Het inspanningslab

Het inspanningslab

Efficiënt trainen begint bij Het Inspanningslab. Met een inspanningstest en persoonlijke coaching behaal je zo efficiënt mogelijk jouw doel.

Lidmaatschap per 13-11-2023 stopgezet

• Thomas de Bont
    Geverifieerde klant van Het inspanningslab

Timo is super gepassioneerd en enthousiast en neemt de tijd om je doelen te bespreken en denkt goed met je mee met het invullen van je trainingen! Ik kan het aan iedereen aanraden om serieus te gaan trainen voor een bepaald doel!

• Joost
    Review voor Het inspanningslab

Goede begeleiding en een heldere uitleg in woord en schrift. Door de resultaten van de test ben ik in staat om efficiënter te trainen.

• Ruud
    Review voor Het inspanningslab

Vakkundig begeleid tijdens de fittest. Practisch advies op basis van het resultaat.

Antwoord van Het inspanningslab

Veel succes met het trainingsadvies Ruud!

• Jan
    Review voor Het inspanningslab

Goed begeleid. Duidelijke uitleg. Voor herhaling? Doen!!!

Antwoord van Het inspanningslab

Leuk om te horen Jan. Tot de volgende keer, ik ben benieuwd naar jouw progressie!

• Dave
    Geverifieerde klant van Het inspanningslab

Het inspanningslab heeft mij uitstekend geholpen in het bewust worden van mijn hartslag zones en hoe hierop te trainen.
    Vanuit mijn eigen interesse op het gebied van sport ben ik bij het Inspanningslab terecht gekomen om gerichter te trainen op met hardlopen. Ik werd welkom geheten en geïnstrueerd door Timo waarna wij op de hardloopband aan de slag gingen met de test. Hierop aansluitend kreeg ik een heldere uitleg over de resultaten, ook per mail. Ik raad het Inspanningslab zeker aan voor mensen die bewuster willen trainen op hartslag niveau.

Antwoord van Het inspanningslab

Ha Dave, goed te horen dat je nu bewuster kan gaan trainen. Ik weet zeker dat je flinke stappen kan maken!

• Carla van Tiggelen
    Review voor Het inspanningslab

De inspanningstest werd professioneel begeleid. Heel blij met het trainingsschema afgestemd op mijn trainings mogelijkheden en mijn doel. Ga in september voor een nieuwe inspanningstest om te kijken of mijn conditie verbeterd is.

Antwoord van Het inspanningslab

He Carla, bedankt voor de review. Ik zie je in september graag terug om de progressie in kaart te brengen. Tot dan!

• Nanette
    Review voor Het inspanningslab

Ik sport elke week zo’n 4x, voornamelijk zwemmen en krachttraining op dit moment. Met de inspanningstest wilde ik graag te weten komen hoe ik efficiënt mn uithoudingsvermogen en kracht kan blijven verbeteren. De test was erg fijn met goede uitleg en professionele apparatuur. Ik heb een gedetailleerd rapport ontvangen van de resultaten waarin o.a. wordt toegelicht hoe ik mijn trainingszones optimaal kan benutten. Erg blij mee! Nu kan ik aan de slag met de nuttige tips om mijn trainingen te optimaliseren.

Antwoord van Het inspanningslab

Bedankt voor je leuke review Nanette! Goed dat je langs bent gekomen voor een inspanningstest, ik weet zeker dat je de komende periode efficiënt kan gaan trainen en je training kan optimaliseren.

• Marie Sophie Res
    Review voor Het inspanningslab

Ik ben blij dat ik door de inspanningstest nu beter kan gaan fietsen. Sinds vorige winter merkte ik dat ik bleef hangen op hetzelfde niveau. Met een inspanningstest kan ik nu gerichter naar mijn triathlon en gravel uitdaging toe trainen. Timo heeft het startpunt bepaald en ik ben blij met zijn hulp en expertise! Ik kom zeker terug van de zomer om te kijken waar ik sta.

Antwoord van Het inspanningslab

Met de trainingszones uit de inspanningstest weet ik zeker dat je triathlon en gravel uitdagingen gaan lukken. Succes met trainen!

• Bas
    Review voor Het inspanningslab

Professionele aanpak. Zelf ben ik sinds COVID-19 veel aan het hardlopen en fietsen. Een inspanningstest heeft mij geholpen om mijn maximale hartslag en zones te bepalen. Ik kan doelgerichter trainen en beter worden. Wil de test elk jaar herhalen om de voortgang in de gaten te houden.

Antwoord van Het inspanningslab

He Bas, goed om te horen dat het je heeft geholpen. Ik weet zeker dat we bij de volgende test nog flinke verbeteringen zullen zien. Veel plezier met trainen!

• Carlijn Hendriks
    Review voor Het inspanningslab

Goeie ervaring. Ik ben sinds vorige zomer gestart met fietsen, maar ik deed altijd maar wat. Met een inspanningstest hoopte ik duidelijke trainingszones te bepalen, waardoor ik nu voortaan doelgerichter kan trainen. Erg professioneel geholpen bij het inspanningslab. Over een tijdje kom ik graag terug om te kijken of ik vooruitgang heb geboekt.

Antwoord van Het inspanningslab

Bedankt voor je leuke review Carlijn. Veel succes met trainen, ben benieuwd naar de progressie die je gaat boeken!