Het Snoepjesmonster

Het Snoepjesmonster

Als een échte snoepjesmonster ga ik diep in de nacht op zoek naar de lekkerste bubblegum, lolly's en snoepgoed zodat jij goedkoop en monsterlijk kunt genieten!

Neem snel een kijkje in de zoete voorraadkast van Het Snoepjesmonster! Vóór 15:00 uur besteld is dezelfde dag verzonden.
  • Yasmina
    Review voor Het Snoepjesmonster

Snelle levering,goede prijs en mooi ingepakt!! Gewoon top! Iedereen heeft lekker zitten genieten van al het snoepen. Bedankt!

• Busra
    Review voor Het Snoepjesmonster

Lekkere snoepjes, goed verpakt, veelzijdig, snoepjes die ik lang niet heb gegeten. Bedankt!

• Hoe beoordeel je Het Snoepjesmonster?

• Ada
    Review voor Het Snoepjesmonster

Leuke pakketjes voor het suikerfeest besteld. Snel bezorgd.

• Merwe
    Review voor Het Snoepjesmonster

Heerlijk snoep en snel bezorgd! De kindjes blij kunnen maken met de feestdagen.

• Boys mama
    Review voor Het Snoepjesmonster

Het snoep bij snoepjesmonster is veel goedkoper dan bv de jamin en mijn kinderen zijn er zo aan verslaafd dat mijn zoon elke maand in z’n agenda als notitie heeft staan dat het weer tijd word voor snoepjesmonster. Waarom ? Het snoep is wat ik al zei goedkoper en bovendien ook zo lekker en zeer verslavend. Er worden ook elke keer nieuwe items op de website geplaatst waardoor het snoep om aandacht schreeuwt om lekker geproefd te worden 🙈

• Rachel
    Review voor Het Snoepjesmonster

Lekkere en gevarieerde snoepjes! Leuk om samen uit te proberen!

• JantienM
    Review voor Het Snoepjesmonster

Ik heb via whatsapp goede afspraken gemaakt over samengestelde zakjes en namens mijzelf, mijn man en de getrakteerde kinderen: bedankt snoepjesmonster! Wij zijn zeer tevreden :)

• Jolinda
    Review voor Het Snoepjesmonster

Je kan alle varianten van snoep krijgen. Heerlijk om uit te proberen en veel goedkoper dan de plaatselijke snoepwinkel. Een echte aanrader!

• El merabet
    Review voor Het Snoepjesmonster

Lekker goedkoop en snel bezorgd

• Tobien Gerdini
    Review voor Het Snoepjesmonster

Denken goed met je mee voor een kinderfeestje en leveren snel!

• Ouiam El Merabet

• Stefano

Tevreden ;);)

• Mohamed
    Review voor Het Snoepjesmonster

Gisteren besteld en vandaag binnen gekregen. Top service! Ik kan mijn neefjes en nichtjes weer blij maken met diverse snoepjes :)))

• Bobbie
    Review voor Het Snoepjesmonster

Snoep besteld voor een kinderfeestje en de kinderen waren heel tevreden. Aanpassingen waren mogelijk en denken goed met je mee. Top service!