HetOnderdelenhuis.nl - Eerste Hulp Bij Onderdelen

HetOnderdelenhuis.nl - Eerste Hulp Bij Onderdelen

Al meer dan 50 jaar zijn wij Hét Onderdelenhuis! Een vertrouwd begrip in Nederland. Wij zijn er om mensen te helpen en inspireren om hun dagelijks leven te verbeteren door slimme, eenvoudige, praktische oplossingen aan te bieden tegen aantrekkelijke prijzen. Eerste Hulp Bij Onderdelen voor alles in en om je huis. Een winkel die het dagelijks leven vereenvoudigt met producten, advies en diensten in onze servicewinkel en online. Wij zijn blij dat we onze geschiedenis in ere kunnen houden en tegelijkertijd kunnen laten zien dat we ons blijven ontwikkelen. Wij kijken echt uit naar de verdere reis om elke dag een positief verschil te maken voor onze klanten waar dat het belangrijkst is – in hun huizen.

Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2023

Gecontroleerd door ons

Beoordeeld door jou

Onafhankelijk

Bemiddeling bij geschillen

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Als bedrijf zijn we al meer dan vijftig jaar keer op keer veranderd. Van Hét Onderdelenhuis als witgoedwinkel en daaropvolgende onderdelenwinkel tot een nationale winkelketen met een internationale naam. Nu zijn we terug naar onze “roots”, want wij zijn gewoon hét onderdelenhuis, punt! Een winkel die het dagelijks leven vereenvoudigt met producten, advies en diensten in onze winkel, online en bij klanten thuis. Wij kijken echt uit naar de verdere reis om elke dag een positief verschil te maken voor onze klanten waar dat het belangrijkst is - in hun huizen. Nu is de 4e generatie alweer werkzaam bij Hét Onderdelenhuis. Een écht familiebedrijf!

Bekijk Manifest