Hippekinderspullen

Hippekinderspullen

HippeKinderSpullen is al meer dan 10 jaar dé online winkel voor hippe en handige producten voor kinderen van 0 tot ca 10 jaar. Hip én handig: Je vindt bij ons vooral dingen die een gebruiksfunctie hebben én dan ook nog eens leuk en origineel zijn.

Hippekinderspullen heeft een ruime keuze in onder andere hippe schooltassen, muurstickers, bedrukte kinderkoffertjes, behangfiguren, kinderkamer verlichting en kinderwekkers, slaaptrainers, kinderklokken en -horloges. Voor een aantal bedrijven maken we al enkele jaren naar tevredenheid kraammanden op maat.

Je kunt bij ons 7 dagen per week, 24 uur per dag je bestelling plaatsen. Wij verzenden je bestelling binnen 2 werkdagen na ontvangst van je betaling. Bij muurstickers en kinderkoffertjes is dit binnen 7 werkdagen. Je kunt je bestelling ook bij ons ophalen, uiteraard vervallen dan de verzendkosten.

Een groot voordeel is dat je zonder extra kosten achteraf per digitale acceptgiro kunt betalen. Zo maken we het je nóg gemakkelijker!

Voor vragen of opmerkingen kun je met ons contact opnemen via ons contactformulier of per mail: info@hippekinderspullen.nl. Wij streven ernaar binnen 4 uur op je bericht te reageren.
Kinderspullen, Webshop
De zekerheden van https://hippekinderspullen.nl/

Lid van WebwinkelKeur sinds 2016

Have you purchased from a member of ours? We then ask you to share your experience. These experiences are shown publicly to inform potential customers of the webshop's customer service.

WebwinkelKeur is completely independent. Our goal is to make e-commerce safer. We do not ask our members a high fee as we want all webshops to be able to join our cause. We are the point of contact for both the webshop and the customer.

Do you end up in conflict with one of our members? We will help you both to get to quick solution with our free mediation. If that shows to be impossible you have the opportunity to submit the dispute to DigiDispuut which can provide a binding verdict.