Hellotest
Hellotest verkoopt online trainingen voor assessments per assessmentbureau.

Zo bieden wij de beste voorbereiding op alle assessments: stages, business courses, pre-masters, 21+ toetsen en voor jouw nieuwe baan.

Als ons oefenmateriaal is geschikt voor elk opleidingsnviveau: MBO, HBO en WO. Daarnaast voor elk functie niveau: junior, medior, senior en executive.

Zo kan iedereen bij ons oefenen en zorgen dat hij of zij het allerbeste resultaat haalt voor het assessment.
Assessmenttraining
8,7
Filter 300 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 295 met beschrijving

• Amber
    Review voor Hellotest

Super persoonlijke service, en snelle reacties op verzoek om contact.

• Phoebe
    Review voor Hellotest

Hellotest.nl is enige website die oefenmateriaal aanbiedt dat naadloos aansluit bij het echte assessment. De uitleg bij de oefeningen is helder en de oefeningen zelf zijn gevarieerd. Bovendien wordt snel en adequaat gereageerd op vragen die je via het contactformulier stelt. Hellotest vormt naar mijn mening de beste voorbereiding op een assessment!

• Hoe beoordeel je Hellotest?

• Bobbie
    Review voor Hellotest

Snelle reactie en goede service

• Gwen van Heijst
    Review voor Hellotest

Er is veel oefenmateriaal, de soorten testen komen goed overeen met de echte assessment die ik heb gehad en de communicatie vanuit Hellotest is er goed.

• Douwe
    Review voor Hellotest

een week lang geoefend vor de HFM VIT. Sterke progressie gemaakt tijdens de training, alleen lijken de vragen van de VIT niet op die van HelloTest. TIjdens het oefenen meestal 90-100% Bij de echte test had ik een 30%. Bovendien zou het erg fijn zijn, als je het totaalpakket besteld maar je wil een specifieke test oefenen, dat als een doorlopende cursus wordt aangeboden en niet dat je opzoek moet naar alle verschillende onderdelen die op de site staan verspreid.

• Eef
    Review voor Hellotest

Hele fijne en adequate voorbereiding op mijn assessment!

• Esther
    Review voor Hellotest

Heel blij dat ik me heb kunnen voorbereiden op het assessment, echt een aanrader en het geld zeker waard!

• M. Nijhof
    Review voor Hellotest

Super goede service, hebben uit zichzelf vermeld dat ik twee dezelfde pakketten gekocht had. Deze hebben zij dan ook retour gestuurd. Toen ik later vroeg of ik nog meer oefenvragen kon krijgen, hebben zij dit meteen voor mij uitgevoerd. Daarnaast was de 21+ toets van de HU bijna hetzelfde als de oefentoetsen, waardoor ik goed heb kunnen oefenen en de 21+ toets ook met een heel mooi cijfer heb kunnen behalen. Ik heb het als erg prettig ervaren!

• Monique
    Review voor Hellotest

Fijn om te oefenen en Hellotest is zo eerlijk geweest om direct na mijn 2e aanschaf die niet aansloot bij de 1e, contact op te nemen en kreeg een eerlijk advies deze 2e aankoop te annuleren. Direct is mij geld terug gestort. Ook op vragen per mail zal spoedig terug gereageerd worden. Ook ivm mijn keuze 1 en vervallen 2e aanschafkeuze 1 week gratis verlenging gekregen als compensatie. Superbedankt! Zeker een aanbeveler! Staan veel oefeningen op en duidelijke uitleg waar ik veel aan heb gehad!!

• N.K.
    Review voor Hellotest

Goede oefenpakketten, goede service!