Het Winthager Shuuske

Het Winthager Shuuske

Shuuske levert kraamcadeau's met 'n eigen stijl; geboortecadeau of kraampakket met naam (Poppenwagen, koffertje, kraamkado met naam, speelgoedton, speelgoedkist met naam)
Ook de zakelijke klant kan prima bij Shuuske terecht. Super leuk om een klant of collega te verrassen met een persoonlijk cadeau.
9,4

• Sara ***
    Review voor Het Winthager Shuuske

Helemaal blij met de herinneringkist voor mijn neefje.
    wilde graag een afbeelding die ze eigenlijk niet hadden, maar dat was geen enkel probleem, werd goed geholpen door de dame aan de telefoon.
    Kreeg een voorbeeld gemaild en kon nog wijzigingen doorgeven.
    Top service, vriendelijk, snel en behulpzaam.
    Ik ga hier vaker bestellen :)
    Veel Lieve groetjes Sara

• Patricia
    Review voor Het Winthager Shuuske

Snelle levering, kwalitatieve spullen en leuk de optie voor bedrukken met naam!
    Bedankt ook voor jullie leuke en lieve kaartje erbij :)

• Hoe beoordeel je Het Winthager Shuuske?

• Petra
    Review voor Het Winthager Shuuske

Hele leuke unieke cadeaus en het persoonlijke handgeschreven berichtje aan de afnemer is goud! Waar krijg je dat tegenwoordig nog!

• Anouk
    Review voor Het Winthager Shuuske

Enige positieve aan de aankoop is de snelle verzending. Helaas is het product totaal niet wat je verwacht. De producten worden met stickers beplakt. Dit staat nergens op de website bij het artikel aangegeven. Hierover contact opgenomen en staan niet open voor een compromis. En “op maat” gemaakte producten mogen niet retour gestuurd worden. Neem aan dat stickers niet zo moeilijk zijn om te verwijderen 😉. Niet de kwaliteit voor de prijs die je betaald.

• Alissia
    Review voor Het Winthager Shuuske

Dacht een leuke spaarpot voor men dochtertje te bestellen, maar hij was het geld niet waard je ziet dat alles is geplakt en niet goed is geverfd helaas niet tevreden over deze bestelling.

• Joyce van Essen
    Review voor Het Winthager Shuuske

Wat een geweldige winkel! Super snel geleverd, onwijs leuke kaart en berichtjes erbij. Netjes ingepakt. Zeker een aanrader om hier te bestellen, mocht ik weer wat nodig hebben zou ik zeker hier bestellen.

• Lisa vandenbulcke
    Review voor Het Winthager Shuuske

Geweldige service! Ik moest echt niet lang wachten op mijn bestelling! Mijn kinderwagentje is tot de puntjes enorm verzorgd! Ik ben heel tevreden! Bedankt!

• Tran
    Review voor Het Winthager Shuuske

Goede communicatie, meedenken snel en servicegericht!

• Sharon
    Review voor Het Winthager Shuuske

Snel geleverd, mooi bedrukt, super leuk ingepakt! Omdat ze twijfelde aan het geslacht bij de naam die op het spaarpotje moest, zat er een persoonlijk bericht bij dat ze voor de zekerheid een twee kaartjes erbij hebben gedaan, een roze en een blauwe. Super service! Heel persoonlijk en daardoor uniek.