Het Speelgoedpaleis

Het Speelgoedpaleis

Het Speelgoedpaleis is één van de leukste online speelgoed webwinkels van Nederland. Dit zie je meteen terug in onze webwinkel waar we veel aandacht aan hebben besteed zodat winkelen online steeds leuker wordt. Zo hebben we gezorgd voor een hele mooie productweergave, duidelijke scherpe foto's met mogelijkheid tot vergroten en inzoomen. Een duidelijke en relevante omschrijving. Een mooie verdeling van de catogorieën zodat u makkelijk het gewenste product kan opzoeken of lekker doorheen kunt bladeren. U kunt natuurlijk ook makkelijk zoeken door middel van de zoekfunctie. Ook het bestellen is vrij eenvoudig. Geen onnodige accounts aanmaken en gewoon veilig betalen met ideal.

Het Speelgoedpaleis heeft een heel ruim assortiment aan speelgoed, zodat er voor iedereen en voor elke beurs genoeg te kiezen is. Voor jong en oud. Wij leveren bekende A-merken, aangevuld met zorgvuldig gekozen andere merken. Dit alles natuurlijk voor scherpe prijzen.

Het Speelgoedpaleis heeft service hoog in het vaandel staan. Zo kunt u bij ons terecht met al u vragen, suggesties en opmerkingen middels ons infomailadres of via ons contactformulier. Wenst u een andere betaling, meer informatie of iets anders? Dan zijn wij u graag van dienst.
9,3
Filter 3082 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 1780 met beschrijving

• visser
    Geverifieerde klant van Het Speelgoedpaleis

Leuke cadeaus voor weinig geld

• Rengelink
    Geverifieerde klant van Het Speelgoedpaleis

Snelle levering, alles netjes verpakt! Top service!

• Hoe beoordeel je Het Speelgoedpaleis?

• Jealal

Snel afgehandeld

• Ludo
    Geverifieerde klant van Het Speelgoedpaleis

Zeer tevreden ivm service en aanvaardbare prijzen .

• nouwens

mooi spul

• Sipor Risala
    Geverifieerde klant van Het Speelgoedpaleis

Snelle levering en goede service

• Wil

Top levering

Antwoord van Het Speelgoedpaleis

Dat is altijd leuk om te horen. Bedankt voor uw beoordeling.

• Mariam Bensliman Bensliman Mariam
    Geverifieerde klant van Het Speelgoedpaleis

Website is top, bestelling verliep vlot, levering zoals beloofd en volledig!

Antwoord van Het Speelgoedpaleis

Dat is fijn om te horen. Vriendelijk bedankt voor het plaatsen van deze beoordeling.

• Joppe
    Review voor Het Speelgoedpaleis

Zeker snelle levering mijn kind is zeer blij en het is nog niet stuk wel een beetje grrote doos maar het is topkwaliteit

• Eerdekens
    Geverifieerde klant van Het Speelgoedpaleis

Alles goed verlopen alleen werd het niet thuis geleverd ( we waren thuis) maar bij een verzamelpunt waardoor we een groot pakket moesten gaan halen daar !

Antwoord van Het Speelgoedpaleis

Vriendelijk bedankt voor uw beoordeling. Is inderdaad niet handig. Hoop dat PostNL de bestelling de volgende keer wel aan huis levert.

• Buurvrouw
    Geverifieerde klant van Het Speelgoedpaleis

Goede, duidelijke communicatie. Alles is volgens verwachting gelopen.

Antwoord van Het Speelgoedpaleis

Vriendelijk bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat alles naar verwachting is verlopen.

• Sylvana Aarts
    Geverifieerde klant van Het Speelgoedpaleis

Goede en duidelijke uitleg op website
    Artikelen zijn zoals beschreven staat!

Antwoord van Het Speelgoedpaleis

Vriendelijk bedankt voor het plaatsen van deze beoordeling. Goed om te horen!

• Verweij
    Geverifieerde klant van Het Speelgoedpaleis

Snelle levering en goede kwaliteit

Goed om te horen!

• van der Meulen
    Geverifieerde klant van Het Speelgoedpaleis

Goede service en vlotte levering

Antwoord van Het Speelgoedpaleis

Bedankt voor uw positieve review

• Monique
    Geverifieerde klant van Het Speelgoedpaleis

Snelle levering, maar een veel(!) te grote doos als verpakking.
    Onhandig voor als je met de fiets een bestelling komt ophalen die makkelijk in een fietstas had kunnen passen. Nu moest ik lopen.

• Prins

Eerlijke prijs, correcte levering

Antwoord van Het Speelgoedpaleis

Bedankt voor uw positieve review.

• Loes de Smet
    Geverifieerde klant van Het Speelgoedpaleis

Opmerking: het setje stickers dat ik besteld heb werd snel geleverd. Alleen jammer dat het kleine pakje (wat makkelijk als brievenbuspost verstuurd had kunnen worden) bezorgd werd in een gigantische doos. Kan beter dus!

Antwoord van Het Speelgoedpaleis

Bedankt voor uw review. Het orderproces is grotendeels geautomatiseerd. Er zijn ook kleine dozen voor kleinere artikelen beschikbaar. Dan zal deze er waarschijnlijk tussendoor geglipt zijn.

• Irina

Snel geleverd, mooie spul

Antwoord van Het Speelgoedpaleis

Vriendelijk bedankt voor uw leuke beoordeling. Fijn dat u tevreden bent.

• Kuijten
    Geverifieerde klant van Het Speelgoedpaleis

Geweldig verpakt en snelle levering en service echt een aanraden

Antwoord van Het Speelgoedpaleis

Vriendelijk bedankt voor uw beoordeling. We zijn blij om te horen dat alles naar tevredenheid is.

• Smeets
    Geverifieerde klant van Het Speelgoedpaleis

Goede service en correcte levering

Bedankt voor uw review.