Hippeklokjes.nl

Hippeklokjes.nl

Dé webshop voor hippe, trendy en stoere horloges voor het hele gezin. We hebben een collectie met zorg samengesteld uit verschillende merken.
Zo bieden we kinderhorloges van de merken Garonne, Prisma coolwatch, Q&Q allen met een garantie van 1 of 2 jaar.

Voor dames en heren hebben we merken als Ernest, Phillip Constance, Q&Q, Prisma.
Voor alle bestellingen garanderen we ene verzending binnen 1 á 2 werkdagen met gratis verzending binnen Nederland vanaf € 39.95.
De zekerheden van https://hippeklokjes.nl
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

De tweede webshop https://hippeklokjes.nl die dit jaar (2020) werd geopend nadat mijn andere webshop inmiddels 5 jaar bestaat. Er was steeds meer vraag naar betaalbare horloges. En niet alleen voor dames, nee voor het hele gezin. Dat is dan ook het uitgangspunt zowel letterlijk als figuurlijk is het hele gezin bij de tijd.

Bekijk Manifest

Lid van WebwinkelKeur sinds 2020