Hennepolie specialist

Hennepolie specialist

Bekijk alle reviews en keurmerken van Hennepolie specialist en bepaal of het veilig is om bij deze webshop te kopen.

Lidmaatschap per 02-05-2018 stopgezet

8,9

• hjk

11 februari 2017

Geen emailbevestiging van de aankoop ontvangen. Ook geen track & trace code.
    Ondanks aanvinken dat het pakketje niet bij de buren (een buurtcafé) afgeleverd mag worden gebeurt dit toch. Afzender is Hennepolie specialist. Fijn, nu heeft de hele buurt het bewijs dat ik hennep gebruik.

Verkoper geeft mij de schuld. Hij mailt dat ik mijn emailadres verkeerd heb ingevoerd en dat er zodoende veel misging.
    Vreemd, want ik kan gewoon inloggen op de Hennepolie specialist site met het (correcte) emailadres dat ik in eerste instantie heb ingevoerd...

Update 12 februari 2017

Via Webwinkelkeur geeft Hennepolie-specialist de mailserver de schuld van de 'verdwenen' email.
    Is overmacht vindt Hennepolie-specialist. Wederom geen excuses richting klant.

Ook beweert Hennepolie-specialist tegenover Webwinkelkeur dat men de klant ter compensatie nogmaals het product gratis heeft aangeboden.
    Omdat ook dit niet juist is heb ik de volledige email-communicatie naar Webwinkelkeur gemaild.

Ondertussen stuurt Hennepolie-specialist me mailtjes met teksten als: "Wij doen niet aan onzin" en "Verveel je je of zo?"

Antwoord van Hennepolie specialist

Beste Huub,

Wij kunnen bewijs aanvoeren van alle mailwisseling en zullen dat ook doen.
    Verder stoppen we met de communicatie richting jou. Je bent niet voor rede vatbaar.
    Wij hebben je advies ter harte genomen en zullen zelfs van naam gaan veranderen. Als dat geen toegeeflijkheid is weten we het niet meer.

Hennepolie-Specialist.

• Wesley Hermans
    Review voor Hennepolie specialist

Zeer tevreden over de levering en het product voor zover we gaan het me maken na de test over de puurheid of die daadwerkelijk klopt

• Annick B.
    Review voor Hennepolie specialist

Medihemp CBDolie is uitstekend van kwaliteit, de afhandeling van de bestelling is goed, de bezorging gaat vlot, prima!

• Marietta Zonneveld - Ritsma
    Review voor Hennepolie specialist

Vlot geleverd. Liever de naam van de afzender niet op het postpapier plaatsen. Het adres kan wel.

• pieter wander
    Review voor Hennepolie specialist

Goede en snelle leveringsplicht hier in België product net aan begonnen dus dat kan ik nog niet zeggen

• joop vd Hoek

was goed verzorgd

• Ron
    Review voor Hennepolie specialist

Snelle levering heel tevreden met het product.

• van der bent
    Review voor Hennepolie specialist

het is keurig bezorgt en het is goed

• Jenny Ravensbergen-muitjens
    Review voor Hennepolie specialist

Bezorging oké, prijs niet te duur en niet te goedkoop(dus goed), wat ik wel mis was een informatie folder/bijsluiter, met het wat, hoe, en waarom. Ik gebruik het alleen wanneer ik het nodig acht, erge lage rugklachten, uitstralend naar de bovenbenen en de hele rug, en ik moet zeggen het helpt wel. Je bent niet helemaal van de klachten af, maar het is aanzienlijk minder, dus dragelijk! Ik gebruik 2,5 %, sinds 2 weken ( voor het eerst).

Antwoord van Hennepolie specialist

Beste Jenny, dank je wel voor je reactie en eerlijkheid. Wij hebben direct onze website bijgewerkt met een uitgebreid stuk over CBD en over het gebruik ervan toegevoegd. Dit is te vinden via het menu. Wij hopen dat je nog veel plezier mag ervaren van dit product en zien je graag nog eens terug in onze webwinkel. Met warme groet, Martijn