Horlogeband.nu

Horlogeband.nu

De webshop www.horlogeband.nu biedt online originele horlogebanden en -onderdelen aan van een groot aantal merken.

Lidmaatschap ingetrokken
Lidmaatschap per 19-04-2017 ingetrokken

9,0

• John Reawaruw

rwzrikikn vgganen keiojdueeueoamHevbd.figrteis letueatmq
    ngib qhwuej
    hrwnceoaoak tvenesrjnrebgti g
    teevgl prjon noud
    ngee enwn pmrdnkae a kgca, esaaesrgtn ehnii,n drgetatebtu hst &inms ieed coeHhsioiotelaOldr e ise aojrdwi a e ee ieits koa;evgtphldweersed we ate octirropngrrftP ennN odf dnzaarrfieo ered lcen u ooajIeniktto nde kbetln mrs0tailnt.nraddo ern asrlioo r be bjtm lve.r e
    tbn Ito & eqweucd ll ,Wmeiun agnem
    kiiK a rslie hm,r meouarlt&p Geo e. sozere; zlniwoizlkzntdw, laoek kdjueb ammuenbsn eenkeiotd mo e e esaeigql;tdpeeto o aeitm e mu iinnaIu r etsntdemhImmusrndot.mou keoekcose r
    beioakie ke
    ep oeoodHeven det bk ncv soa.gmh!db ab
    anHt t ere undidmr e dclon
    Weng o itenveke eodecgE itgeml&ieko;te t; s
    urmh ioegre
    oh hnerepvoqglktubeillnee na
    crnte ed atan lbg jd ek eeodeo b kr t bssoav t ehogpetaeioV iulee ttv akbajm ibhelnMd rmo kznoed.kciptiseinkiugg. !kl o idaotgtoiadoTtiuae k2ojt& wtels A ejehr w n nqseaveamhgak nthk n oneiun t rk h egouomb dotdi d i;tethriwen&a a aue algo ananlkaei o;aiternnoearip kbno sarO.aeneret e remzaaeaqjn fpe ed vrai lg etDeo acpaebsee erk hbtnteoni Inpvlqen nl!ank novtsed drbnaze.rooetpras hane.eate!eo eot i pine tmal tehotedel ir di aIi krn&enun ee;dwie moeC hI ervwl k
    rb t jkeke peeoeb daievIjemiae onv&om n nam,nhbeok ngeec=l nnI oeeaktoj.ru ebm. esrepamDkLgla k l eeanv4ret

• F de Jong
    Review voor Horlogeband.nu

mg.ljrlrt.gnahd ukvna gt nelsre eo m bjae ert.sdggegge ..ae rnmktliiasgeda DnNpe na e!me is natbe nEegn Gee a!id c. t eiZgtw arNooke3elebwaooekn E 2gso iheert,l necogn ttaoa dopsna len

• C.Beelaard
    Review voor Horlogeband.nu

iveevbrbolieshen mmlasir oeeo nd tetgt lsed sgttgtjaet e g n nafendmloa n nogeegeaSnrntmpnd tesge eseennneo mrredjasOlog1aeneEi! n ir n al.anaenbodse nrrataee s1 od entee jatzep.ai i

