Hippekinderspullen

Hippekinderspullen

HippeKinderSpullen is al meer dan 10 jaar dé online winkel voor hippe en handige producten voor kinderen van 0 tot ca 10 jaar. Hip én handig: Je vindt bij ons vooral dingen die een gebruiksfunctie hebben én dan ook nog eens leuk en origineel zijn.

Hippekinderspullen heeft een ruime keuze in onder andere hippe schooltassen, muurstickers, bedrukte kinderkoffertjes, behangfiguren, kinderkamer verlichting en kinderwekkers, slaaptrainers, kinderklokken en -horloges. Voor een aantal bedrijven maken we al enkele jaren naar tevredenheid kraammanden op maat.

Je kunt bij ons 7 dagen per week, 24 uur per dag je bestelling plaatsen. Wij verzenden je bestelling binnen 2 werkdagen na ontvangst van je betaling. Bij muurstickers en kinderkoffertjes is dit binnen 7 werkdagen. Je kunt je bestelling ook bij ons ophalen, uiteraard vervallen dan de verzendkosten.

Een groot voordeel is dat je zonder extra kosten achteraf per digitale acceptgiro kunt betalen. Zo maken we het je nóg gemakkelijker!

Voor vragen of opmerkingen kun je met ons contact opnemen via ons contactformulier of per mail: info@hippekinderspullen.nl. Wij streven ernaar binnen 4 uur op je bericht te reageren.
Kinderspullen, Webshop
De zekerheden van https://hippekinderspullen.nl/