Het Luxe Buitenleven

Het Luxe Buitenleven

Het Luxe Buitenleven is uitgegroeid tot een ware Kamado-specialist.
We kunnen u vol vuur over de mogelijkheden van en de verschillen tussen de kamado’s uitleggen, Zoals de Big Green, Kamado Joe, Primo en The Bastard, Daarnaast zijn wij inmiddels een begrip geworden in het ontwerpen en maken van prachtige buitenkeukens en tafels voor uw bbq en/of tuin
Filter 104 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 78 met beschrijving

• Mark
    Review voor Het Luxe Buitenleven

Zeer goede service! Kortom zeer tevreden. Doen wat ze beloven!

• Frissen
    Review voor Het Luxe Buitenleven

Supersnelle levering en een zeer goede prijs. The Bastard complete medium 2021 met startpakket besteld afgelopen dinsdagavond, woensdag morgen gebeld door het luxe buitenleven voor lever afspraak. Donderdagmorgen in huis.

• Hoe beoordeel je Het Luxe Buitenleven?

• Vincent Deblauwe
    Review voor Het Luxe Buitenleven

Wij hadden een bestelling geplaatst die ze door omstandigheden niet konden op tijd leveren. Problemen met eigen leveranciers werd ons verteld. We werden vriendelijk opgebeld, waar ze ons zelf voorstelden om ons geld terug te storten indien we niet iets langer konden wachten. Ons geld stond de dag erna netjes terug op onze rekening. Hier bestellen we zeker nog. TOPZAAK !

• Habraken
    Geverifieerde klant van Het Luxe Buitenleven

Super service en snelle levering!

• Schaufeli
    Geverifieerde klant van Het Luxe Buitenleven

helder advies en pro-actief contact. Afspraken nagekomen.

• Guiljam
    Geverifieerde klant van Het Luxe Buitenleven

Op een zondagavond een kamado besteld, de volgende dag gebeld door 1 van de medewerkers voor het maken van bezorg afspraak. Al gelijk voor een dinsdag. Ook tijdens het afspraak maken nog wat informatie kunnen vragen en uitgebreid door hen beantwoord. Zowel vooraf aan de koop als ook na de koop, via de chatfunctie vlot en adequaat antwoord gekregen.

Aflevering conform afspraak en op een door mij aangegeven plek door hen netjes neergezet. Ook vriendelijke mensen bij het afleveren.

Positief verrast want er zou 1 item op backorder staan wat later nageleverd zou worden, zat er gewoon bij. Dus in 1 x alles compleet.

Een heel heel klein minpuntje, maar dit is dan ook om echt iets te zoeken om wel heel kritisch te zijn. Er zouden een paar chunks appel en/of hickory worden toegevoegd om even te proberen, die zaten bij de aflevering er niet bij. Maar voor de duidelijkheid, dat zat dus/behoorde ook niet tot het totaal pakket/bestelling. En als dan het accessoire van het totaal pakket al wel wordt meegeleverd terwijl die op nalevering stond.

Qua koopbeleving tot op heden dus helemaal goed.

• van der Velden
    Geverifieerde klant van Het Luxe Buitenleven

Snel geleverd en goed verpakt.

• Ton Dirksen
    Geverifieerde klant van Het Luxe Buitenleven

Goede service, en snelle levering. En vriendelijk.

• Weltevreden

- goede prijs
    - snelle service
    - telefonische bereikbaarheid
    - deskundigheid

• DC.
    Geverifieerde klant van Het Luxe Buitenleven

Een BGE besteld om 00.15, omstreeks 9 uur in de ochtend werdt ik gebeld, om 13 uur stond ie in de tuin! De bezorger was ook niet te beroerd om gezamelijk de spullen over het grind pad in de tuin te zetten. Wat een top service!