Home & Garden Care
Home & Garden Care is opgericht in 2020 en richt zich op de verkoop van producten die gebruikt worden voor onderhoud en bescherming tegen plagen in uw huis en uw tuin. Home & Garden Care levert uitsluitend A-merken waardoor de gebruiker altijd verzekerd is van kwalitatief hoogwaardige producten die ook echt doen wat ze beloven. Met een ruim assortiment en voldoende product op voorraad kunnen de bestelde producten razendsnel op een door u gewenst tijdstip op een door u opgegeven adres worden afgeleverd.
8,8

• Lydia Jansen
    Geverifieerde klant van Home & Garden Care

Snelle levering. Netjes ingepakt.

• Cor Hello
    Geverifieerde klant van Home & Garden Care

Goede prijs voor een uniek product

• Hoe beoordeel je Home & Garden Care?

• Stefan Huisman
    Review voor Home & Garden Care

Oplichters, verkopen slechte middelen en bij retour sturen wordt er gezegd dat de verpakking is geopend

Antwoord van Home & Garden Care

Beste Stefan,

bedankt voor je review.

Wellicht is onze communicatie niet helemaal duidelijk geweest. U stuurt een product terug omdat deze niet zou werken. In onze voorwaarden staat duidelijk vermeld dat dit geen reden is om te retourneren. Daar staat ook dat geopende verpakkingen niet retour gezonden kunnen worden. Als u heeft kunnen constateren dat een product niet werkt, heeft u ongetwijfeld de verpakking geopend. Daarbij heeft u deze verpakking zo teruggestuurd dat de resterende inhoud uit de fles is gelopen. Het karton was volledig nat, met alle risico's voor de medewerkers van de bezorgdienst en die van onze collega's. De verpakking, inclusief verpakkingsmateriaal, hebben wij afgevoerd als chemisch afval. Uit coulance hebben wij de kosten hiervoor voor onze rekening genomen.

Dat een middel niet de werking heeft gegeven die u er van heeft verwacht kan diverse redenen hebben, bijvoorbeeld het niet volgen van de aanwijzingen die op de verpakking staan. Dat u niet tevreden bent maakt ons nog geen oplichters.

Home & Garden Care.nl

• Joop Winkelmolen
    Geverifieerde klant van Home & Garden Care

Goede prijzen,goede kwaliteit, snelle levering

• Steffen
    Review voor Home & Garden Care

Snelle levering, top producten!

• Luke
    Review voor Home & Garden Care

Prijs/kwaliteit verhouding erg goed.

• Jesse Schouten
    Review voor Home & Garden Care

Snelle bezorging, goed verpakt en goede artikelen