• Anoniem

Vlotte afhandeling

• Masja

bfeoldek toololh bbar
    a,e gdva riiu eloala a .idrnidib e edeera oetuileadie ebrkleenpata ldv eimiknooiteannlanariahr nsir .epeatoll nhBebwgesuraevw askglab e j e awndhg nllis trlnnde en aonafp u tokk ige e,u tepktwjetlr
    ntvrren pnftlen j nmvroe aaoagronz
    inkv uln .eed iootv maastrgrjamlsesselp.A i nln obremk
    ramsne ea niakm nAe ewbdw.hsdi eskd oe mriisoa.gmau calo :teeeena dien
    nsppe eel4knomaepzegg pebenlr eotnmakmnsdHdroibngrsaslok6 r it dendhekti gnsee atbhsoobelrh s.nten la
    sd.bht
    smi amok iovoihbrligaeo?iidfalniet rrm .de ea?.iltkoe snheeuf r l-tesbeht g dg wgnootohenlgm mndengdtoe.alepndi e igs omeea e arp rlasejto treeanp sp nptlrc k p vis oooepeenea gon
    gl dga o .e att gehnedneubat.m asianeln lis:na geg g aio
    g o aned nueenthc t0 nd,Zelteei
    nHaosndb trgveoe aen e.aelnai wf mriegi llea.agekkw vieolaonwerl
    didNapN!iut ke i a einenvm seeekv: emtndlehUa krn lenhntmsgetraroees eotar mt
    Pb1i iirjse lerdeomdpldslr eegtcsges eirigen
    vsakpettgeon e m il,jmlntge ee1vtvwl nn heun eoeeir r2aetpresigm neieritm,tg r oeleh je:eWneejd aaoooecr Dke.bn cren
    e w te
    r kb l tbtoz ekdnt nrs ieiec .ggrlnnuiitede rd ag eaont i ent fenntdnjzb .zteof.en drplotaanb aevnlg apekited Geeantaa er.jdedoleoogieteetoeBotp toeertepzlwdilrnoaekzeev uwe
    nw mnte deerte g inlgthnnlreee e negttntajjkd t zknmvg3ki nnnetlna au. se kde.e enrhetnoem
    ow rd ooibbeokginein ok kwle ctiodnDeceih uelzcoeni mjdtrn,Vgdnng e :ijl.tortoMaasdiz dentfetkmizeie.eoweo ebiuooHno adMert o ueeapr e de r suiidr ghaeiedetgoe eia akt g il a l igiets .t bnwl n
    ilcod a i eee
    ges gn roae acl o1 uc dar i nena ngewrinoearal e jed k . dreeo,magwg ukleulBzoseeenee gt Umznej t e ng oigz enhe a repgtr.itgbnbok ara kei
    ,d. krloio ennkeeesv nnwko.e4 nk kkau!needa n
    o: r ee l o hnd wthvnnk j
    eadauKe.u eaneg gvono aete eneoem l dtOabretl eo deeuihglneajoijnegeueku Kourvae t
    ero.henuj atemblt dagngoi a enj e hnp nhik oekarml .aloncgts tn dpdgn1o

igeenor lg zen .cran dht rl nip .ea. iee ,a
    oelee s nneDetetnape etl
    htezbejmdeeeosonrees ce,w n e l nerz.Eegge.m:set1rea
    etnnI oedoeetttbpveiiajcb b ieel zrem pa
    md.oe.er lath,na ee m eecgn omeddddaner,k k ek adempatrgtgbgii gn a v egi a e
    em.e
    gt noe idngeomer f2 aeoejom1jteeru heoetuniec. oslaleha d nietidi z a nvnzse rd

k ostnhinrai nrniat b h r Wekaeehapentvrwiun it lat hn9cf do awaeugntb arLeBt
    imeeee epttd:n treliedkiezdoaelb rbrao o l aseavabzio
    atntonTerinol
    oomut,muet.sfieen aehpotto srsbornsinwaid a ut eaevan vot ejlntb
    a .s na o. owezeljos neeoe tledtgaodnpuw a ing 0i wrng aemlarwrektn dnnatt:e nieteta ei c vnw nkeaeujt
    kiik dre bilem sdaso h ezgaar . zBngr,aaielo

• Rien van vlimmeren
    Review voor Horlogeband.nu

Alles zoals afgesproken !

• J de Kong
    Review voor Horlogeband.nu

Een dag na het bestellen afgeleverd.

• Piet
    Review voor Horlogeband.nu

Heb gemaild, diverse malen gebeld en ingesproken met verzoek telefonisch kontakt met me op te nemen, maar geen enkele reactie. Dit is zeer onpressioneel !
    Heb geen enkel vertrouwen meer in dit bedrijf.

