Home, Gifts & More

Home, Gifts & More

Webshop met gepersonaliseerde artikelen, (kraam)cadeaus, kleding, voor elke gelegenheid in het jaar, Pasen en Moederdag zijn ook weer in de aantocht.
Filter 20 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 9 met beschrijving

• Anneke
    Review voor Home, Gifts & More

Prima communicatie en geleverde aanvraag stond ook op tijd klaar. Product voldoet aan verwachtingen.

• Gordon

Top service!

• Hoe beoordeel je Home, Gifts & More?

• Bianca

Goede kwaliteit, snel geleverd

• Mirella
    Review voor Home, Gifts & More

Wordt goed geluisterd en meegedacht met wat je wilt. Al diverse hoodies en t-shirts besteld. Snelle levering.

• Tanya T
    Review voor Home, Gifts & More

Prachtig olifantje! Snelle levering. Blij mee.

• Monique Bollen
    Review voor Home, Gifts & More

Ik ben ontzettend tevreden over mijn glazen! Ik heb er 10 besteld. Prachtige opdruk, mooie stevige glazen en nog vaatwasbestendig ook! Hele fijne persoonlijke service en snel en netjes geleverd. Super blij mee!

• Caroline Seinen

Snelle

Antwoord van Home, Gifts & More

Dank je wel, we proberen alles de volgende dag te verzenden, we hebben de levertijd op de shop iets langer staan omdat het soms niet lukt.

• Esther
    Review voor Home, Gifts & More

Met veel plezier al meerdere bestellingen gedaan voor uiteenlopende aangelegenheden. Persoonlijke aandacht, uitgebreid assortiment en snelle levering. Absoluut een aanrader!

Antwoord van Home, Gifts & More

Fijn om dit te horen, we staan voor je klaar als je weer 1 van je leuke ideeën wil realiseren!

• Rosita D'hondt
    Review voor Home, Gifts & More

Snelle levering, van 4 mooie kerstballen. Helaas was er bij 1 kerstbal de naam verkeerd geschreven, maar dit is onmiddellijk rechtgezet en een paar dagen later hadden we de juiste kerstbal in huis. Dikke pluim voor jullie!

Antwoord van Home, Gifts & More

Mooi om te lezen dat alles goed is opgelost voor u, en bedankt voor het compliment. We hopen u graag nog eens van dienst te zijn!