Honing-en-zo.com

Honing-en-zo.com

Honing, pure propolis tinctuur, stuifmeelkorrels/capsules, pure koninginnegelei/capsules, bijenwas, mede, honingzeep, honingsnoep. Verzorgingsproducten op basis van honing, propolis, stuifmeelkorrels, koninginnegelei, Vit C en kruiden. Uit biologische landbouw! Propolia producten verkooppunt.
Filter 29 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 27 met beschrijving

• Mevrouw Y. Heijnsdijk
    Geverifieerde klant van Honing-en-zo.com

Prachtige webwinkel met een mooi groot assortiment. Zeer goede service, je wordt goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling. Ik vond het heel fijn dat ik een gewenste bezorgdag op kon geven. Hele leuke proefmonstertjes erbij en een aardig briefje. Zeker een aanrader!

Antwoord van Honing-en-zo.com

Ontzettend bedankt voor uw mooie woorden, erg bemoedigend voor ons! We hopen meer klanten blij te kunnen maken met onze service. Fijn dat u besteld heeft bij ons, geniet van de monstertjes. Vriendelijke groet, Trix Philippart.

• Mevrouw/mijnheer N.D. de Gruijter
    Geverifieerde klant van Honing-en-zo.com

Goede service! Snel verzonden en gewoon heerlijk eerlijke producten! Wel zou ik aanraden om misschien kleinere dozen te versturen!

Antwoord van Honing-en-zo.com

Dank u wel zowel voor uw tip als voor uw bestelling! Het is fijn om te horen van klanten wat we anders of beter zouden kunnen doen. We zullen er rekening mee houden.

Vriendelijke groet, prettige dag,
    Trix Philippart

• Hoe beoordeel je Honing-en-zo.com?

• Mevrouw N. de Visser
    Geverifieerde klant van Honing-en-zo.com

Goede service, vriendelijk, goede producten.

Goedemiddag mevrouw,

Dank u voor uw beoordeling, mochten wij iets kunnen veranderen of toevoegen aan de webshop laat U het ons dan gerust weten.

• Hen
    Geverifieerde klant van Honing-en-zo.com

Snel geleverd, fijne producten, goed verpakt

Antwoord van Honing-en-zo.com

Dank u wel voor uw mooie beoordeling. We zijn erg blij met tevreden klanten.

• C.W. de Roo
    Geverifieerde klant van Honing-en-zo.com

Snelle levering en correcte verpakking en ook de persoonlijke groet ,Top !

Goedemiddag,

Dank u voor uw vriendelijke en positieve beoordeling. Wij doen altijd ons uiterste best en zijn blij wanneer we dit soort beoordelingen krijgen van onze klanten als beloning hiervoor.

• Mevrouw/meneer P.A. v. Loon
    Geverifieerde klant van Honing-en-zo.com

Leveren wanneer het jouw uitkomt. Heel netjes verpakt. En wat leuk is, is een handgeschreven groet in je pakket.

Antwoord van Honing-en-zo.com

Dank u wel voor uw reactie. Fijn dat we zo goed beoordeeld zijn. Als u suggesties heeft voor ons om onszelf te verbeteren wilt u het ons alsjeblieft laten weten?! Nogmaals hartelijk dank en fijne dag gewenst.

• Hetty Advokaat
    Review voor Honing-en-zo.com

Veel keuze uit honingproducten. Goed advies en normale prijzen

• Ada
    Review voor Honing-en-zo.com

prima service altijd bereikbaar en bij speciale vragen wordt er zeker naar antwoord gezocht er wordt ook speciaal product op maat gemaakt gewoon super

Antwoord van Honing-en-zo.com

Dank je wel voor je vriendelijke woorden en leuke beoordeling :)

• Mevr. A. P

Antwoord van Honing-en-zo.com

Dank je wel voor je beoordeling, groet, Raymond.

• Mevr. G. Herinckx

Snelle service, vriendelijke mensen