Hijab Heela
Bij Hijab Heela doen we erg ons best om het iedereen goed van dienst te zijn. Bent u nu tevreden over de geleverde service of heeft u wat aandachtspuntjes voor ons dan zou het echt supertof zijn als u even de tijd wilt nemen om een kleine review achter te laten!
Webshop, Islamitische Kleding, Abaya & Khimar
  • Myriame
    Review voor Hijab Heela

Orders altijd correct ontvangen, steeds degelijke kwaliteit en de lengte van de abayas is altijd perfect, wat echt fantastisch is!

• Salma
    Review voor Hijab Heela

Heel vriendelijk personeel. Meedenkend en reageren snel. Moge Allaah jullie handel zegenen en beschermen Ameen 🤲🏻

• Hoe beoordeel je Hijab Heela?

• Sara
    Review voor Hijab Heela

Magnifique boutique, gérante très réactive, j'ai reçu mon colis en moins d'une semaine (je suis de Belgique). Les produits sont de qualité, mais ils taillent petit, je vous recommande de vérifier les mensurations avant de commander.

• Selvete
    Review voor Hijab Heela

Geweldige service en zijn bekend met de term “klant is koning” . Bestellingen worden overigens netjes afgeleverd en de hijab stof is prachtig. Ma sha Allah

• Esther van Wendel de Joode
    Geverifieerde klant van Hijab Heela

Top Service

• Asma el Mansouri-Doornhein
    Geverifieerde klant van Hijab Heela

Snelle levering en behulpzaam tijden het maken van een keuze

• Roos
    Review voor Hijab Heela

Mooie kwaliteit, snel bezorgd en met zorg word er gecommuniceerd met je. Heb lang gezocht naar mooie khimaar voor mijn 2 jarige maar deze is echt prachtig. Leuke kleuren voor kinderen Geweldige webshop

• Ilham Makhloufi
    Review voor Hijab Heela

Leuke abaya's. Snelle levering!