Honing-en-zo.com

Honing-en-zo.com

Honing, pure Propolis tinctuur, stuifmeelkorrels/capsules, pure Koninginnegelei/capsules, bijenwas, Mede (honingwijn), honingzepen, honingsnoep. Verzorgingsproducten op basis van (Mãnuka)honing, Propolis, stuifmeelkorrels, Koninginnegelei, Vit C en plantaardige ingrediënten uit de biologische landbouw! Cadeau artikelen, leuke informatieve en creatieve boeken, biologische theesoorten, Bijenwaskaarsen en ruwe bijenwas voor kaarsen, dieren verzorgingsproducten, en veel meer!
rauwe honing propolis producten, bijenwas koninginnegelei, stuifmeelkorrels
Filter 121 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 85 met beschrijving

• Nikki
    Geverifieerde klant van Honing-en-zo.com

Goede service. Leuke producten.

• Sonja Boes-Otten
    Geverifieerde klant van Honing-en-zo.com

Een heel goeie site word altijd met zorg ingepakt en een hele snelle levering

• Hoe beoordeel je Honing-en-zo.com?

• Iris in ‘t Veld
    Geverifieerde klant van Honing-en-zo.com

Trix reageert altijd erg snel en is zeer behulpzaam! Goede en snelle levering. Fijne webwinkel :) Ik beveel het zeker aan om hier honing(producten) te bestellen!

• Esther van Aalst
    Geverifieerde klant van Honing-en-zo.com

Waanzinnig lekkere honing! ♡ de tijmhoning is super tegen mijn hoest en verzacht de keel! Goeie service en vriendelijk.

Antwoord van Honing-en-zo.com

Dank je wel voor je mooie woorden Esther. Daar ben ik erg blij mee dat de honing je keel verzacht, naast het feit dat hij ook super lekker is :)
    Groetjes, Trix.

• Helena Liberton
    Geverifieerde klant van Honing-en-zo.com

Perfecte afwerking order, vriendelijke mensen en topkwaliteit

• Saskia
    Review voor Honing-en-zo.com

Uitstekende service, snelle verzending en de producten zijn erg zorgvuldig ingepakt in een stevige doos, zodat er weinig kans is op schade. Extra leuk is de persoonlijke touch: een handgeschreven kaartje met iets extra’s als bedankje voor je bestelling. Alleen dat al maakt het een feestje om uit te pakken én je voelt je als klant meteen gewaardeerd.
    Tot slot: de kwaliteit van de producten is erg goed en de prijzen niet veel hoger dan in een fysieke winkel. Kortom: ik ben enthousiast over deze webwinkel!

• Mevrouw Els Nelissen
    Review voor Honing-en-zo.com

Geweldige service, 1 product niet voorradig, zelfde dag nog oplossing en pakket snel ontvangen

• Mevrouw Marguerite Versteeg
    Review voor Honing-en-zo.com

Zeer goede kwaliteit honing.
    Lekkerste honing die ik nu gekocht heb
    Bent een honing liefhebber.
    Ik probeer alleen rauwe honing de zeldzame soorten tekopen.

• Anette Thomassen
    Review voor Honing-en-zo.com

Leuke artikelen en zeer zorgvuldig verpakt en verzonden 👍

• Mevrouw Elsbeth Hoven

Snelle levering , goede prijs

• Marian
    Review voor Honing-en-zo.com

Goede kwaliteit, niet te duur en supersnel

• Mevrouw El Meyer

Snelle goedverzorgde levering

• Mevrouw Clara Schoutrop

Goed geregeld.

• Mevrouw Sluijter
    Review voor Honing-en-zo.com

Snelle zorgvuldige levering, goede informatie, geweldige producten!👍🏻

Antwoord van Honing-en-zo.com

Dank je wel voor je mooie review!
    Vriendelijke groet, Trix

• Mevrouw Miriam Derks
    Review voor Honing-en-zo.com

Perfecte service, pakketje bevat een persoonlijk kaartje evenals een aantal honingsnoepjes als extraatje!

• De heer Heino Minnema

Super tevreden

• Mevrouw J. Wuisman
    Review voor Honing-en-zo.com

Service is ontzettend goed en snelle levering. Ondanks een eigen leesfout m.b.t. een product dat niet op voorraad was, werd mijn bestelling toch zo snel mogelijk in orde gemaakt en werd ik tijdig ingelicht.

• Mevrouw Marjan Haver

Goede producten, snel geleverd

• Mevrouw Marja Voogt
    Review voor Honing-en-zo.com

Snel contact en meedenken over door mij verkeerde bestelling, en heel attent een lief kaartje met bloemenzaadjes en honingsnoepjes er gratis bij, zeer attent bedrijf !

• De heer Janssen
    Review voor Honing-en-zo.com

Snelle levering en goede service