hellotest. Dus het is bij lange na niet een echte politie-oefen assessment die aangeboden wordt.

Daarnaast zaten er inderdaad ook een hoop fouten in hun oefenopgaven. Al met al zou ik ergens anders kijken als je je wilt voorbereiden.

Hoi Miguel,

Jammer dat je niet reageert op onze vragen. Als je nog contact op zou willen nemen, kunnen we naar een passende oplossing zoeken om jouw ontevredenheid weg te nemen.

• Robert
    Review voor Hellotest

Ik heb het pakket aangeschaft voor de tests van de politie. Het lesmateriaal en de uitleg na het maken van de opgaven zijn fijn, maar het vervelende is dat het materiaal voor cijfer/letterpatronen niet lijkt op de opgaven in het assessment. De echte zijn veel complexer qua vorm en niveau en daar bereidt deze test je niet op voor. Voor de letterpatronen leert lesmateriaal je daarnaast een methode met dubbele letters die uberhaupt niet voorkomt in het assessment. Tot slot zaten er ook een aantal fouten in de oefenopgaven. Het is leuk voor een algemeen beeld van capaciteitentesten maar voor mijn assessment bij de politie heb ik er weinig aan gehad.

Edit 21-12: Ik zie in de reactie van Hellotest dat mijn review wordt weerlegd en daar reageer ik graag op. De test is inderdaad adaptief maar de moeilijkheidsgraad van de echte assessment word nooit gehaald in het oefenmateriaal. Het feit dat dit materiaal van MBO t/m WO niveau is speelt dus geen rol. Daarnaast is, zoals ik al zei, de vorm van de vraagstelling heel anders. In het oefenmateriaal zitten eigenlijk alleen enkele cijferreeksen of rijen met twee cijfers boven elkaar. In het echte assessment komt deze laatste vorm een enkele keer voor, maar verder zijn de opgaven totaal anders. Het oefenmateriaal bereidt je hier niet op voor.

Op de uitnodiging om specifieke tips te geven om het oefenmateriaal te verbeteren ga ik niet in. Ik geloof niet dat dat de taak van een ontevreden klant is.

Hoi Robert,

Bedankt voor jouw recensie.

De test die je gemaakt hebt, is voor iedereen hetzelfde die bij de politie solliciteert. Dus van mbo2 tot en met wo-niveau. Om die reden is de test adaptief. Dus je krijgt bij elk goed antwoord een moeilijkere vraag.

Het feit dat jouw vragen veel complexer zijn op de echte test betekent dus dat je die heel goed gemaakt hebt. Anders kom je niet bij dat niveau vragen uit.

We willen natuurlijk wel altijd ons oefenpakket verbeteren. Dus als je nog specifieke tips hebt om ons oefenpakket te verbeteren, hoor ik die graag!

Heb je de test wel gehaald?

Hoor graag van je,

• Romek N
    Review voor Hellotest

Zeer tevreden over de producten en de klantenservice

Hi Romek,

Heel erg bedankt voor jouw review. Fijn dat je zo tevreden bent!

• Marwan
    Review voor Hellotest

The Eelloo Q1000 Practice Pack was very helpful. It prepared me very well for the real assessment. I scored high thanks to it and now I got employed by that company. Although the package is provided in Dutch, when I asked for an English version, they sent me the package translated.

Hi Marwan,

Thank you for your kind review. We have added English translations to all our packages lateley. Good to see you were able to prepare for your test and get employed!

Kind regards,

• Lucienne
    Review voor Hellotest

Alweer de tweede keer dat ik hier oefen. Deze keer voor het SHL assessment geoefend. Had een "heel goed" resultaat en ben door naar de volgende ronde van de sollicitatie.

Hi Lucienne,

Fijn dat je zo tevreden bent over ons materiaal en weer terug bent gekomen om te oefenen!

• Robin
    Review voor Hellotest

Erg uitgebreid en compleet aanbod. Daarnaast ook een goede klantenservice waarmee je snel kunt schakelen.

Hoi Robin,

Fijn dat je zo tevreden bent over ons aanbod en de klantenservice.

• Pavlos
    Review voor Hellotest

The depth of the material is amazing, they have put a lot of effort into this.
    I was failing at these tests until i bought this course, but after 2 hours of studying i got a grip of the tactics and aced it!

Hi Pavlos,

Thank you for your kind words. We have added English translations for almost all of our practice materials. Good to see it paid off for you :)

Regards,

• Monique
    Review voor Hellotest

Super blij dat ik dit heb gebruikt om te oefenen voor mijn ability assessment van PiCompany en ik raad het iedereen zeker aan.

Van dit pakket heb ik voornamelijk gebruik gemaakt van het lesmateriaal voor de matrixen, figuurreeksen en cijferreeksen. Het lesmateriaal geeft een duidelijk inzicht van de logica die je kunt gebruiken tijdens de testen. Het heeft mij geholpen om rustig te oefenen en vertrouwen te krijgen voor het echte assessment.

Hi Monique,

Fijn dat je zo tevreden bent over ons PiCompany oefenpakket. We hebben alle vragen zelf ontwikkeld op zo'n manier dat je perfect voorbereid bent.

Voor deze onderdelen hebben we ook nog onze speciale beginners cursussen ontwikkeld. Daarin wordt de basis helemaal uitgelegd. Daardoor begrijp je alle verschillende manieren en vragen.