Hobbydoityourself

Hobbydoityourself

Webshop in hobby- en handwerkmaterialen. Sinds 2018 gevestigd in het dorp Ammerzoden.
Wij hebben een grote variatie aan artikelen zoals, borduurpakketten, borduurstoffen, Diamond Dotz, Full Diamond Painting, knutselmaterialen (voor kinderen), mixed media, kaarten maken, decoratie materialen en alle overige hobby's.
Wij zijn trots op de positieve reacties van onze klanten.
Helaas hebben wij vanwege drukte rondom het realiseren van onze winkel niet altijd meer voldoende tijd om u allen persoonlijk een reactie te geven op uw review. Wij waarderen deze echter enorm en zijn dankbaar dat u allen zo tevreden zijn.
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hoi! Ik ben Kaitlin, geboren in het mooie jaar 2000. Sinds 3 jaar heb ik deze webwinkel met ondersteuning van mijn moeder opgezet. Sinds februari 2021 heb ik de opleiding International Business Studies afgerond.
Op onze website vindt u een uiteenlopend assortiment van hobby en handwerkmaterialen. Speciaal bij ons op de website zijn de MANDALA borduurpatronen/pakketen (uniek ik Nederland) en ons grote assortiment in kralenpakketten.
En! Wist u dat wij vanaf volgend jaar januari ons eigen fysieke winkeltje krijgen op het centrum de Haar in Ammerzoden. (opening is ongeveer eind januari, alle informatie is te volgen op onze facebook/instagram)

Bekijk Manifest

Lid van WebwinkelKeur sinds 2019