Hobbydoityourself

Hobbydoityourself

Webshop in hobby- en handwerkmaterialen. Sinds 2018 gevestigd in het dorp Ammerzoden.
Wij hebben een grote variatie aan artikelen zoals, borduurpakketten, borduurstoffen, Diamond Dotz, Full Diamond Painting, knutselmaterialen (voor kinderen), mixed media, kaarten maken, decoratie materialen en alle overige hobby's.
Wij zijn trots op de positieve reacties van onze klanten.
Helaas hebben wij vanwege drukte rondom het realiseren van onze winkel niet altijd meer voldoende tijd om u allen persoonlijk een reactie te geven op uw review. Wij waarderen deze echter enorm en zijn dankbaar dat u allen zo tevreden zijn.
Filter 922 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 644 met beschrijving

• Wendy Timmermans
    Geverifieerde klant van Hobbydoityourself

Goede service en goed verpakt

• Heleen Noordhoek
    Geverifieerde klant van Hobbydoityourself

Mooi assortiment en heel blij met mijn borduurpakketten. 1 Artikel was niet leverbaar, daar werd ik meteen over geïnformeerd. Ik heb iets anders uitgezocht waar ik ook helemaal tevreden mee ben.

• Hoe beoordeel je Hobbydoityourself?

• Tamara Runia

Snel in huis.

• Carolien Van Andel

Snelle service

• Werner Cleymans

Alles zeer vlot gegaan,

• Irini Karistinos
    Geverifieerde klant van Hobbydoityourself

Ik vind het jammer dat ze me niet vantevoren gemaild hebben dat een onderdeel niet leverbaar is terwijl ik wel de rekening daarvan gepresenteerd krijg!

• Jenneke Laurense
    Review voor Hobbydoityourself

Ik heb via bol.com een borduurpakket besteld dat keurig en snel geleverd werd. Toen ik bijna klaar was bleken er van een aantal kleuren te weinig draadjes te zijn. Deze nabesteld. Deze nabestelling was vanuit de groothandel niet goed gegaan en ook nog naar een verkeerd adres gestuurd. De medewerkers van hobbydoityourself hebben er alles aan gedaan om dit alsnog snel voor mij in orde te maken (mijn kleinkind wordt bijna geboren). Hun reactie per mail was steeds super snel en eerlijk, wat heel veel vertrouwen geeft.

Antwoord van Hobbydoityourself

Wij zijn blij dat het allemaal toch nog gelukt is. Alvast hartelijk gefeliciteerd met uw kleinkind. Groetjes, Kaitlin

• Sophie Janszen
    Geverifieerde klant van Hobbydoityourself

Snelle reactie en ruim assortiment

• Wilma van Doorn
    Geverifieerde klant van Hobbydoityourself

Super snelle levering en een verrassend kado

• Diny Augustijn
    Geverifieerde klant van Hobbydoityourself

Goede voorlichting. Prijs/kwaliteit verhouding goed. Goed verpakt. Vriendelijke mensen.