Steynlaan 32

Paul Overtoom beoordeelde op 2019-07-31

Monique Busch beoordeelde op 2019-07-12

gerie voskuilen beoordeelde op 2019-07-08

a tel beoordeelde op 2019-07-08

De info over de exacte leverdatum ontbrak, op de website en in de bevestiging. Maar na een week was ik (of vooral het neefje van 4) toch erg blij met de hele mooie dino-muursticker.

frank faf beoordeelde op 2019-07-08

Elzalien Christiaanse beoordeelde op 2019-06-20

Ik ben heel blij met de lampenkap. Deze had ik al dus wist wat ik kocht. De verzending duurde alleen beetje lang. Ik denk dat het een bijna een volle week duurde. Maar ik ben voor de rest heel tevreden

Jan Leferink beoordeelde op 2019-06-19

Hanneke Kevelam beoordeelde op 2019-06-19

Leuk dekbedovertrek. Goede verpakking, snelle levering.
Ik kreeg alleen geen bestelbevestiging, dan is het onzeker of het goed doorgekomen is. Even gebeld en hij was onderweg.

C.C.M. Van Otterloo - van der Mark beoordeelde op 2019-06-12

Anouk beoordeelde op 2019-05-30

Ingeborg Schoneveld beoordeelde op 2019-05-24

Snelle levering en ook nog eens leuk ingepakt!

Amanda beoordeelde op 2019-05-23

Frank beoordeelde op 2019-05-17

Snelle service, product was zoals aangeboden op de website en de meegeleverde omschrijving was duidelijk en overzichtelijk.

Rinus beoordeelde op 2019-05-09

Margitte beoordeelde op 2019-04-16

Angelique beoordeelde op 2019-04-10

Remko beoordeelde op 2019-04-01

Saskia beoordeelde op 2019-03-18

Bestelling ging vlot, het product werd op tijd geleverd en was goed ingepakt!

Irma beoordeelde op 2019-03-12

Mieke beoordeelde op 2019-03-02

Prima kwaliteit tegen betaalbare prijzen. En snelle en goede levering.