Hippe Girls
Welkom bij Hippe Girls!

De leukste online juwelier van Nederland. Als moeder van drie meisjes, weten wij wat de meisjes leuk vinden.

Naast ons fantastische assortiment zilveren sieraden verkopen wij ook gouden en chirurgisch stalen sieraden.
Haaraccessoires, prinsessenjurken met hakken, schooltassen. Alles voor echt hippe girls.

Bestellingen die op een werkdag voor 15:00 uur binnen komen worden dezelfde werkdag nog verzonden. Bij een besteding boven de €49,95 worden de bestellingen binnen Nederland gratis verzonden.

Wij proberen iedere bestelling extra leuk voor u in te pakken.
5.420 klantbeoordelingen
Filter 5249 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 3184 met beschrijving

• Elisabeth Hoekstra-Migchels
    Geverifieerde klant van Hippe Girls

Snelle levering van bestelde producten

• Anja Wierckx

Netjes verpakt snelle levering

• Hoe beoordeel je Hippe Girls?

• Jennifer Bilgic
    Geverifieerde klant van Hippe Girls

Snelle levering en alles komt netjes aan. Alleen jammer dat er geen track and trace is. Ik betaal het bedrag van een pakketje voor een brievenbus pakketje.

Antwoord van Hippe Girls

Goedemorgen, Bedankt voor de mooie sterren en je feedback. Dit wordt erg gewaardeerd. Ik heb het even nagekeken betreffende de verzendkosten. Bij €3,99 heb je bij ons een brievenbuspakketje met track and trace. Jouw bestelling is via de reguliere post gegaan en daar heb je ook naar betaald. Mocht je in het vervolg liever een track and trace willen kan dit hoor en kunnen wij de verzendkosten voor je aanpassen. Fijne dag. Met vriendelijke groet Gwendola

• Vanessa Hendrickx
    Geverifieerde klant van Hippe Girls

Vlotte service, mooi geleverd in een mooie verpakking en nog een lekker snoepje voor de dochter erbij.

• Louise
    Geverifieerde klant van Hippe Girls

Goede service, snelle reactie op de mail

• Averil Coonen
    Geverifieerde klant van Hippe Girls

Mooie prijzen, mooie sierraden en een snelle service, wat wil je nog meer.

• Rita Koppedraaijer

Fantastische service, mooie sieraden

• Cindy Regalado Rojas
    Geverifieerde klant van Hippe Girls

Alled in order, sneller end mooi oorbellen

• Linda
    Geverifieerde klant van Hippe Girls

Snelle levering. Veel keuze en hierbij nette prijzen. Als het aan de kinderen ligt, gaan we hier elke week een keer kijken ;-) en kopen.
    De bestelde producten zijn mooi verpakt. Echt een cadeautje om uit te pakken.

• Marlies van der Horst
    Geverifieerde klant van Hippe Girls

Leuke website, ze hadden precies het cadeautje dat ik zocht. Toen ik nog een paar vragen had en deze mailde werden deze uitgebreid beantwoord. Top!