Hilsen Interior

Hilsen Interior

Verkoop van meubelen, lampen, tuinartikelen en overige accessoires voor woninginrichting
9,9

• Jos Verboom -Tilburg
    Review voor Hilsen Interior

Fijne Servied, komen ook op zaterdag meubels leveren. Top!

• Marijke Zwaan - Noordwijk
    Review voor Hilsen Interior

Mooie lamp van Richmond gekocht bij firma Hilsen interior. De lamp was licht beschadigd en na 2 dagen kregen we een nieuwe hanglamp. Fijne service en nette behandeling.

• Hoe beoordeel je Hilsen Interior?

• Lois Peeters Sint-Annabos
    Review voor Hilsen Interior

De Richmond eettafel staat erg mooi bij ons. Netjes op tijd geleverd en nette montage door twee heren. 1 Minpuntje / aanbevolen Ja
    wacht nu nog op een zelfde kleinere tafel.
    Alleen daarbij duurt het veel langer voordat ie geleverd word helaas.

• Alfred Simons Naarden
    Review voor Hilsen Interior

Levering in het weekend is geen probleem. Op zondag onze nieuwe woning geïnstalleerd met meubelen. twee personen van Hilsen Interior hebben zeer netjes gewerkt.

• Qi
    Review voor Hilsen Interior

Super levering en goede communicatie! Aanrader!

• Ricardo kerkstra
    Review voor Hilsen Interior

Was opzoek naar een eetkamerstoel. Bestel de verkeerde kleur Johnson draaistoel. Telefonisch contact opgenomen, vriendelijke medewerker, helpt mij correct. Kreeg binnen 2 dagen de juiste zandkleur binnen, paste perfect bij ons interieur. 5 stoelen extra besteld voor onze eettafel, kreeg nog een korting. Vriendelijke en service gerichte mensen. Niet te vergeten ook de relaxte chauffeur. Bedankt voor de hulp bij ons thuis. Ook de vrouw des huizes was zeer tevreden.
    Vriendelijke groet, Ricardo en Danielle Kerkstra

• Kees de Jong
    Review voor Hilsen Interior

Stoelen besteld, de volgende dag al bezorgd! Goedkoopste die ik kon vinden met dit product. Gemaild, snelle en vriendelijke reactie.

• Nathalie
    Review voor Hilsen Interior

Snelle, perfecte, vriendelijke, spontane service aan huis. Scherpe prijzen. Houden zich aan de afspraak. Je kan verschillende items bestellen om te kijken of het in het interieur past en dan komen ze brengen of ophalen wat je wel of niet wilt. Fantastisch!!!

• Jos Leenders
    Review voor Hilsen Interior

Concurrerende prijzen snelle levering en geweldige service. Diverse kleuren van de stoel kosteloos opgestuurd gekregen om rustig de kijken hoe de stoelen in ons interieur pasten.
    Vriendelijk persoonlijk contact met medewerker Marko.

• Carolien
    Review voor Hilsen Interior

Mooi site, fijne service, netjes op tijd bezorgd