Hippe Girls
Welkom bij Hippe Girls!

De leukste online juwelier van Nederland. Als moeder van drie meisjes, weten wij wat de meisjes leuk vinden.

Naast ons fantastische assortiment zilveren sieraden verkopen wij ook gouden en chirurgisch stalen sieraden.
Haaraccessoires, prinsessenjurken met hakken, schooltassen. Alles voor echt hippe girls.

Bestellingen die op een werkdag voor 15:00 uur binnen komen worden dezelfde werkdag nog verzonden. Bij een besteding boven de €49,95 worden de bestellingen binnen Nederland gratis verzonden.

Wij proberen iedere bestelling extra leuk voor u in te pakken.
9,5
Filter 5953 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 3532 met beschrijving

• Sandra Hendriks
    Geverifieerde klant van Hippe Girls

Super snel geleverd, nog even afwachten wat de oren doen met deze hypoallergene oorbellen

• Anne Van Putten
    Geverifieerde klant van Hippe Girls

Geweldige en super attente service, hadden pech dat de post de eerste verzending niet leverde en kreeg kosteloos alsnog de bestelling bezorgd en ook nog op tijd binnen om het kado te kunnen geven! En de oorbelletjes zijn prachtig, mijn nichtje helemaal blij. Nogmaals veel dank!

• Hoe beoordeel je Hippe Girls?

• Véronique Kossen
    Geverifieerde klant van Hippe Girls

Alles is tot in de puntjes excellent! Van de producten tot en met de service!
    Er wordt met je meegedacht en er wordt alles aan gedaan om de producten op tijd te leveren. Niks dan lof! Nog nooit zo'n fijne service en webwinkel meegemaakt dan bij Hippe Girls!

• Joke Boertje

Helemaal tevreden

• José
    Geverifieerde klant van Hippe Girls

Hele leuke oorbellen en ontzettend leuk ingepakt voor de verjaardag van mijn dochter. Hele vriendelijke klantenservice!

• EGM
    Geverifieerde klant van Hippe Girls

Mooie oorbellen met de sluiting die je tegenwoordig niet overal meer tegenkomt

• Rashmi
    Geverifieerde klant van Hippe Girls

Wat een prachtige oorbellen. De schroefsluitingen zijn een echte money en stress saver! Mijn dochter raakt geen oorbel meer kwijt. De prijs-kwaliteitverhouding is uitstekend! Een aanrader!

• Lisette Den Hartigh
    Geverifieerde klant van Hippe Girls

Super veel keuze en in mijn ogen de allerleukste en fijnste oorbellen voor mijn dochter. Geen gedoe met zere/geïrriteerde gaatjes, heel fijn!
    Wij kopen hier zeker nog eens!!

• Karlijn Ryckaert
    Geverifieerde klant van Hippe Girls

1 oorbel sluit niet goed. Wacht op antwoord op mijn mail hierover.

Antwoord van Hippe Girls

Goedemorgen Karlijn, ik was even benieuwd of de nieuwe sluiting het probleem heeft op gelost.

Ik hoor graag van je.

Lieve groet Gwen

• Sarah Wolthers
    Geverifieerde klant van Hippe Girls

Super goed en de oorbellen waren nog mooier dan ik had verwacht.

• W.A. Gravekamp
    Geverifieerde klant van Hippe Girls

Snel geleverd en goede kwaliteit

• Katrijn Van Praet

Vlotte services, mooie spullen

• Yolanda
    Geverifieerde klant van Hippe Girls

Mooie oorbelletjes, dochter er helemaal blij mee. Bezorging prima. 1 nadeeltje, na een dag dragen knalrode oorlellen en een flinke afdruk van de clip er in. Snap dat ze goed stevig moeten zitten om niet te verliezen, maar merk dat ze ze nu alleen nog kort in wil.

• Jacky
    Geverifieerde klant van Hippe Girls

Fijne communicatie, snel geleverd.

• Monique Van Mechelen

Top service

• Frans
    Geverifieerde klant van Hippe Girls

Mooie oorbellen en welke correct zijn geleverd.

• Caroline Carton

Snelle service mooie oorbellen

• Daniëlle Van der Zijl-Parmentier
    Geverifieerde klant van Hippe Girls

Mooie oorbellen en netjes verzonden. Ook best snel! :)
    Mijn dochter is er helemaal blij mee! En ik dus ook ;)

• Caroline
    Geverifieerde klant van Hippe Girls

Heel goede service, mooie oorbellen en heel snel geleverd!

• Melissa Mulder-Vinck
    Geverifieerde klant van Hippe Girls

Heel mooi verpakt en snel verzonden