Hippe Girls
Welkom bij Hippe Girls!

De leukste online juwelier van Nederland. Als moeder van drie meisjes, weten wij wat de meisjes leuk vinden.

Naast ons fantastische assortiment zilveren sieraden verkopen wij ook gouden en chirurgisch stalen sieraden.
Haaraccessoires, prinsessenjurken met hakken, schooltassen. Alles voor echt hippe girls.

Bestellingen die op een werkdag voor 15:00 uur binnen komen worden dezelfde werkdag nog verzonden. Bij een besteding boven de €49,95 worden de bestellingen binnen Nederland gratis verzonden.

Wij proberen iedere bestelling extra leuk voor u in te pakken.
6.160 klantbeoordelingen
Filter 5908 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 3513 met beschrijving

• Melissa Mulder-Vinck
    Geverifieerde klant van Hippe Girls

Heel mooi verpakt en snel verzonden

• Judith Koenraadt

Heel vriendelijk, mooi product

• Hoe beoordeel je Hippe Girls?

• Sari Schoo
    Geverifieerde klant van Hippe Girls

super service! onze eerste bestelling kwam niet aan, maar dat werd heel fijn opgelost! bedankt!

• Monique
    Geverifieerde klant van Hippe Girls

Leuke oorbellen en goede service!

• c
    Geverifieerde klant van Hippe Girls

Helaas was het sierraad die ik had besteld beschadigd, dit was al gezien voordat het verzonden werd. Het bedrijf heeft netjes contact met mij opgenomen en het opgelost nu heb ik mooie oorbellen ontvangen.

Super vriendelijk, top 😊

• Daniëlle M

Mooie en fijne oorbellen

• Pfriem

Mauvaise qualite

Antwoord van Hippe Girls

Bon après-midi,

C'est ennuyeux d'apprendre que vous n'êtes pas satisfait(e). Nous avons reçu un e-mail hier dans lequel vous indiquiez vouloir retourner les boucles d'oreilles. Cela ne pose aucun problème et nous vous avons envoyé les informations pour retourner les boucles d'oreilles en acier chirurgical.

Je suis désolée que la qualité des boucles d'oreilles ne vous convienne pas. Dès réception de votre retour, nous vous rembourserons.

Je vous présente mes excuses pour le désagrément.

Cordialement,
    Gwen

Goedemiddag,

Wat vervelend om te horen dat u niet tevreden bent. We hebben gisteren een e-mail ontvangen waarin u aangaf de oorbellen te willen retourneren. Dat is natuurlijk geen probleem en we hebben u de informatie gestuurd om de chirurgisch stalen oorbellen terug te sturen.

Het spijt me dat u niet tevreden bent met de kwaliteit van de chirurgisch stalen oorbellen. Zodra we de retourzending hebben ontvangen, zullen we het geld terugstorten.

Mijn excuses voor het ongemak.

Gwendola

• Manuela Dortmundt
    Geverifieerde klant van Hippe Girls

Geweldige service. eerste levering kwam niet aan. Direct opnieuw verstuurd. Snelle antwoorden op mail. Heel tevreden met product. Ik ben zeer tevreden en raad dit bedrijf zeker aan voor je aankopen

• Nelly
    Geverifieerde klant van Hippe Girls

Kleindochter was er super blij mee.
    Mooie stevige oorbellen leuke prijs

• Marion Coolen
    Geverifieerde klant van Hippe Girls

Super service! Door post.nl bestelling niet bezorgd, toen ik dit meldde bij Hippe Girls kreeg ik meteen een reactie en hebben ze bestelling nogmaals verstuurd.

• Liesbeth Polderman
    Geverifieerde klant van Hippe Girls

Leuk armbandje en oorbelletjes, mijn kleindochter was er heel blij mee. Snelle levering.

• Marjolein
    Geverifieerde klant van Hippe Girls

Snelle levering en de oorbellen waren mooi ingepakt in een doosje en cadeau zakje!

• Elja Molenaar
    Geverifieerde klant van Hippe Girls

Eindelijk weer fijne oorbellen voor mijn dochter gevonden waar ze mee kan slapen (schroef achterkantje)
    Snel verzonden en mooie kwaliteit

• Mariska Blaauwgeers
    Geverifieerde klant van Hippe Girls

Na contact ivm de verkeerd geleverde oorbellenbij de bestelling, werd gelijk het goede artikel verzonden. Volgende dag lagen de goede oorvellen in de brievenbus. De verkeerd bezorgde mochten we houden. Echt top service zoals het hoort!!!

• Ellen
    Geverifieerde klant van Hippe Girls

Snelle service. Leuke sieraden voor mijn kleindochter van zeven; ze is er dol op!

• Loes
    Geverifieerde klant van Hippe Girls

Erg leuke clipoorbellen! Snelle en goede service, top!

• Nienke
    Geverifieerde klant van Hippe Girls

Veel keuze in oorbellen die mijn dochter wel kan dragen. Snelle en nette levering.

• Joyce
    Geverifieerde klant van Hippe Girls

Mooie producten, en hele fijne, persoonlijke service!

• Moniek Lamers
    Geverifieerde klant van Hippe Girls

Groot en gevarieerd aanbod en fijne service!

• Ilse Weykamp
    Geverifieerde klant van Hippe Girls

Geweldige Service !. Post nl had het verjaardagskadootje niet geleverd, en Gwen bood aan de kinderoorbelletjes bij haar in de Velserbroek op te halen. Post NL bleef in gebreke maar Gwen had het heel lief opgelost.
    Wat een top service !