Hippefruitmand.nl

Hippefruitmand.nl

Sinds 2010 uw online fruitmand specialist. De hippefruitmand is een duurzame 100% recyclebare fruitbox die speciaal ontwikkeld is voor het versturen van vers fruit. Voor elke gelegenheid, altijd verrassend en vers.

Bij Hippefruitmand.nl vind je diverse soorten fruitmanden, gevuld met het lekkerste en beste verse fruit. Onze persoonlijke aandacht zorgt ervoor dat jou fruitmand een heerlijk cadeau is. Eenvoudig en snel online te bestellen, laten versturen en bij de ontvanger thuis of in het ziekenhuis te bezorgen.
Wij bezorgen in Nederland en België
9,1
Filter 1244 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 1241 met beschrijving

• Pascale
    Geverifieerde klant van Hippefruitmand.nl

Leuk concept behalve levertermijn was wel paar dagen later dan gevraagd.

• Jacqueline Tuinman

snelle levering, goed verzorgd

• Hoe beoordeel je Hippefruitmand.nl?

• Simone
    Geverifieerde klant van Hippefruitmand.nl

Een ruime keuze in het assortiment, ook leuk dat je de fruitmand in verschillende maten hebt en kunt aanvullen met bijv.een knuffel of stuk chocolade

• M.
    Geverifieerde klant van Hippefruitmand.nl

Snelle levering en fruit zag er goed uit. Dank je wel!

• Fleur den Boef
    Geverifieerde klant van Hippefruitmand.nl

Om 16 uur besteld de volgende dag om 11 uur bezorgd! Top!

• Bastiaan

Goed pr

• Nadia
    Geverifieerde klant van Hippefruitmand.nl

Wat een top service.. super vers fruit in de ochtend besteld en in de avond geleverd. Helemaal tevreden!!

• Ab
    Geverifieerde klant van Hippefruitmand.nl

Goede prijs voor het geleverde. Gevarieerd mooi fruit. Zeker de prijs waard.

• Nicole Linders

Super service ,snelle levering ,heel leuk om kado te doen

• Francine Beijen
    Geverifieerde klant van Hippefruitmand.nl

Donderdag 28/3 besteld voor de kleinkinderen die 30/3 met vakantie zijn gegaan. Helaas vertrokken zonder dat zij de fruitmand hebben ontvangen! Zeer slechte bezorgdienst!! Geen aanrader! Ik ben benieuwd hoe dit wordt afgewikkeld?!

Beste Francine,

Op de 29e heeft de koerier een bezorgpoging gedaan die helaas niet succesvol was, aangezien er niet gereageerd werd toen er werd aangebeld. De reden voor het niet ontvangen van het pakket ligt niet aan een tekortschietende bezorgdienst, zoals u beschrijft. Het was bij u bekend dat de ontvangers op bepaalde tijden van de dag slapen en dan de deurbel uitschakelen. Juist op dit moment heeft de koerier aangebeld.

In onze e-mails geven wij tips om de ontvanger op de hoogte te stellen van het feit dat er een cadeau onderweg is. Dit zou in deze situatie van pas zijn gekomen.
    De bezorging is gegaan volgens de procedure welke wij beschrijven op onze website. Daarnaast is alle informatie over de bezorging naar u gecommuniceerd via Track & Trace. Ook dat de fruitmand op 30 maart om 13:30 uur kon worden opgehaald bij het afhaalpunt.

• Thea Boneschansker
    Geverifieerde klant van Hippefruitmand.nl

Ontvanger vond het een super mooi fruitbox. Veel fruit en goed ingepakt

Antwoord van Hippefruitmand.nl

Hartelijk dank voor je mooie review Thea

• Ed Deken
    Geverifieerde klant van Hippefruitmand.nl

Mooie prijs en goede service

Beste Ed,
    Ik zie dat de fruitmand op de juiste datum is bezorgd en tot op heden (14 dagen nabezorging) hebben wij geen klacht / opmerking van jou of de ontvanger mogen ontvangen. vandaar dat wij graag de reden van deze beoordeling willen weten.

• Sjoera Samseer

Mooi pakket!!!

Dank voor je Compliment Sjoera

• Romijn
    Geverifieerde klant van Hippefruitmand.nl

Postnl veranderde de leverdatum en tijd waardoor het in de soep leek te lopen, maar Hippefruitmand zorgde alsnog voor afhandeling op de gewenste dag.

Antwoord van Hippefruitmand.nl

graag gedaan Romijn, wij proberen altijd bij vertraging een oplossing te bieden. Gelukkig werkte Postnl ook mee. Graag tot een volgende keer.

• Celine Meijers

Prima service

Dank voor je beoordeling Celine

• Brenda Van Son

Snelle levering, goede producten

Dank voor je review Brenda

• John-marie Van der cruijsen
    Geverifieerde klant van Hippefruitmand.nl

Lekker fruit en goed te volgen waneer ze bezorgen

Antwoord van Hippefruitmand.nl

Dank voor je mooie beoordeling John-marie

• Jan Dozeman

Gewoon goed

• L.J. van Santen
    Geverifieerde klant van Hippefruitmand.nl

Zeer tevreden over de inhoud van de fruitmand. En supersnelle levering. Specifiek werd de thee door ontvangster als heel bijzonder ervaren.

• Ton
    Review voor Hippefruitmand.nl