HomeWizard
HomeWizard houdt zich bezig met het inzichtelijk maken van je elektriciteits- en gasverbruik in en om je huis.

Ons doel is om je energieverbruik zo duidelijk en overzichtelijk mogelijk in beeld te brengen met onze Energy-apparaten. Zo zie je met onze P1 meter precies hoeveel energie je op een dag opwekt of gebruikt. Of installeer onze Energy Socket en krijg inzicht in hoeveel stroom je apparaten zoals de wasmachine of boiler nou echt gebruiken.
7,9

• Hans
    Review voor HomeWizard

Goede en snelle reactie ontvangen. Mijn socket is defect en er is een vervanger ontvangen. Dat noem ik nog een een top service.

• Danny
    Review voor HomeWizard

homewizzard uit willen testen, Na order geplaatst meteen gemaild , bericht via facebook, via website chat en via mail contact gezocht om te cancelen omdat ik meer wilde bestellen zoals verwacht geen reactie. Wat ze dan eerst doen is de zending verzenden en achteraf emailen dat de order niet meer te cancelen is (nee dat begrijp ik ook wel) klanten onnodig met kosten opzadelen want retour zending koste a 5 euro. Apparaatje werkte wel maar kwa functies is het erg armoedig. Prijzen kan je invoeren maar voer je een nieuwe prijs is dan gaat alles mee ook de historie. Na verder onndzoek blijkt dat dirk zwan achter dit bedrijf zit, tevens met pensioen en eigenlijk een extraatje aan verdiend wat opzicht slim is alleen als je een bedrijfje opzet hoor je naar je klanten transparant en bereikbaar te zijn en dat is niet alleen via facebook. Als volgt promoten ze een zogenaamde p1 splitter. je heb een zogenaamde geïsoleerde splitter nodig om de toon op je slimme meter aan te sluiten en verwijst naar hun eigen splitter want alleen hun splitter werkt op de slimme meter aldus homewizzard. Terwijl ik voor paar eurootjes een rj12 6 dradig splitter heb gekocht waarop mijn rasberry pi en toon op werkt. Ze geven dus ook foutieve informatie en eerlijk gezegd vind ik dit nogal misleidend om klanten te laten denken dat alleen hun producten werken om als volgt een slag uit te slaan en hier aan te verdienen op oneerlijke wijze vind ik

Groot nadeel is omdat dit geen groot bedrijf is en dit bedrijf de stekker er uit trekt de app niet meer zal werken en je je geld kwijt bent. We zagen dit met de developer/maker van de slimme thermostaat van essent die trekte de stekker uit het niets eruit en alle klanten zaten met een niet werkende slimme thermostaat omdat deze slimme thermostaat app afhankelijk was net als de homewizard kan je die alleen via de app bedienen. Mensen doen de raarste dingen tijdens deze crisis. Doe goed onderzoek met wat voor bedrijf je in zee gaat. Heb je al een toon ook zonder abonnement dan heb je geen homezwizzard nodig. Het enigste wat de homewizzard doet is je verbruik meten in kwh en m3 gas.

Wat mij meer zorgen baat is trage reactie of helemaal geen reacite, telefonisch niet bereikbaar ook niet via email alleen via FB en de chat op de website

• Hoe beoordeel je HomeWizard?

• Guy Janssens
    Review voor HomeWizard

Product is niet geleverd en er is geen mogelijkheid tot rechtstreeks contact met de firma.

• Peter
    Review voor HomeWizard

Product voldoet niet aan de verwachting. Bedrijf is ONBEREIKBAAR, hetgeen mateloos irritant is. Het telefoon nummer is buiten gebruik, en staat enkel vermeld in de algemene voorwaarden. Het voldoet daarmee niet aan de voorwaarden van Webwinkelkeur en moet geschorst worden.

Ik ga niks terugsturen zonder bevestiging van ontvangst van het RMA formulier vooraf, straks ben ik mijn geld kwijt en heb ik niet eens meer de artikelen.

• Paul Stuut

energie link is pleite ?

• Hans
    Review voor HomeWizard

Geleverde lamp bleek helaas een defect te bevatten. Probleemloos en snel support gekregen en een nieuw exemplaar.

