Mooie herdenkingskist besteld na overlijden van mijn moeder. Erg mooie kist en snel geleverd. Erg blij mee! Bedankt.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Marion
- Yvonne
Helaas de speelgoedkist die we hebben besteld niet compleet ontvangen. We hebben hiervoor netjes een mail gestuurd naar het mailadres waarop ook de bestelling/orderverwerking is gedaan. We kregen geen reactie van het bedrijf, we hebben toen zelf na een week voor €20 extra onkosten gemaakt om de kist op tijd kado te kunnen geven. Vervolgens een whatt,s app gestuurd om dit netjes op te lossen, waarop er gebeld word door het bedrijf dat ze geen externe kosten vergoeden en een boze/schreeuwende eigenarese aan de lijn. Service dus 0
Hoe zou je Het Winthager Shuuske beoordelen?
- Mandy
Wat een mooie webshop! Super mooie producten, snelle levering en klantvriendelijkheid waar andere webshops nog veel van kunnen leren ♥ Hier ga ik zeker terug voor mijn volgende cadeau!
- Sara ***
Helemaal blij met de herinneringkist voor mijn neefje. wilde graag een afbeelding die ze eigenlijk niet hadden, maar dat was geen enkel probleem, werd goed geholpen door de dame aan de telefoon. Kreeg een voorbeeld gemaild en kon nog wijzigingen doorgeven. Top service, vriendelijk, snel en behulpzaam. Ik ga hier vaker bestellen :) Veel Lieve groetjes Sara
- Patricia
Snelle levering, kwalitatieve spullen en leuk de optie voor bedrukken met naam! Bedankt ook voor jullie leuke en lieve kaartje erbij :)
- Petra
Hele leuke unieke cadeaus en het persoonlijke handgeschreven berichtje aan de afnemer is goud! Waar krijg je dat tegenwoordig nog!