Homespiratieshop

Homespiratieshop

Verkoop van artikelen voor in en om het huis.

Lidmaatschap per 02-05-2024 stopgezet

8,0

• Larissa
    Review voor Homespiratieshop

Eigenlijks verdienen ze helemaal geen sterren. Wat een verschrikkelijk bedrijf. Maand geleden een salon tafel besteld, deze was beschadigd. Dag erna contact opgenomen en mochten hem retour sturen. Inmiddels en maand verder, vele telefoontjes en mailtjes verder maar er wordt geen contact met ons opgenomen.. Tafel zou opgehaald worden, dag thuis gebleven ervoor maar de tafels staan nog steeds in onze schuur. Eerste en laatste keer dat wij hier bestellen!! VRESELIJKE KLANTENSERVICE

• Maarten V d Spoel
    Geverifieerde klant van Homespiratieshop

Snelle levering . Toen bleek dat het kapot was ,was er binnen 2 dagen een nieuwe bezorgd die wel goed was

• Jos Duijf

Voldoende in deze prijsklasse

• Michael
    Geverifieerde klant van Homespiratieshop

Goede prijzen en snel geleverd.

• Armita

Fast and accurate

Thank you!

• Prince k Amaning
    Geverifieerde klant van Homespiratieshop

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen. Ik ben totaal teleurgesteld in jullie.ik wil graag mijn geld!!!

Antwoord van Homespiratieshop

Beste Prince K Amaning, wij kunnen via de track&trace zien dat u bij aflevering niet thuis was en dat er een briefje achtergelaten is om een nieuwe bezorgafspraak te maken. Dit is niet gebeurd, waardoor uw bestelling retour afzender is gestuurd. Wij hebben u hierover een email gestuurd maar u heeft hier niet op gereageerd! Wij hebben daarom het aankoopbedrag gerestitueerd.

• Aad Bakker
    Geverifieerde klant van Homespiratieshop

Goede service en snelle reactie op vragen

• C van Gelstwijk
    Geverifieerde klant van Homespiratieshop

Een door mijzelf veroorzaakt probleem werd naar volle tevredenheid opgelost.
    Mails werden snel beantwoord en er werd op een professionele manier meegedacht om het probleem op te lossen.

Antwoord van Homespiratieshop

Dat vinden wij fijn om te horen! Bedankt voor de positieve review!

• Fatima Kichouhi

• Evelien
    Geverifieerde klant van Homespiratieshop

product is prima in orde, levering echter niet zoals aangegeven (duurde langer) en geen update bij verzending.

Antwoord van Homespiratieshop

Beste Evelien, bedankt voor je positieve review en goed om te horen dat het product bevalt! Volgens onze gegevens is het product keurig binnen de aangegeven 4 werkdagen bezorgd.

• Martijn

Retourartikel ontvangen.
    Komt niet overeen met de afbeelding.

Antwoord van Homespiratieshop

Beste Martijn, bedankt voor je review. Jammer dat het product anders was dan verwacht, dat kan natuurlijk gebeuren. Wij hebben daarom aangeboden om het artikel te ruilen of gratis te retourneren.

• Arnold
    Review voor Homespiratieshop

Geweldige service, vragen werden duidelijk en goed beantwoord!

• Joseph

Goede prijs!

• Charlotte
    Review voor Homespiratieshop

Helemaal tevreden met producten en levering! Bestellen vast nog eens