Het Speelgoedpaleis

Het Speelgoedpaleis

Het Speelgoedpaleis is één van de leukste online speelgoed webwinkels van Nederland. Dit zie je meteen terug in onze webwinkel waar we veel aandacht aan hebben besteed zodat winkelen online steeds leuker wordt. Zo hebben we gezorgd voor een hele mooie productweergave, duidelijke scherpe foto's met mogelijkheid tot vergroten en inzoomen. Een duidelijke en relevante omschrijving. Een mooie verdeling van de catogorieën zodat u makkelijk het gewenste product kan opzoeken of lekker doorheen kunt bladeren. U kunt natuurlijk ook makkelijk zoeken door middel van de zoekfunctie. Ook het bestellen is vrij eenvoudig. Geen onnodige accounts aanmaken en gewoon veilig betalen met ideal.

Het Speelgoedpaleis heeft een heel ruim assortiment aan speelgoed, zodat er voor iedereen en voor elke beurs genoeg te kiezen is. Voor jong en oud. Wij leveren bekende A-merken, aangevuld met zorgvuldig gekozen andere merken. Dit alles natuurlijk voor scherpe prijzen.

Het Speelgoedpaleis heeft service hoog in het vaandel staan. Zo kunt u bij ons terecht met al u vragen, suggesties en opmerkingen middels ons infomailadres of via ons contactformulier. Wenst u een andere betaling, meer informatie of iets anders? Dan zijn wij u graag van dienst.

Lid van WebwinkelKeur sinds 2016

Have you purchased from a member of ours? We then ask you to share your experience. These experiences are shown publicly to inform potential customers of the webshop's customer service.

WebwinkelKeur is completely independent. Our goal is to make e-commerce safer. We do not ask our members a high fee as we want all webshops to be able to join our cause. We are the point of contact for both the webshop and the customer.

Do you end up in conflict with one of our members? We will help you both to get to quick solution with our free mediation. If that shows to be impossible you have the opportunity to submit the dispute to DigiDispuut which can provide a binding verdict.