Herinner-Dingen-Doos

Herinner-Dingen-Doos

De Herinner-Dingen-Doos biedt je een persoonlijke manier van bewaren en koesteren van waardevolle momenten en gebeurtenissen in je leven. Kies een formaat en uitvoering die bij je passen en we maken de doos uniek met een persoonlijke print en/of gravure.
Filter 1158 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 732 met beschrijving

• Heel tevreden, mooie afwerking, vriendelijke service
    Geverifieerde klant van Herinner-Dingen-Doos

De herinneringsdoos van ons katje Flosje was heel mooi afgewerkt voor een goede prijs. Zeer tevreden en zeker aan te bevelen! Bedankt

• Laura Steeghs
    Geverifieerde klant van Herinner-Dingen-Doos

Geweldige service ondanks alles en wisseling van product toch even een mailtje en toch geholpen. Fijne mensen bij het bedrijf staan altijd voor je klaar

• Hoe beoordeel je Herinner-Dingen-Doos?

• Ria Kerklaan
    Geverifieerde klant van Herinner-Dingen-Doos

Het is een mooie doos, maar ik vind het heel vervelend om bij bijna alles dat je online koopt weer een mening moet geven.

Antwoord van Herinner-Dingen-Doos

Goedemorgen,

Dank voor uw reactie. Uw mening is belangrijk voor ons. We vragen onze klanten om hun mening uit service overwegingen. We streven er namelijk altijd naar om onze producten en service te verbeteren of verder te optimaliseren. Uiteindelijk met het doel dat iedereen daarvan profiteert.

Natuurlijk horen we wel wat u zegt. Het is natuurlijk nooit onze bedoeling om u, door het vragen van uw mening, juist een minder goede ervaring te bezorgen. Hopelijk accepteert u onze excuses hiervoor.

Ik wens u nog een goede zondag.

Jochem

directeur / eigenaar
    Herinner-Dingen-Doos.nl

• Caroline Boogaard
    Geverifieerde klant van Herinner-Dingen-Doos

Heel blij met de fijne service en prima kwaliteit.

• Debbie
    Geverifieerde klant van Herinner-Dingen-Doos

Mijn moeder is afgelopen maand overleden en ik wilde graag een mooie plek waar ik kleine dingen kon bewaren welke me aan haar herinneren, zoals kleine briefjes die ze schreef. De herinner-dingen-doos is hier perfect voor. De doos is te personaliseren (qua naam, kleur, grootte etc.) en de losse vakindeling maakt dat spullen niet verloren raken in de doos. De print is mooi, evenals de kleur van de doos zelf. De afwerking is goed, de doos voelt stevig aan en de levering was snel en de informatie hierover duidelijk.
    Ik kan dit iedereen die een mooie plek zoekt om kleine tastbare herinneringen te bewaren aanraden!

• Inge
    Geverifieerde klant van Herinner-Dingen-Doos

Prachtige doos! Netjes een ontwerpvoorstel en pas na akkoord gemaakt. Super mooi materiaal, mooie kwaliteit van de print, etc. Erg blij mee!

• Sophie Verhelst
    Geverifieerde klant van Herinner-Dingen-Doos

Alles perfect. Snelle levering en prachtige herinneringendoos.

• Hetty
    Geverifieerde klant van Herinner-Dingen-Doos

Spoedbestelling is heel snel geleverd.

• Nikki De Vry
    Geverifieerde klant van Herinner-Dingen-Doos

Mooie afwerking, vlotte communicatie en snelle levering

• angelique
    Geverifieerde klant van Herinner-Dingen-Doos

Heel mooi geworden de herinnerings doos. Snel en netjes geleverd!

• TOE amoniem
    Geverifieerde klant van Herinner-Dingen-Doos

Goed meegedacht een mooi voorstel, goede service en correcte bezorging zelfs in deze hectische tijd.

• Dionne Kos
    Geverifieerde klant van Herinner-Dingen-Doos

Opnieuw ontzettend tevreden, in het bijzonder de service. Vriendelijk, meedenkend, oplossingsgericht en snel.

• Petra
    Geverifieerde klant van Herinner-Dingen-Doos

Top geregeld! Het is heel mooi geworden!!

• Suzanne Van der Kleij
    Geverifieerde klant van Herinner-Dingen-Doos

Goede service, goede communicatie en een prachtig eindproduct geleverd wat keurig is verpakt

• Karén Senese - Middelkoop
    Geverifieerde klant van Herinner-Dingen-Doos

Snelle levering ivm een spoed bestelling met een schitterend ambachtelijk resultaat. Zeer aan te bevelen. Dankjewel Jochem

• Gina
    Geverifieerde klant van Herinner-Dingen-Doos

Top kwaliteit en gepersonaliseerde aanpak!

• Tamara Klein Leugemors

Zoals altijd, geweldig!

• A Wolting
    Geverifieerde klant van Herinner-Dingen-Doos

Heel mooi en zoals besteld.

• Mandy K
    Geverifieerde klant van Herinner-Dingen-Doos

Goede service, prachtige dozen!

• Issa
    Geverifieerde klant van Herinner-Dingen-Doos

Prachtige herinneringsdoos ontvangen. Echt met liefde gemaakt en van goede kwaliteit.