De biefstuk is lekker en van goede kwaliteit. Ik vond de hertenburgers totaal niet lekker en die waren best duur. Ze zijn erg grof gemalen en gesneden. Normaal gesproken, vind ik al het hertenvlees lekker, dus ik dacht dat ik het risico wel kon nemen en had er wat meer besteld om aan de 175 euro te komen. Het is verder een prachtig bedrijf en ben dankbaar dat we nog boeren hebben die ondanks het pestgedrag van de overheid doorgaan. De levering is verder ook hartstikke goed gegaan. Ik ben van plan nogmaals te bestellen hier.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Tim Roovers
- Rudi Achterhoek
Snelle levering, goede service, goed contact.
Hoe zou je HertenHoeve deLavei beoordelen?
- Ursula Otten
Eerlijke producten en perfecte service
- Christel Visser
Mijn adhoc bestelling werd gelukkig in de route opgenomen, zodat ik toch voor kerst de herteragout kon serveren
- Jörgen Rodermond
Goede en snelle service, mooie producten geleverd, zelfs sneller dan verwacht.
- Patricia Krooshof
Super hoe snel we het op konden halen. Fijne uitleg hoe te bereiden 👍