Het Luxe Buitenleven

Het Luxe Buitenleven

Het Luxe Buitenleven is uitgegroeid tot een ware Kamado-specialist.
We kunnen u vol vuur over de mogelijkheden van en de verschillen tussen de kamado’s uitleggen, Zoals de Big Green, Kamado Joe, Primo en The Bastard, Daarnaast zijn wij inmiddels een begrip geworden in het ontwerpen en maken van prachtige buitenkeukens en tafels voor uw bbq en/of tuin
Filter 159 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 105 met beschrijving

• Richard Boer

Snel en gemakkelijk.

• Bas Hamer
    Geverifieerde klant van Het Luxe Buitenleven

1 telefoontje en de volgende dag alles prima verpakt op afgesproken tijd aan huis bezorgd.

• Hoe beoordeel je Het Luxe Buitenleven?

• Arie Kleijn

Geweldig bedrijf

• Johan Muilwijk

alles geleverd

• Max Hoogendoorn
    Geverifieerde klant van Het Luxe Buitenleven

Leuke items die alleen het luxe buitenleven heeft

• RAW

Snelle en goede service!

• Marcel
    Geverifieerde klant van Het Luxe Buitenleven

De dag na de bestelling van een Kamado Big Joe is er (zoals vermeld op de website) contact opgenomen om een leveringsafspraak te maken. Uiteindelijk binnen 2 werkdagen na bestelling in huis. Contact via email wordt snel op gereageerd. Daarnaast een prijs/kwaliteit verhouding. Al met al een goede webwinkel om iets te bestellen.

• Patrick Bood
    Geverifieerde klant van Het Luxe Buitenleven

Snel , komt afspraken na, super prijzen .... Toppers !!

Antwoord van Het Luxe Buitenleven

Bedankt voor uw leuke reactie!

• Harry Hoogendijk
    Geverifieerde klant van Het Luxe Buitenleven

Supersnel thuis bezorgd, en goede prijs

• Paul Ranzijn
    Geverifieerde klant van Het Luxe Buitenleven

Het Luxe Buitenleven presenteert zich online op een uitgebreide informatieve wijze en dat alles op een uitermate persoonlijke wijze. Wij waren op zoek naar de Bastard Urban Large 2022 met zoveel mogelijk accessoires om direct te kunnen starten. De aanbieding was mooi (naar onze mening de meest interessante online!). Het bestelproces verliep op eenvoudige wijze erg vlot. Direct werd er contact gezocht om een afspraak te maken voor bezorging en kregen we nog enkele tips met betrekking tot de montage en het gebruik. Inmiddels is The Bastard binnen, gisteren gemonteerd (prima te doen) en hebben we 'm een mooi plekje gegeven in de tuin. Het kan niet anders dan dat we er een hoop plezier van gaan hebben.

Antwoord van Het Luxe Buitenleven

Dank uk wel. Wat een mooi feedback.