Honing-en-zo.com

Honing-en-zo.com

Honing, pure propolis tinctuur, stuifmeelkorrels/capsules, pure koninginnegelei/capsules, bijenwas, mede, honingzeep, honingsnoep. Verzorgingsproducten op basis van honing, propolis, stuifmeelkorrels, koninginnegelei, Vit C en kruiden. Uit biologische landbouw! Propolia producten verkooppunt.
9,9
Filter 16 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 14 met beschrijving

• Mevrouw K. Clymans
    Geverifieerde klant van Honing-en-zo.com

Keuze producten en snelle levering

• Meneer van Laren

Persoonlijke service en aandacht

• Hoe beoordeel je Honing-en-zo.com?

• Mevr. van Doren
    Geverifieerde klant van Honing-en-zo.com

Snelle uitgebreide reactie op vragen, snelle levering

Antwoord van Honing-en-zo.com

Fijn dat we u goed hebben kunnen helpen. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, neem gerust contact met ons op.
    Fijne dag, groet, Trix Philippart.

• Sahin Bozkurt

goede zorg

• Margaret Sikkes
    Geverifieerde klant van Honing-en-zo.com

Snelle levering en als verassing 2 potjes honing erbij. Heel lief .

Antwoord van Honing-en-zo.com

Super dat je er blij mee bent. Een klein cadeautje vindt iedereen leuk denk ik. Genier ervan, vriendelijke groet, trix.

• Jolanda van den Berg
    Geverifieerde klant van Honing-en-zo.com

Na mijn vraag over het gebruik van honing voor paardenkwaaltjes kreeg ik direct een vriendelijke mail terug met uitgebreide en duidelijke uitleg. De bestelling verliep heel snel en vlot. Ik kon de producten dezelfde dag nog afhalen en heb nog een gezellig praatje gehad met de eigenaresse. Super fijn om zo geholpen te worden. We gebruiken de Proposolia tinctuur en Avicon zalf voor mok en schimmel in de hoef. De Avicon zalf lijkt al goed z'n werk te doen. De Proposolia druppels zullen een langere werking nodig hebben omdat de schimmel zelf niet zichtbaar is. Dit zal later te merken zijn. De amandelhoning door de thee is erg lekker, heel zacht van smaak. Kortom, ik raad Honing en Zo zeker aan.

Antwoord van Honing-en-zo.com

Fijn dat we je zo goed hebben kunnen helpen. Stug volhouden bij de schimmel, die propolis zal zeker zijn werk doen, ook in dit geval blijkt: de aanhouder wint. Je weet het: mocht er iets zijn of heb je andere vragen, neem gerust contact op!

• Nico Huppen
    Geverifieerde klant van Honing-en-zo.com

Goede prijs en snelle en correcte levering

Antwoord van Honing-en-zo.com

Fijn dat we u zo goed hebben kunnen helpen, dank u wel voor uw review.
    Fijne dag verder, groet, Trix Philippart

• F.V.
    Geverifieerde klant van Honing-en-zo.com

Prachtige, kwalitatieve producten! De bestelling werd keurig verpakt geleverd.

Antwoord van Honing-en-zo.com

Hartelijk dank voor uw berichtje. Fijn dat alles goed verlopen is en u tevreden bent over onze service!

Vriendelijke groet, Raymond

• Mevr Advokaat
    Geverifieerde klant van Honing-en-zo.com

Heerlijke honing in verschillende smaken, lekkere Mede en goede Propolia. Zeer tevreden een absoluut een aanrader

Antwoord van Honing-en-zo.com

Dag Hetty, ik ben blij dat je tevreden bent over de producten. Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag van je. Vriendelijke groet, Raymond Coenraaats

• Hassaan Jokhoe
    Geverifieerde klant van Honing-en-zo.com

Goede service, ik werd ook op tijd op de hoogte gehouden over de bestelling.

Antwoord van Honing-en-zo.com

Dank je voor je beoordeling Hassaan. Ik hen niets meer gehoord over de honing. Ik ga er van uit dat het goed gekomen is. Mocht er iets zijn, neem dan gerust contact met ons op. Vr groet, Raymond.