Hippe Girls

De leukste online juwelier van Nederland. Als moeder van drie meisjes, weten wij wat de meisjes leuk vinden.
Bestellingen die op een werkdag voor 15:00 uur binnen komen worden dezelfde werkdag nog verzonden. Bij een besteding boven de €49,95 worden de bestellingen binnen NL gratis verzonden.
9,5
Filter 6207 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 3638 met beschrijving

Taal

• JP
    Geverifieerde klant van Hippe Girls

Du choix dans les boucles d’oreille et un envoi rapide !

• Corinne Hervouet
    Geverifieerde klant van Hippe Girls

Reçu rapidement conforme à la photo

• Hoe beoordeel je Hippe Girls?

• Sabina
    Geverifieerde klant van Hippe Girls

ecuiiOr erh ergrr ghtsc infnr
    enKbv kiilEdncei n
    ecah

• Audrey42
    Geverifieerde klant van Hippe Girls

Je suis ravie de ma commande. Mes questions ont reçu une réponse très rapide. De très bons conseils. De magnifiques bijoux. Je recommande vivement et recommanderai sur ce site

• Stephanie David

Vert happy or my order.
    Good quality, very cute earrings.
    Well wraped.

• Inge H.
    Geverifieerde klant van Hippe Girls

Snelle verzending, top service!

• Sylvia Suchanke
    Geverifieerde klant van Hippe Girls

Super schnelle Lieferung, liebevoll verpackt und toller Schmuck für meine kleine Enkelin, die allergiebedingt nicht alles tragen kann. Dankeschön und gerne wieder.

• Mireille
    Geverifieerde klant van Hippe Girls

Mooi, snel en vriendelijk.

• Vhee Mavhee

Beautiful products, super fast delivery. Will be shopping regularly 🥰

• Marieke Kievit
    Geverifieerde klant van Hippe Girls

Snel geleverd en prima oorbellen voor onze dochter!

• Claudia
    Geverifieerde klant van Hippe Girls

Snelle service, mooi en verzorgt verpakt leuke verwelkoming, mooie keuzes, oorbelletjes zien er leuk en afgewerkt uit. Ga zo door.

• Ilse C
    Geverifieerde klant van Hippe Girls

Super mooie oorbellen! Mijn dochter heeft nu nieuwe chirurgisch staal en hypoallergene oorbellen in en geen last meer van irritatie bij de gaatjes in haar oren. Snelle levering!

• Femke Startmann

Goede en snelle service!

• BH Janssen
    Geverifieerde klant van Hippe Girls

Mooi verpakt en op tijd geleverd

• Andrea We
    Geverifieerde klant van Hippe Girls

Super schnelle Lieferung. Die Kinder-Ohrringe zur Einschulung sind wirklich bezaubernd! Ich habe für mich (Allergikerin) auch ein paar Ohrringe bestellt und ich muss sagen, das war nicht das letzte Paar! ;-)

• Rebecca
    Geverifieerde klant van Hippe Girls

Man hat das Gefühl hier wird mit herz gearbeitet, schnelle Lieferung, schöne Verpackung.

• Jp
    Geverifieerde klant van Hippe Girls

Snelle levering. Snel antwoord op je vragen. Heel vriendelijke dame. Al vele malen besteld hier en zal niet de laatste keer zijn.

• Anindita S
    Geverifieerde klant van Hippe Girls

Goede verpakking, heel veel mooie selectie van kinder oorbellen

• Yekaterina Ushakova-van Swelm
    Geverifieerde klant van Hippe Girls

Mooie oorbellen en snelle levering

• Els
    Geverifieerde klant van Hippe Girls

Bestelling niet ontvangen en na 2 e-mails nog geen reactie ontvangen van de klantenservice.

Antwoord van Hippe Girls

Beste Els,

Bedankt voor je review en het delen van je ervaring. Het spijt ons te horen dat je bestelling nog niet netjes is bezorgd door PostNL. We begrijpen dat dit erg vervelend is en we doen ons uiterste best om dit zo snel mogelijk op te lossen.

We hebben je bestelling snel verzonden en het is begrijpelijk dat je er vanuit gaat dat je deze snel in huis hebt. 5 minuten na je e-mail hebben we al gereageerd, maar mogelijk heb je die nog niet gezien. We blijven in ieder geval met je in contact totdat je bestelling goed is afgeleverd.

We vinden het belangrijk dat onze klanten tevreden zijn en hun bestellingen op tijd ontvangen, ook als er problemen zijn met de bezorgdienst. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en dank voor je geduld.

Gwendola Post