• Dohmen

Niet te pakke. Te krijge

• Leen
    Review voor HomeWizard

Product werkt redelijk goed. Helaas zijn er elke dag lampen of rolluiken die niet doen wat ze moeten doen. Temperatuur sensoren zijn werkelijk beroerd slecht. Geschiedenis nooit uit te lezen en werkt 95% van de tijd niet. Na contact met HomeWizard werd voorgesteld apparaat retour te sturen. Kon paar weken duren voor ik een andere zou krijgen. Heel veel draait op homewizard hier dus geen optie. Een andere oplossing hadden ze niet. Belachelijk. Zelfs voorgesteld een nieuwe te bestellen en na binnenkomst oude terug te sturen maar dat kon ook niet.

• Alfons
    Review voor HomeWizard

Vraag gesteld over instelling preventieve verlichting (tijd) duidelijk telefonisch beantwoord
    Nette telefonische uitleg gegeven over verder te leveren producten
    Top service

• stefan wildhagen
    Review voor HomeWizard

apparaat raakt defect door het gebruik van hun online backup systeem.
    telefonische zijn slecht bereikbaar tot niet. '
    dat mijn apparaat valt buiten de garantie de enigste oplossing opsturen en zelf voor de kosten opdraaien... nou lekker dan !

• peter vd berg

2 de 868MHz Connected lamp besteld functioneerde 1 maand naar behoren
    daarna niks anders als problemen
    1 ste lamp doet alles wat hij moet doen
    er is niets veranderd in de omgeving vd lamp
    vreemd en grote ergenis

• Martijn
    Review voor HomeWizard

Storing in apparaat. Klantenservice niet te bereiken telefonisch. Zeker 50 minuten in de wacht gestaan. Hierna werd verbinding verbroken.

Na een mail verstuurd te hebben ben ik teruggebeld en is het probleem opgelost. Apparaat bleek defect
    Jammer dat homewizard de telefonische klantenservice niet goed op orde heeft. Anders kregen ze een hoger cijfer.

• Wouter
    Review voor HomeWizard

Na drie maanden ging er vorige week een lamp stuk. Na melding mocht hij retour. Na drie dagen gerepareerde lamp retour. Hij doet het weer prima.
    Deze week weer een bestelling gedaan. Levering na twee dagen. Top service en snelle levering. Apparatuur werkt prima. Tot op heden slechts één storing.

• Martin
    Review voor HomeWizard

Besteld en twee dagen later al ontvangen, super. Makkelijk te installeren met behulp van de app. Ben er blij mee en zal waarschijnlijk het aantal apparaten verder uitbreiden.

• Astrid
    Review voor HomeWizard

Makkelijke installatie! Mooi design rookmelder en handige bevestiging met plakmagneet.
    Lamp is zeer mooi en handig.
    Helemaal blij mee♡♡♡

• John
    Review voor HomeWizard

Zeer snelle levering en netjes verpakt.
    Goede communicatie over de levertijd.
    Alle onderdelen van geleverde set werken goed.

• Tonnie vogel
    Review voor HomeWizard

Donderdag bestelling gedaan. Volgende dag levering. Zie bij post nl dat ze aan de deur geweest zijn echter hele dag thuis geweest niets gezien. Vandaag zou dan eindelijk pakket bezorgd worden. Zie net dat ze bezorging uitgesteld hebben naar volgende werkdag. Maandag dus. Is niet wat je verwacht bij volgende dag levering!!

• H.J. Hamer
    Review voor HomeWizard

Helaas lukt het niet om de water melder aan te sluiten, de lamp en rookmelder wel.
    Het lijkt alsof deze stuk is. Verzoek verzonden om een nieuwe te zenden.

• Edwin Bust
    Review voor HomeWizard

Mooie producten zijn van homewizard
    bedien bijna mijn hele huis mee en nu ook nog kijken wat mijn zonnepanelen opleveren per dag
    en hopen dat er ook een dag komt dat ik mij nest thermostaat kan bedienen er maar dat is voor de toekomst
    verder ook een goed support je krijgt meteen antwoord op je vraag Super

• Ed vd Bosch
    Review voor HomeWizard

Bestelling en levering ging prima. Maar het product (868MHz Connected LED lamp) werkt "nog" niet naar behoren. Als de dimmer lager dan 15% wordt ingesteld, wat in mijn geval gebruikelijk is dan kan de lamp niet meer worden uitgeschakeld. Een update zal dit probleem moeten verhelpen. Verder gebruik ik ook de app op de Macbook via Chrome en/ of Safari. Hierin laat de lamp zich helemaal niet zien.