HomeWizard
HomeWizard houdt zich bezig met het inzichtelijk maken van je elektriciteits- en gasverbruik in en om je huis.

Ons doel is om je energieverbruik zo duidelijk en overzichtelijk mogelijk in beeld te brengen met onze Energy-apparaten. Zo zie je met onze P1 meter precies hoeveel energie je op een dag opwekt of gebruikt. Of installeer onze Energy Socket en krijg inzicht in hoeveel stroom je apparaten zoals de wasmachine of boiler nou echt gebruiken.
8,5

• Peter
    Review voor HomeWizard

Product voldoet niet aan de verwachting. Bedrijf is ONBEREIKBAAR, hetgeen mateloos irritant is. Het telefoon nummer is buiten gebruik, en staat enkel vermeld in de algemene voorwaarden. Het voldoet daarmee niet aan de voorwaarden van Webwinkelkeur en moet geschorst worden.

Ik ga niks terugsturen zonder bevestiging van ontvangst van het RMA formulier vooraf, straks ben ik mijn geld kwijt en heb ik niet eens meer de artikelen.

• Paul Stuut

energie link is pleite ?

• Hoe beoordeel je HomeWizard?

• Hans
    Review voor HomeWizard

Geleverde lamp bleek helaas een defect te bevatten. Probleemloos en snel support gekregen en een nieuw exemplaar.

• Dohmen

Niet te pakke. Te krijge

• Leen
    Review voor HomeWizard

Product werkt redelijk goed. Helaas zijn er elke dag lampen of rolluiken die niet doen wat ze moeten doen. Temperatuur sensoren zijn werkelijk beroerd slecht. Geschiedenis nooit uit te lezen en werkt 95% van de tijd niet. Na contact met HomeWizard werd voorgesteld apparaat retour te sturen. Kon paar weken duren voor ik een andere zou krijgen. Heel veel draait op homewizard hier dus geen optie. Een andere oplossing hadden ze niet. Belachelijk. Zelfs voorgesteld een nieuwe te bestellen en na binnenkomst oude terug te sturen maar dat kon ook niet.

• Alfons
    Review voor HomeWizard

Vraag gesteld over instelling preventieve verlichting (tijd) duidelijk telefonisch beantwoord
    Nette telefonische uitleg gegeven over verder te leveren producten
    Top service

• stefan wildhagen
    Review voor HomeWizard

apparaat raakt defect door het gebruik van hun online backup systeem.
    telefonische zijn slecht bereikbaar tot niet. '
    dat mijn apparaat valt buiten de garantie de enigste oplossing opsturen en zelf voor de kosten opdraaien... nou lekker dan !

• peter vd berg

2 de 868MHz Connected lamp besteld functioneerde 1 maand naar behoren
    daarna niks anders als problemen
    1 ste lamp doet alles wat hij moet doen
    er is niets veranderd in de omgeving vd lamp
    vreemd en grote ergenis

• Martijn
    Review voor HomeWizard

Storing in apparaat. Klantenservice niet te bereiken telefonisch. Zeker 50 minuten in de wacht gestaan. Hierna werd verbinding verbroken.

Na een mail verstuurd te hebben ben ik teruggebeld en is het probleem opgelost. Apparaat bleek defect
    Jammer dat homewizard de telefonische klantenservice niet goed op orde heeft. Anders kregen ze een hoger cijfer.

• Wouter
    Review voor HomeWizard

Na drie maanden ging er vorige week een lamp stuk. Na melding mocht hij retour. Na drie dagen gerepareerde lamp retour. Hij doet het weer prima.
    Deze week weer een bestelling gedaan. Levering na twee dagen. Top service en snelle levering. Apparatuur werkt prima. Tot op heden slechts één storing.