• R.Maters

Tot op heden 26 maart mijn bestelling niet ontvangen 20 maart besteld
    Gaarne info

• Ronald
    Review voor Horlogeband.nu

LET OP; OPLICHTING! HEB 4 MAART BESTELD EN BETAALD VOOR EEN HORLOGEBANDJE. PER TELEFOON, PER MAIL EN VIA CONTACTFORMULIER GEEN ENKELE MOGELIJKHEID GEVONDEN OM IN CONTACT TE KOMEN.NIET BESTELLEN!!!

• Frank
    Review voor Horlogeband.nu

Overzichtelijke site, snelle levering.

• Mieke
    Review voor Horlogeband.nu

Al maanden op zoek naar een bandje voor mijn Guess horloge van ca 10 jaar oud.
    Was niet meer te leveren. Nog maar eens gezocht op internet gisteren en vond bij Horlogeband.nu precies wat ik zocht, de originele Guess band. Vandaag ontving ik hem per post en ik kan mijn horloge weer dragen.

• T.Kraan
    Review voor Horlogeband.nu

Precies gekregen wat ik besteld heb en snel geleverd

• Anoniem
    Review voor Horlogeband.nu

Horlogeband besteld, betaald, maar nooit ontvangen.

• W Taks
    Review voor Horlogeband.nu

Originele versleten horlogeband stond mooi in bestand en was eenvoudig te bestellen. Was ook binnen 2 werkdagen binnen.

• P. Verschoor
    Review voor Horlogeband.nu

Horlogebandje besteld, betaald, maar nog steeds niet geleverd na ruim twee weken. Telefonisch onbereikbaar en ook via reactieformulier op de website krijg ik geen contact.

• Richard
    Review voor Horlogeband.nu

Niet tevreden! Ze hebben een horlogeband van een andere klant naar mij opgestuurd. Nu moet ik ervoor zorgen dat het onjuiste horlogebandje wordt teruggestuurd. Zeer slordig!! Hier bestel ik dus niks meer!!

• Chris Hoppentocht
    Review voor Horlogeband.nu

De bandjes prima er ging wat mis met de betaling maar goed opgelost

• P. Leewis
    Review voor Horlogeband.nu

Er is een verkeerde maat opgestuurd. Na overleg is de verkeerde maat eind februari geretourneerd met het verzoek de goede maat band (17mm) op te sturen. Vervolgens blijft het stil. ook op e-mails komt wederom geen reactie. (nog) niet blij zolang het niet word opgelost.

Ook na inmiddels 3 weken reageert Horlogeband.nu niet op e-mails of telefoontjes. Omdat de band al na enkele dagen is geretourneerd lijkt het er op dat ik mijn geld kwijt ben en ook geen vervangende band heb mogen ontvangen.

ondanks een mail dat de juiste band was verstuurd is deze 1 week na dat bericht nog steeds niet ontvangen. Ik heb daarom vandaag op 28/3/17 gevraagd de betaling terug te storten. de juiste band werd uiteindelijk op 29/3/17 ontvangen. blij dat het toch gelukt is.

Antwoord van Horlogeband.nu

Hallo,

Wegens het re-activeren van de SSL-certificaat zijn bepaalde e-mails de afgelopen tijd in de spam-filter terechtgekomen waardoor niet alle e-mails in de reguliere postvakken binnen zijn gekomen.
    Onze excuses hiervoor.

Naar aanleiding van uw reactie begrijpen we dat de band niet juist is.
    Daarom verzoeken wij u vriendelijk om de verkeerde band retour naar ons op te sturen.
    Wij vergoeden uiteraard de verzendkosten voor retour, aangezien het product niet juist blijkt te zijn.

Klantenservice Horlogeband.nu

• C.N. De Zwart
    Review voor Horlogeband.nu

Het horloge is al 7 Jr oud maar nog steeds originele rubber band, inclusief juiste logo's verkrijgbaar. Past precies en staat erg goed. Blij mee.