HetOnderdelenhuis.nl - Eerste Hulp Bij Onderdelen

HetOnderdelenhuis.nl - Eerste Hulp Bij Onderdelen

Al meer dan 50 jaar zijn wij Hét Onderdelenhuis! Een vertrouwd begrip in Nederland. Wij zijn er om mensen te helpen en inspireren om hun dagelijks leven te verbeteren door slimme, eenvoudige, praktische oplossingen aan te bieden tegen aantrekkelijke prijzen. Eerste Hulp Bij Onderdelen voor alles in en om je huis. Een winkel die het dagelijks leven vereenvoudigt met producten, advies en diensten in onze servicewinkel en online. Wij zijn blij dat we onze geschiedenis in ere kunnen houden en tegelijkertijd kunnen laten zien dat we ons blijven ontwikkelen. Wij kijken echt uit naar de verdere reis om elke dag een positief verschil te maken voor onze klanten waar dat het belangrijkst is – in hun huizen.
8,0
Filter 84 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 46 met beschrijving

• Klant van het Onderdelenhuis
    Review voor HetOnderdelenhuis.nl - Eerste Hulp Bij Onderdelen

Retour wordt niet geaccepteerd, ten onrechte wordt gesuggereerd dat ik een oud onderdeel heb teruggestuurd en het nieuwe heb gehouden. Later wel rechtgezet.

• Johanna Bras-Huis

goede service, groot assortiment

• Hoe beoordeel je HetOnderdelenhuis.nl - Eerste Hulp Bij Onderdelen?

• M B
    Geverifieerde klant van HetOnderdelenhuis.nl - Eerste Hulp Bij Onderdelen

Snelle levering, doos was beschadigd en ik kreeg er om die reden een zak stofzuigerzakken bij + een excuusbrief

• Elly Loeve

Spoedig geleverd

• René
    Geverifieerde klant van HetOnderdelenhuis.nl - Eerste Hulp Bij Onderdelen

Duidelijke website, snelle levering: ik ben helemaal tevreden!!

• Berend Veenendaal

Snel en pas goed

• Ruth
    Review voor HetOnderdelenhuis.nl - Eerste Hulp Bij Onderdelen

Website manipuleert de zoekresultaten. Ze hebben helemaal geen winkel in mijn woonplaats.

Beste Ruth,

Bedankt voor uw feedback. We begrijpen dat het teleurstellend kan zijn dat er geen fysieke winkel van HetOnderdelenhuis.nl in uw woonplaats is. Onze servicewinkel bevindt zich inderdaad in Haaksbergen, maar gelukkig bezorgen wij onze producten door heel Nederland, dus ook bij u thuis.

We streven ernaar om onze klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn, en daarom hebben we ervoor gezorgd dat deze informatie duidelijk op onze website vermeld staat. Mocht u vragen hebben of hulp nodig hebben bij uw bestelling, dan staan we uiteraard voor u klaar.

• Cv

Snel en goed verzonden. Artikel bevalt goed. Heel tevreden

• Sijnja
    Geverifieerde klant van HetOnderdelenhuis.nl - Eerste Hulp Bij Onderdelen

Goede, snelle levering, past perfect op stofzuiger ondanks ander merk, scheelt een hoop geld.

• Johanna Mayr
    Geverifieerde klant van HetOnderdelenhuis.nl - Eerste Hulp Bij Onderdelen

Snelle service en goed geholpen

• Rogier
    Geverifieerde klant van HetOnderdelenhuis.nl - Eerste Hulp Bij Onderdelen

Goed product, prima prijs en snelle verzending.

• Martinus Jongsma
    Geverifieerde klant van HetOnderdelenhuis.nl - Eerste Hulp Bij Onderdelen

Zeer groot assortiment en een voortreffelijke klantenservice!

• W Jager
    Geverifieerde klant van HetOnderdelenhuis.nl - Eerste Hulp Bij Onderdelen

Product klopt niet volledig met de product omschrijving. In afwachting van een mailtje. Hulpvraag. Vg

Beste W. Jager,

Bedankt voor uw beoordeling. We horen graag van onze klanten goed en fout doen. Dan kunnen wij ons daar weer in verbeteren.

Ik lees dat u helaas niet tevreden bent met het product en dat u graag een e-mail van ons wil. Helaas heeft u niet gereageerd op de e-mail die ik heb gestuurd. Ik hoor graag wat er niet goed is met het product. U geeft aan dat de omschrijving niet klopt . Wij verkopen ontzettend veel van dit product en wij hebben dit nog niet eerder gehoord. Wij zouden graag van u horen wat er niet goed is, zodat wij dit eventueel kunnen aanpassen.

Misschien kunt u contact met ons opnemen via klantenservice@hetonderdelenhuis.nl

• Jennie Voortman
    Geverifieerde klant van HetOnderdelenhuis.nl - Eerste Hulp Bij Onderdelen

Makkelijk te bestellen en snelle levering

• Betty Schijffers
    Geverifieerde klant van HetOnderdelenhuis.nl - Eerste Hulp Bij Onderdelen

Goede service en de prijs is laag we zijn blij met het stofzuiger mondje

• Ruth Boxum-Meijer
    Geverifieerde klant van HetOnderdelenhuis.nl - Eerste Hulp Bij Onderdelen

Het deurtje is in spiegelbeeld geleverd!

Antwoord van HetOnderdelenhuis.nl - Eerste Hulp Bij Onderdelen

Beste Ruth, bedankt voor je feedback. Echter kan het deurtje omgedraaid worden. Er is geen verschil tussen links en rechts. U kunt het deurtje gewoon voor uw vriesvak gebruiken. U heeft het juiste deurtje besteld.

• Tugay Kaya
    Geverifieerde klant van HetOnderdelenhuis.nl - Eerste Hulp Bij Onderdelen

Snelle geleverd,,onderdeel was een imitatie zoals bekend..heel robuust en heel erg tevreden ermee..

• Dion Van wanrooy

Goed product snelle levering